blå Skrevet 23. mars 2006 #101 Skrevet 23. mars 2006 Jeg syns det var kjempetrist at Helene forsvant, ble så skuffa. Jada, jeg er enig at hun kanskje ikke var noen toppmodell, men det var så kult å se henne bli bedre og bedre. Da hun var i oslo så så så hun så trist ut, men nå var hun jo blitt så stilig. Det er ikke så morsom å se en allerede pen jente bare fortsette å være pen. Nei, jeg må si at underholdningen har falt en god del for meg etter at Helene forsvant.
Gjest Fruktfat Skrevet 27. mars 2006 #102 Skrevet 27. mars 2006 fy F så dårlig helene gikk!!! slaske-sluntret av gårde på catwalken som om hun skulle gått en tur i skogen.
Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2006 #103 Skrevet 27. mars 2006 fy F så dårlig helene gikk!!! slaske-sluntret av gårde på catwalken som om hun skulle gått en tur i skogen. ← Hehe, alle var elendige.. Armani jeans må være desperate.
Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2006 #104 Skrevet 27. mars 2006 Jeg er egentlig litt glad for at Ellen valgte å trekke seg. Den engelsk/norsken hennes var rimelig irriterende.... J Alexander var fabelaktig som vanlig. Jeg kunne ha drept for de bena hans.
Arwen Skrevet 28. mars 2006 #105 Skrevet 28. mars 2006 Therese er min favoritt, men er helt bombesikker på at hun har gått moteshow jeg har sett før. Flere sånne shoppingsenter moteshow. :klø:
MiniMjau Skrevet 28. mars 2006 #106 Skrevet 28. mars 2006 Helt greitt at hun engelsk-quotes dama gikk ut! Nå vet jeg ikke hvem jeg "heier" på. Ingen soleklare vinner-typer blant de norske...kanskje er Therese den som er nærmerst..men hun er for lav da.... Og Kira irriterte meg i går, virker som hun tror hun kan velge klær, hår og positurer selv, og at hun blir "sur" og kommenterer det etterpå når hun ikke får gå i kjole!
Gjest 2324 Skrevet 28. mars 2006 #107 Skrevet 28. mars 2006 Jeg er egentlig litt glad for at Ellen valgte å trekke seg. Den engelsk/norsken hennes var rimelig irriterende.... ← Hvorfor trakk hun seg?
Vitamina Skrevet 28. mars 2006 #108 Skrevet 28. mars 2006 Hun ringte hjem og fikk beskjed om at norsk-engelsken hennes ikke tok seg særlig bra ut på tv.... Eller.... jeg vet ikke...
Gjest Gjest_Cuba_* Skrevet 28. mars 2006 #109 Skrevet 28. mars 2006 Så på reklamen at en av de snakket til han J Alexander at han var uproff eller noe.. Og så sa han at de skulle være proffe og la han være dommer.. Fikk aldri med meg at det skjedde jeg..? Noen som gjorde det, og hvem sa det? Syns de reklamene er ganske rare og jeg.. setter sammen forskjellige hendelser så vi tror det er en og det blir en helt annen handling.. Har blitt så vant til det, så når jeg så ho skrek på reklamen tenkte jeg at det hadde hun blitt bedt om..
aline Skrevet 28. mars 2006 #110 Skrevet 28. mars 2006 Så på reklamen at en av de snakket til han J Alexander at han var uproff eller noe.. Og så sa han at de skulle være proffe og la han være dommer.. Fikk aldri med meg at det skjedde jeg..? Noen som gjorde det, og hvem sa det? Syns de reklamene er ganske rare og jeg.. setter sammen forskjellige hendelser så vi tror det er en og det blir en helt annen handling.. Har blitt så vant til det, så når jeg så ho skrek på reklamen tenkte jeg at det hadde hun blitt bedt om.. ← neida, det var ingen av de som sa J alexander var uproff. det var ei av de, husker ikke hvem, som svarte (J Alexander spurte hvordan det hadde gått på den catwalken) at de hadde vært ganske uproffe, da svarte j alexander at de fikk gå litt for ham også fikk de la ham være dommer over om de var uproffe eller ikke. så ja, klippingen i de reklamene er ganske teite iblant.
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2006 #112 Skrevet 28. mars 2006 Jeg liker Mira jeg. Men skulle ønske at hun var litt mer frempå. Therese er ok, men jeg liker ikke stemmen hennes også tror hun at hun er noe.
