Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

noen MÅ fortelle Ellen(?) at hun må slutte med den forferdelige engelsken sin...eg blir flau på hennes vegne... Hadde hun vært tolv hadde det sikkert vært MORSOMT, men hallo.....hun er vel 23 eller noe sånt, SKJERP DEG!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry att jeg sier dette, men syns alle sammen er direkte stygge...........Ikke en som er i nærheten av noe modell materiale syns jeg. Blir flau....

Gjest Fruktfat
Skrevet
:overrasket:

Herregud, jeg skjønner Kira så godt.. Det håret, wow...

Therese derimot, så fantatisk ut :) Skjønner ikke hva hun klagde på.

synes det var omvendt, jeg ;)

Skrevet

Svenskene og danskene kommer til å le seg ihjel når de ser de norske deltakerene!!Tenk dere hvis svenskene og danskene sine tre siste er nydelige, og så kommer Norge med, bonden, smurfen og karius!!! :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Tror iallefall ikke hun med Hedmarks? dialekten kommer til å klare seg lenge. Hun ser ut som hun kan falle sammen bare man sier BØ til henne.

Hvem er han sleske franskmannen/italieneren? som følger jentene rundt hele tiden? Synes han hele tiden prøver å være så overbærende at det grenser til nedlatenhet.

Skrevet

Jeg trodde folk var forberedt på disse hårklippene nå. Det er da strengt tatt ganske flinke frisører som skal velge en frisyre som både er moteriktig og kler ansiktet til vedkommende. Synes egentlig sjeldent det blir stygt i lengden.

Og dersom frisøren mener at man faktisk kan kle en karius- eller baktiussveis, burde jo dette være et kompliment, for det er som regel bare jenter med sterke ansiktstrekk(positivt, hvis folk skjønner) som får disse frisyrene.

Skrevet

Jeg må si at jeg stiller meg skeptisk til fotografene/bildebehandlerne også. Ingen av disse bildene var egentlig behagelige å se på.

Skrevet

Det er vell heller modellene det ikke er så behagelige å se på! :ler:

Skrevet
Det er vell heller modellene det ikke er så behagelige å se på! :ler:

Modeller og skjønnhetsidealer er to forskjellige ting. Takk Gud for at ikke alle ser ut som typiske bimboer, sier jeg!

Eller er det ikke bare modellene, nei. Det er noe gjennomgående med bildene som har hvert i den norske serien(hvertfall før sammenslåingen) som gjør at de ser mindre proffe ut.

Gjest Gjest
Skrevet

Eller er det ikke bare modellene, nei. Det er noe gjennomgående med bildene som har hvert i den norske serien(hvertfall før sammenslåingen) som gjør at de ser mindre proffe ut.

De tar seg ikke råd til skikkelig airbrushing før etter sammenslåingen. Det har vært slik i alle sesongene. Kan jo se kviser og alt mulig på disse...

Gjest Emera
Skrevet
Svenskene og danskene kommer til å le seg ihjel når de ser de norske deltakerene!!Tenk dere hvis svenskene og danskene sine tre siste er nydelige, og så kommer Norge med, bonden, smurfen og karius!!! :ler:

Utfra bildene av de danske og svenske synes jeg da ikke de norske ligger tilbake. I hvertfall ikke på dette stadiet.

De har jo så vidt begynt enda, og de fleste er ganske uerfarne. I løpet av serien blir de "utdannet" til modeller, og de blir flinkere og flinkere etter som tiden går. Sånn har det vært i alle seriene. I de første episodene er de gjerne keitete og uproffe, men underveis utvikler de seg og lærer mye.

Så jeg tror nok det er håp!

Skrevet

Jeg syns de ble kjempefine jeg. Når Kira stylet håret sitt til utvelgelsen så var ho jo dødsfin. Og Therese ble jo kjempestilig. Helene også, for en forvandling.

Bare de kunne kutte ut denne sippinga da. Det er jo bare hår, det vokser jo ut. Og skal du være modell så må man være villig til å se ut som kunden vil, da kan du ikke sitte å sippe og grine.

Syns Helene klarte seg kjempebra på mandag, hun har jo forbedret seg skikkelig, og hun ble kjempefin på det bilde med babyn syns jeg. Syns det er utrolig kult med de man virkelig kan se en fremgang hos.

Skrevet
Har fulgt med litt på USA også, og der har de alltid med litt varierende størrelser.

Ja, skjønner ikke hvorfor de gjør det egentlig? De går jo ut uansett, for modeller skal jo være høye og supertynne.. Tror de at et reality-show kan forandre hele bransjen?

Skrevet
Ja, skjønner ikke hvorfor de gjør det egentlig? De går jo ut uansett, for modeller skal jo være høye og supertynne.. Tror de at et reality-show kan forandre hele bransjen?

..fordi det finnes plus-size modeller også?

Gjest Gjest
Skrevet

Jippi!!! J Alexander er med i år og!

Hva synes dere om at Helena? gikk ut i dag?

Skrevet

Synes det var synd. Det er andre der som passer mindre inn, synes jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...