Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Men, altså - jeg fikk selvsagt ikke sett på akkurat de to-tre minuttene hvor Ellen trakk seg - kan noen være så snille å fortelle meg hvem/hva/hvorfor? Vare det rett og slett fordi hun fikk hjemlengsel og syntes det ble for tøft?

Jeg tror faktisk kanskje Terese ender opp som den norske finalisten, hun har fått mye gode kritikker i det siste. Hvis ikke de nye dommerne etter sammenslåing hiver henne ut pga høyde/vekt. Da Kine vant, var den danske finalisten lav, tror jeg. Ellers har jeg Mira som en outsider. Bare hun klarer å se litt levende ut, hun ser så skrekkelig dukkete ut innimellom.

Det jeg er ganske sikker på i år, er at det IKKE blir en norsk vinner.

Endret av Kame
Gjest gjest1
Skrevet

Det skjedde ikke så mye dramatikk rundt det at Ellen trakk seg. Da deltagerne skulle møte dommerpanelet så var hun ikke tilstede også informerte bare Kathrine om at Ellen hadde trukket seg. Så fikk vi se ett miniklipp av Ellen hvor hun tenner seg en røyk og sier at det har vært mye tøffere enn hun trodde og at hun dro hjem pga ting hjemme.

Gjest Gjest
Skrevet

Therese er min favoritt også, men hun er dessverre for lav :( Noen nevner Eva fra det Top Model USA. Det er et dårlig eksempel, da Eva ikke får noen jobber nettopp pga høyden...

Gjest Gjest
Skrevet
Øh, hæ?

Du skrev jo at Camilla vant konkurransen! Dårlig gjort :frustrert:

Gjest Gjest
Skrevet

Tror nok ikke norge har så dårlige sjanser selv om det ikke er noen super pene i år... Har dere sett på de danske og de svenske sidene?? Og ikke bare på "forsidebildet" men på de forskjellige photoshootsene..

Syns ikke det var noen bilder der som imponerte meg noe særlig.

Gjest Gjest
Skrevet
Tror nok ikke norge har så dårlige sjanser selv om det ikke er noen super pene i år... Har dere sett på de danske og de svenske sidene?? Og ikke bare på "forsidebildet" men på de forskjellige photoshootsene..

Syns ikke det var noen bilder der som imponerte meg noe særlig.

Alle har dårlige bilder. Det må skyldes dårlige fotografer og lite fiksing av bildene i etterkant.

Noen som vet hvordan det går med Kine og Frøydis?

(Forresten, til den sisnte gjesten over meg.. Hun mente at Camilla vant en mini-konkurranse i serien, ikke at hun ble Top model ;))

Skrevet
Du skrev jo at Camilla vant konkurransen! Dårlig gjort :frustrert:

Jeg svarte på et spørsmål angående hvem som vant den respektive episodens konurranse. Slapp av.

Skrevet

Kine har vært endel i Henne.

Ellers var det vel en liten reportasje et eller annet sted fra moteuka, hvor både Frøydis og Ellen gikk. Der hadde de en spin på at de hadde lettere for å få seg jobber i Norge fordi de var profilert via TM.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg svarte på et spørsmål angående hvem som vant den respektive episodens konurranse. Slapp av.

Så skriv det,da!

Skrevet

går topmodel i reprise?

Skrevet

Jeg tror det går i reprise i helga, søndager tror jeg?

Kine er på forsida av Det Nye nå iallefall.

Gjest Gjest
Skrevet

For en hilarious tråd :grine2:

Girls will be girls....

Gjest Gjest
Skrevet
For en hilarious tråd :grine2:

Girls will be girls....

Ellen?

Gjest blå uinnlogget
Skrevet

Men jentene gikk jo for armani. og det gjorde sikkert de svenske og de danske jentene også. Det må jo bety at de har allerede truffet hverandre da???

Må bare si at det var supert at Kira måtte gå...hu gikk jo som ei gås jo.....

Heia Therese og Camilla

Gjest gjest1
Skrevet
Ja, skjønner ikke hvorfor de gjør det egentlig? De går jo ut uansett, for modeller skal jo være høye og supertynne.. Tror de at et reality-show kan forandre hele bransjen?

De har modeller for store størrelser også, og antakelig er deltakelsen i en sånn serie et springbrett videre for nettopp disse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...