Nicky B Skrevet 28. mars 2006 #113 Skrevet 28. mars 2006 Jeg syns det var kjempetrist at Helene forsvant, ble så skuffa. Jada, jeg er enig at hun kanskje ikke var noen toppmodell, men det var så kult å se henne bli bedre og bedre. Da hun var i oslo så så så hun så trist ut, men nå var hun jo blitt så stilig. Det er ikke så morsom å se en allerede pen jente bare fortsette å være pen. Nei, jeg må si at underholdningen har falt en god del for meg etter at Helene forsvant. ← Helt enig med Blå. Men, må si meg enig i at hun gikk elendig på armani visningen. Hadde håpet at det skulle være en oppmuntring som fikk henne til å gi jernet for å vise hvorfor hun ble plukket ut i første omgang. Men nederlaget ved å bli sendt hjem ble vel for tungt. Synd var det. Skulle likt å se henne få ryggrad og tro på seg selv. Håper hun får det i etterkant av programmet da og ikke synker lengre ned i dårlig selvtillitt. Nå er det ingen av de andre jentene som utmerker seg noe særlig. Kanskje Therese, men høyden blir nok vanskelig å komme bort fra. Hvor høy er hun egentlig? Kate Moss er jo bare 1.69 så...
aline Skrevet 28. mars 2006 #114 Skrevet 28. mars 2006 ... også tror hun at hun er noe. ← bør man ikke tro at man er noe dersom man skal konkurrere om å bli norges neste top model? der er janteloven på topp i norge altså, man skal jaggu ikke tro man er noe, uansett om man har noe man er stolt over eller ikke. det er best om man skjuler det! er det ikke på tide at vi kan få lov til å tro at vi er noe? er det ikke greit å få lov til å være stolt av seg selv? hva er egentlig galt med det? det sier jo faktisk ingenting om andre, det sier kun noe om hva en mener om seg selv.
Cathie Skrevet 28. mars 2006 #115 Skrevet 28. mars 2006 Therese er min favoritt, men er helt bombesikker på at hun har gått moteshow jeg har sett før. Flere sånne shoppingsenter moteshow. :klø: ← Therese har vært modell siden hun var ganske ung... Hvertfall fra før hun var 15, men det sier de jo selvfølgelig ikke noe om på programmet
gladidag Skrevet 28. mars 2006 #116 Skrevet 28. mars 2006 bør man ikke tro at man er noe dersom man skal konkurrere om å bli norges neste top model? der er janteloven på topp i norge altså, man skal jaggu ikke tro man er noe, uansett om man har noe man er stolt over eller ikke. det er best om man skjuler det! er det ikke på tide at vi kan få lov til å tro at vi er noe? er det ikke greit å få lov til å være stolt av seg selv? hva er egentlig galt med det? det sier jo faktisk ingenting om andre, det sier kun noe om hva en mener om seg selv. ← HURRA!!!! Ja vi bør legge vekk janteloven og være litt stolte av oss selv alle sammen. for vi er jo helt sikkert kjempebra på masse hele gjengen!
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2006 #117 Skrevet 28. mars 2006 Jeg for min del syns at Therese virker som en både intelligent, trygg og sympatisk jente. Aner jeg litt misunnelse her??
Jens Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #118 Skrevet 28. mars 2006 Jeg liker også Therese! Syns hun skårte mange poeng da hun var daten til han kjente stylisten. Hun var rolig, og oppførte seg bra!
Gjest gjest1 Skrevet 28. mars 2006 #119 Skrevet 28. mars 2006 J Alexander sa også at han likte Therese. Personlig så synes jeg hun virker som ei kjempefin jente(hun ble nydelig etter makeover) som har bena godt plantet på bakken. For øvrig er jeg enig i at vi burde stappe janteloven et visst sted. Det MÅ være lov til å stikke seg litt ut, ha suksess eller prøve noe nytt i dette landet uten at noen skal heve pekefingeren og si at "du må bare ikke komme her og tro at du er noe".
Gjest Fruktfat Skrevet 28. mars 2006 #120 Skrevet 28. mars 2006 Jeg liker også Therese! Syns hun skårte mange poeng da hun var daten til han kjente stylisten. Hun var rolig, og oppførte seg bra! ← JA!! min absolutte favoritt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå