Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

i norge er det nok ikke noe problem, men om hun skal gå catwalk i det store utland sammen modeller på 180 ser det nok litt rart ut...da er man plutselig lav..

Videoannonse
Annonse
Gjest marthepia
Skrevet

Jeg følger med top model hver mandag. Er helt hekta på det :sjenert:

Therese er min yndling. Helt klart. Hun har et spesielt nydelig ansikt, men så er det høyden da.

Gjest Gjest_SnartFru_*
Skrevet

Jeg synes Therese er helt nydelig. Et veldig fascinerende utseende!!

Mira er jo bare kjedelig, hun har ingenting å komme med, stakkar. Synes ikke hun er særlig pen, heller.

Cathrine er egentlig pen, ,men ser jo ut som en grå mus med det håret.

Håper Therese vinner!

Gjest Gjest_guest_*
Skrevet

Altså, hvis Therese hadde vært 174 cm høy som noen av dere påstår, så hadde det gått helt gret med modellkarrieren hennes, men jeg tror hun er mye lavere enn det.

Det finnes mange toppmodeller idag som er 172-174 cm høye!

Skrevet

Jeg synes at Ellen ser veldig bra ut, men hun er vel ikke med lenger. Mira er også veldig pen.

Danske Anna er litt søt. Svenske Florina er vakker, men Sabina og Joanna (downs?) ser skumle ut. :overrasket:

Skrevet

Hvem gikk ut denne uka? Jeg fikk ikke sett det på mandag..

Skrevet
Hvem gikk ut denne uka? Jeg fikk ikke sett det på mandag..

Camilla gikk ut. Bare å gå inn på tv3s sider, så ser du hva som har skjedd hvis du har gått glipp av en episode.

Av de tre norske som er igjen synes jeg Therese er den klart beste kandidaten. Hun har et veldig særpreget ansikt. Men hva er det maset om at hun må slanke seg? (dommerne kommenterte at hun hadde gått ned sist gang). Hun er nok litt lav, catwalken vil nok ikke være hennes sterkeste kort. Men ansiketet hennes vil gjøre seg veldig bra i annonser ol.

Mira har et veldig søtt aniskt, men ikke interessant i det hele tatt. Hun er jo veldig ung, og det gjenspeiles også i det hun klarer å prestere foran kamera.

Kathrine er for meg en grå mus. Enig i den her som sa at hårfrisyren hennes er fæl. hvorfor kan ikke noen av stylistene få retta opp det? Kanskje hun hadde sett bedre ut med kort hår? Men hun klarer å få mye ut av situasjonen ved å prestere bra foran kamera.

Jeg vet jo hvem som går ut i neste ukes episode. Bare å gå inn på dansk tv3, siden de ligger en uke foran oss. Men skal ikke røpe noe for dere som ikke vil vite. ;)

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Jeg vet jo hvem som går ut i neste ukes episode. Bare å gå inn på dansk tv3, siden de ligger en uke foran oss. Men skal ikke røpe noe for dere som ikke vil vite.  ;)

Jeg gikk inn på dansk tv3s sider, men der stor det jo bare hvilken dansk jente som røk ut? Eller? Kan du legge link til hvor det evt står hvilken norsk jente som røk? Heia Therese!!

Skrevet
Jeg gikk inn på dansk tv3s sider, men der stor det jo bare hvilken dansk jente som røk ut? Eller? Kan du legge link til hvor det evt står hvilken norsk jente som røk? Heia Therese!!

Det står ikke med rene ord, men hvis du går og ser på bildene fra ukens avsnitt så er det ett bilde av alle de resterende jentene, så da kan du se det.

Gjest Gjest_guest_*
Skrevet

Kom THERESHE med videre?

Come on, si det!

Skrevet

Ja, Therese er videre. Det var Camilla som gjekk ut forrige gang.

Gjest Gjest_guest_*
Skrevet

Ja, jeg hun kom med. men gikkk hun videre til semifinalen??

Skrevet
Ja, jeg hun kom med. men gikkk hun videre til semifinalen??

Det er ingen her som vil spoile. Om du vil vite det får du bare gå inn på siden og sjekke selv.

www.tv3.dk så går d til topmodel og ser på bildene fra siste episode sendt i Danmark.

Skrevet

Jeg vet hvem som kom videre, men kommer ikke til å si det her, og ødelegge for andre!

Gjest Gjest_guest_*
Skrevet

ok, men i semifinalen da er det vel bare to jenter da eller?

dette var litt trist...... :/

Skrevet

Hva som var trist? Neste gang slår de seg sammen med de danske og de svenske jentene.

Gjest Gjest_guest_*
Skrevet

ja, det er noe som er veldig trist, kan ikke avsløre noe ennå da... litt kjipt...

Gjest Shadowlyn
Skrevet

Hva er det med danskene? :grine2: Virker som de bare er der for å lage show.

Tror det blir svensk sier i år..

Gjest gjest1
Skrevet
Hva er det med danskene? :grine2: Virker som de bare er der for å lage show.

Tror det blir svensk sier i år..

Synes danskene virket kule jeg. Svenskene var veldig pene. De norske er litt..eh..blah. Kanskje bortsett fra Therese.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...