Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Men liksom, jeg blir litt pissed off når de hele tiden skal liksom putte inn litt english og snakke som om de er fjorten år  :roll:

Åh, så enig. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ser ingen ny kine jeg...kanskje hun der kira eller hva hun nå het...

ellers er jeg enig i at kathrine sørland ikke er programleder emne, hun er stiv, misse-aktig og ikke avslappet nok. Og ved hver utsteming sier hun "du er ei fantastiske jenta, med fin personlighet blablabla" hun har liksom ingen mening selv... hun kvalifiserer til verste-programleder i samme liga som henriette og makkeren i dansefeber...

men skal ikke være altfor slem, hun er både søt og hyggelig da!! men hvorfor ikke mona grudt...eller anette stai som prgroamledere?

Skrevet

Camilla vant konkurransen. ;-)

Kira er nok faktisk en av de jeg håper går ut kjapt. Hun ser ut til å være der for å få reklamere for sminke, at hun er flink til å sminke (tydligvis delte meninger om det ja) og at hun har egen hjemmeside om hvordan man skal sminke seg. Jeg tror sminke er det mest utbredte ordet i vokabularet hennes :-P

I tillegg har jeg ikke så mye til overs for Ellen, men det er nok mest pga. all den englishen hun all the tajm skal putte inn, lissom.

Skrevet

I tillegg har jeg ikke så mye til overs for Ellen, men det er nok mest pga. all den englishen hun all the tajm skal putte inn, lissom.

Kunne ikke ha sagt det bedre selv!!

Jeg synes nesten litt synd på Helene. Hun er ikke helt på sin plass liksom, men hun prøver da. Samtidig som hun nok en plass der inne har selvtilliten iorden.. Fint at hun gikk videre til "makeover". Kan bli litt spennende å se hva de gjør med henne. Men jeg tror ikke hun kommer så langt, hun har ikke den rette "attituden" tror jeg.. hun er ikke tøff nok!

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg synes nesten litt synd på Helene. Hun er ikke helt på sin plass liksom, men hun prøver da. Samtidig som hun nok en plass der inne har selvtilliten iorden.. Fint at hun gikk videre til "makeover". Kan bli litt spennende å se hva de gjør med henne. Men jeg tror ikke hun kommer så langt, hun har ikke den rette "attituden" tror jeg.. hun er ikke tøff nok!

Jeg mistenker at TV3 har stylet henne "ned", for å få henne til å se litt håpløs ut, litt sånn stygge andungen som blir til vakker svane-opplegg. Slik som hun ser ut nå har hun jo ikke en sjanse, så hvorfor i all verden er hun plukket ut? Her ligger det nok en joker og lurer...

Skrevet

Huff. Jeg blir helt flau på deres vegne når jeg hører dem snakke, for det høres absolutt ikke proft ut å blande inn engelske ord når de snakker. Heller det motsatte.

"Hun er både catwalk-material og Top Model-material!" :roll:

Skrevet

synes det var så gøy at hun Helene gikk vidre. Så et glimt av Kira som grein fordi hu måtte klippe av den fake manken sin....lurer på hva det var.

Syns fremdeles Katrine gjør en helt ok jobb. Skjønner ikke hvorfor folk heller vil ha Mona Gruth???? hun er jo i allefall ingen programleder......og er det noen som er missedronning i norge så må det jo være henne.

Skrevet
I have a great bod :ler:

er det mulig :klaske:

"nå har alle sett verdens styggeste pupper!" (fra reklamen)

Hun får ikke bestemt seg. Er "bod'en" great eller ikke? Eller er "bod'en" great og puppene stygge? :forvirret:

Skrevet
Hun får ikke bestemt seg. Er "bod'en" great eller ikke? Eller er "bod'en" great og puppene stygge?  :forvirret:

:grine2: :grine2: :grine2: Enig, bestem deg nå søta

Skrevet
"Hun er både catwalk-material og Top Model-material!"  :roll:

:ler::ler:

Gjest lilletroll
Skrevet

Hun Helene har et NYDELIG ansikt, og jeg gleder meg til å se henne etter make over'n. Tror det kan gjøre myyyyye. Kira må de gjerne sende hjem FORT.

Skrevet

Hvorfor finnes det ingen nettside?

Gjest Gjest
Skrevet
"nå har alle sett verdens styggeste pupper!" (fra reklamen)

Hun får ikke bestemt seg. Er "bod'en" great eller ikke? Eller er "bod'en" great og puppene stygge?  :forvirret:

Hehe..

Håper virkelig at Kira ikke skal ha det oransje håret man ser i reklamen. Tror jeg hadde begynt å gråte selv hvis noen hadde gitt meg sveisen til Karius og Baktus.

Gjest Gjest
Skrevet

:overrasket:

Herregud, jeg skjønner Kira så godt.. Det håret, wow...

Therese derimot, så fantatisk ut :) Skjønner ikke hva hun klagde på.

Gjest Gjesta
Skrevet

Hun med det korte blonde håret ble kjempepen synes jeg! Kan ikke skjønne at det var noe å grine over.

Gjest gjest3
Skrevet

Føles ikke helt bra å si dette, men disse jentene er neppe tynne nok til å jobbe i bransjen..?

Kamilla er en av mine favoritter, men hun har jo nesten dobbelthake..

Gjest Gjest
Skrevet
Hun med det korte blonde håret ble kjempepen synes jeg! Kan ikke skjønne at det var noe å grine over.

Enig. Hun ble nydelig.

Skjønner imidlertid godt at hun med den oransje sveisen klagde. Det ble helt grusomt.

Vet ikke helt om jeg skal le eller gråte over hun som snakker annenhvert ord engelsk og annenhvert ord norsk. Det høres fryktelig falskt ut.

Skrevet
Føles ikke helt bra å si dette, men disse jentene er neppe tynne nok til å jobbe i bransjen..?

Kamilla er en av mine favoritter, men hun har jo nesten dobbelthake..

Har fulgt med litt på USA også, og der har de alltid med litt varierende størrelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...