Lady Lovelylocks Skrevet 6. april 2006 #181 Skrevet 6. april 2006 Syns Cathrine ser gammel ut med den hårsveisen og fargen. Men hun er en pen jente da.
Marililja Skrevet 6. april 2006 #182 Skrevet 6. april 2006 Therese har et kjempeflott ansikt ja! Camilla er også kjempesøt, men modell? Er enig i at Cathrine har en kjip hårklipp og en enda verre farge. For meg er både hun og Mira altfor anonyme. (Det er forsåvidt Camilla også, er kun Therese jeg ser for meg som kan bli "husket" utseendemessig.)
Kame Skrevet 6. april 2006 #183 Skrevet 6. april 2006 Det jeg med en gang tar som et "hint", er at Therese var den TopModel-modellen som fikk vise frem Agape-kjolene til Kathrine Sørland... Jeg tipper henne som den siste norske i år. (Dog kan det jo se ut til at Ellen har en ok karriere til tross for at hun hoppet av.)
blå Skrevet 8. april 2006 #184 Skrevet 8. april 2006 Noen som har sett noe til Frøydis? Jeg ser Kine overalt, hun er på forsider og i moterepotasjer og brudekjolebilder...og jeg vet ikke hva. Men hvor er Frøydis? Jeg så henne en gang på tv her etter jul, da gikk hun catwalk, men ellers har jeg ikke sette noe til henne. Noen som vet??
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2006 #185 Skrevet 8. april 2006 Mener jeg har hørt en venninne si at hun så Frøydis i en motereportasje i et magasin for noen måneder siden, men husker ikke hvilket. I tillegg har vel hun også vært i FHM i likhet med Kine året før.
Arwen Skrevet 8. april 2006 #186 Skrevet 8. april 2006 Og to av jentene fra i fjor er i det nye nå. En i solbrillerepotasjen og en i jeansrepotasjen.
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #187 Skrevet 10. april 2006 Har sett Frøydis i reportasjer fra Oslo Fashion Week
*Emma* Skrevet 10. april 2006 #188 Skrevet 10. april 2006 Har sett mye mere til hun Kristine som ble nr 2 av de norske i fjor enn Frøydis. Kristine tror jeg er "fast modell" i KK. Ser henne der ofte. Også var hun i en sånn "jule reklame brosjyre" vi fikk for enten Steen & Strøm senter kjeden eller var det Thon Sentrene....
Gjest Gjest_SnartFru_* Skrevet 10. april 2006 #189 Skrevet 10. april 2006 Frøydis har vært i flere moteblader, blant annet Elle.
Gjest Gjest_guest_* Skrevet 10. april 2006 #190 Skrevet 10. april 2006 Kan noen fortelle meg hvor høy Therese er? Vil så gjerne melde meg på til neste år, men er bare 167 cm høy...
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #191 Skrevet 10. april 2006 Kristine fra forrige sesong er også kjempe mye i det nye og det nye makeup og hår. Hun er på fremsiden av det nye denne gongen, om jeg husker riktig blad.
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #192 Skrevet 10. april 2006 Mener jeg har hørt en venninne si at hun så Frøydis i en motereportasje i et magasin for noen måneder siden, men husker ikke hvilket. ← Det var ihvertfall en motereportasje med henne i Det Nye for noen nr. siden, samtidig som det var en bildeserie med Kine. Synes jeg har sett begge to ganske mye i det siste jeg, både i blader og på TV.
Gjest Lille Solstråle Skrevet 10. april 2006 #193 Skrevet 10. april 2006 Kan noen fortelle meg hvor høy Therese er? Vil så gjerne melde meg på til neste år, men er bare 167 cm høy... ← Man må være minst 172 for å være med på programmet, hun er vel akkurat over grensa.
Gjest Gjest_guest_* Skrevet 10. april 2006 #194 Skrevet 10. april 2006 Tror faktisk ikke at hun er 172... Tror hun er kanskje 165 eller noe... Hva tror dere andre? Finnes det ingen steder på nettet man kan finne det ut?
Gjest Shadowlyn Skrevet 11. april 2006 #195 Skrevet 11. april 2006 Tror faktisk ikke at hun er 172... Tror hun er kanskje 165 eller noe... Hva tror dere andre? Finnes det ingen steder på nettet man kan finne det ut? ← Hadde hun vært 165 hadde hun ikke hatt en sjans. Modellverdenens oppfattning av lav er veldig annerledes fra vår.
aline Skrevet 11. april 2006 #196 Skrevet 11. april 2006 Har sett mye mere til hun Kristine som ble nr 2 av de norske i fjor enn Frøydis. Kristine tror jeg er "fast modell" i KK. Ser henne der ofte. Også var hun i en sånn "jule reklame brosjyre" vi fikk for enten Steen & Strøm senter kjeden eller var det Thon Sentrene.... ← det er nok også fordi Kristine jobber i norge mens Frøydis jobber i utlandet, så selvfølgelig ser vi Kristine i alle de jobbene som i norske blader, norske reklamekampanjer etc etc. Foreløpig er nok Frøydis med i andre ting. det tok jo faktisk litt tid før vi begynte å se Kine noe særlig også, antagelig fordi de faktisk er opptatt i saker vi kanskje ikke ser like mye av i starten? ang høyde, så mener jeg faktisk både hun som vant siste episoden av den amerikanske topmodel og Therese er under 170, så at det ikke er sjans om du er under ville jeg ikke si like sikkert. hadde hun vært 172 så hadde de vel ikke poengtert at høyden hennes var ett problem, slik de gjorde i går. synes forøvrig at cathrine så flott ut på endel av bildene som ble tatt av henne i går, selv om jeg vel synes det bildet de endte med var litt kjedeligere en endel av de andre. hun ser kjedelig ut upyntet ja, hvorfor hjelper de henne ikke med det da? hvorfor fikk hun ikke en freshere frisyre f.eks? det hadde gjort mye bare det. synes hun har ett flott ansikt og tør prøve seg litt mer en de andre.
Gjest Shadowlyn Skrevet 11. april 2006 #197 Skrevet 11. april 2006 hun ser kjedelig ut upyntet ja, hvorfor hjelper de henne ikke med det da? hvorfor fikk hun ikke en freshere frisyre f.eks? det hadde gjort mye bare det. ← Skjønner ikke hvorfor de ga henne den frisyren og fargen og så sitter å klager på at hun er kjedelig..
Jens Skrevet 11. april 2006 Forfatter #199 Skrevet 11. april 2006 Det jeg ikke skjønner er hvorfor dommerne hele tiden skal påpeke att høyden til Therese er ett problem. Når hun først har blitt plukket ut av alle søkerne og har kommet så langt, kan de jo ikke plutselig mene hun er for lav. Da burde de i utgangspunktet ikke tatt henne med i det hele tatt.
aline Skrevet 11. april 2006 #200 Skrevet 11. april 2006 174 er vel ikke lavt til en modell? er det det da? så dersom therese er 174 så er hun vel ikke så lav at det burde være ett stort problem?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå