Gjest gjest1 Skrevet 2. april 2006 #161 Skrevet 2. april 2006 også tror hun at hun er noe. ← Brenn den forbannede janteloven en gang for alle!!!!!
MiniMjau Skrevet 3. april 2006 #162 Skrevet 3. april 2006 Satt og glodde på "meet the barkers" på mtv igår, og hun driftige fru Barker hadde et "ta bilde av damer oppå bilen til mannen min"-prosjekt..så hun hyra inn en modell, og det var Arianna som vant den første(?) American Top Model.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #163 Skrevet 3. april 2006 Satt og glodde på "meet the barkers" på mtv igår, og hun driftige fru Barker hadde et "ta bilde av damer oppå bilen til mannen min"-prosjekt..så hun hyra inn en modell, og det var Arianna som vant den første(?) American Top Model. ← Arianna har sitt eget show på VH1 i USA. Hun er visstnok veldig sur på Tyra, og har slengt masse dritt om henne. Hun blir sett på som "white trash" i statene nå.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #164 Skrevet 3. april 2006 Arianna har sitt eget show på VH1 i USA. Hun er visstnok veldig sur på Tyra, og har slengt masse dritt om henne. Hun blir sett på som "white trash" i statene nå. ← Ps, hun er gift med en eldgammel mann...
*Emma* Skrevet 3. april 2006 #166 Skrevet 3. april 2006 Er hu sur på Tyra også??? Litt kritisk og frekk hun der tror jeg...hun er visst pissed på Joanna som vant sesong 2 også...
My Skrevet 3. april 2006 #167 Skrevet 3. april 2006 Ingen ble stemt ut i dag, kanskje ingen overraskelse siden hun ene trakk seg forrige gang.... I dag syns jeg de virket umotiverte og jeg var redd for at de skulle dra hjem hele gjengen. Huff, håper de skjerper seg fǿr de skal mǿte danskene og svenskene. Men hva i all verden kan de være som skjer med Therese neste gang????
*Emma* Skrevet 3. april 2006 #168 Skrevet 3. april 2006 Jeg tror ikke noenting på de promo'ene. Satt sistgang og tenkte at det var noe fishy m den der Camilla hylte også...at det kanskje var en acting øvelse eller noe (akkuratt sånn det var)... Og på de for idag så det ut som hun igjen sjelte ut Camilla..noe hun også gjorde..men det klippet som var i promoen - da snakket hun til Kira.......du "lyver jo veldig" Kanskje det m Therese også er en "øvelse eller acting" av noe slag...og slettes ikke "seriøs grining....." Ikke vet jeg...men jeg tror ike vi skal lese formye ut av de promoene...
*Emma* Skrevet 4. april 2006 #170 Skrevet 4. april 2006 Jeg har lest at hun kritiserte Yoanna men jeg husker ikke hva det gjalt. (Leste det rett etter Yoanna vant og det er vel blitt mange år siden....) (Prøvde å finne igjen siden nå men fant det ikke.) Hun syns vel ikke hun var noen verdig vinner eller noe...var ikke veldig mye verre enn det... Men Tyra har jeg ikke hørt hun har klaget på...
Gjest Shadowlyn Skrevet 4. april 2006 #171 Skrevet 4. april 2006 Det står litt om det her: http://www.answers.com/topic/adrianne-curry
Gjest Gjesta Skrevet 4. april 2006 #172 Skrevet 4. april 2006 Når det gjelder klippet fra forrige gang, så skal de nok ha en leksjon i skuespill. Det har de jo alltid i løpet av sesongen, både den norske og de utenlanske. De må "ta seg sammen" nå ja, de trenger det når de møter de svenske og danske. Kanskje særlig pga at vi har vunnet begge gangene, litt å forsvare. MEN jeg har også sett den svenske og danske utgaven frem til nå, og jeg tror ikke danskene holder et veeldig høyt nivå denne gangen. Hadde vært gøy det, å vunnet igjen
*Emma* Skrevet 4. april 2006 #173 Skrevet 4. april 2006 Hadde vært gøy det, å vunnet igjen ← Ha ha ha ja....tviler påd et hadde blitt en sesong 4 da....
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2006 #174 Skrevet 4. april 2006 Brenn den forbannede janteloven en gang for alle!!!!! ← Janteloven, ja... Artig det at noen ALLTID skal dra den frem...
gladidag Skrevet 4. april 2006 #175 Skrevet 4. april 2006 På topmodel igår så de jo ut som om de kjeda seg(nesten) hele gjengen, Skikkelig umotiverte og negative. Mira virker jo alltid sur og lei, a\ikke mye smil der i gården nei.. Heia Cathrine!!
Gjest gjest1 Skrevet 4. april 2006 #176 Skrevet 4. april 2006 Ja, for en kjedelig gjeng vi så i episoden i går. Cathrine var jo den eneste som fortjente å være der blandt den umotiverte gjengen!!
Malou Skrevet 5. april 2006 #178 Skrevet 5. april 2006 Jeg så den første episoden etter sammenlegningen i går (på dansk TV3) og må innrømme at jeg tror svenskene har den største sjansen til å vinne i år.
blå Skrevet 6. april 2006 #179 Skrevet 6. april 2006 Håper inderlig det er Therese og Camilla som står igjen til slutt av de norske. Mira er jo konstant sur, hu smiler jo aldri. Cathrine har en super holdning, men et utseende som er dritkjedelig. Utrolig at di klipte henne med en så kjedelig klipp og en så kjedelig farge...Nå er jo hele jenta kjedelig. Men hun er appselutt den mest posetive da, de skal hun ha
Gjest lilletroll Skrevet 6. april 2006 #180 Skrevet 6. april 2006 Jeg må innrømme at jeg klarer ikke helt å se hva Cathrine gjør der....først i går jeg "oppdaget" at hun i det hele tatt var der. Synes ikke hun er verken spesielt pen, eller spesielt fotogen.... Synes fortsatt Therese har det absolutt beste modellfjeset!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå