Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hva er det med danskene? :grine2: Virker som de bare er der for å lage show.

Merker at jeg ikke hadde passet til det der...

Blir flau jeg :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! vet noen hvem som gukk ut av topmodel i går?

Gjest Gjest_guest_*
Skrevet

Svenskeke var egentlig ganske ok....

men jeg heier fortsatt på Therese, hun MÅ vinne altså!

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Mira har en fantastisk kropp, men hjelpemeg, hun er så kjeeeedelig!! *gjesp*

Skrevet

Syns Freja og Sabina er vakre.

Skrevet
Hun danske Camilla er UFATTELIG STYGG

ja, hun er faktisk ganske skrekkelig.

Skrevet
Syns Freja og Sabina er vakre.

Det synes jeg også! Men jeg håper på norsk seier likevel.

Gjest Fruktfat
Skrevet
Hun danske Camilla er UFATTELIG STYGG

hoho, stygt å si, men enig...

heia therese!

håper på therese, freja og sabina i finale!

Skrevet (endret)

Hun danske Camilla er grusom!!!

Så første episoden og da sa jeg intuitivt at Mira kom til å vinne, så jeg vil litt at hun skal vinne, for å få rett! :sjarmor:

MEN, jeg liker Therese veldig godt, egentlig bedre! :enig:

Hihihi, så teit å følge med på sånne programmer :ler:

Innlegget er endret i henhold til Kvinneguidens regler.

Newt-mod

Endret av Newt
Gjest gjest1
Skrevet

Hun svenske Freja har utrolig nydelige øyne!!! Sånne vil JEG ha! Ble så fascinert at jeg bare satt og glodde....

Snålt å tenke på at hun og Camilla (? rødhåra fra Danmark) er i samme konkurranse.

Noen som ser ut som Camilla blir mobbeoffer, kjempesjenerte, og sliter med dårlig selvtillit hele livet. Andre blir modeller eller vrir utseendet til noe positivt.

Selvtillit og pågangsmot har visst ALT å si.

Skrevet

Hun Camilla er med i Sparkjøp katalogen.... Det er vel ikke helt kult...( ikke at jeg kjøper klær der altså!!!!! bare Tom&Trine til baby!!!)

Skrevet

Har lest i en liknende tråd som denne på et dansk forum, og det er ikke grenser for hvordan alle danskene der misliker Camilla. Enkelte er redd tennene skal komme ut av skjermen :ler:

Jeg er dog enig, og en av dommerne hadde tidligere i konkurransen foreslått at hun burde få gjort noe med tennene. Men så lenge hun holder munnen igjen, så er hun faktisk ganske bra på bilder. Hun har et spesielt utseendet, og ser veldig dansk ut synes jeg (kanskje fordi hun likner litt på en annen dansk jente jeg kjenner). Men jeg synes nå ikke hun burde vinne, så absolutt ikke!

Jeg er imponert over de svenske jentene. Jeg fulgte med i den første runden av topmodel (da Kine vant), og da var de svenske jentene veldig kjedelige av typen "blonde babes". I år derimot har de mye mer interessante ansikter.

Av de norske har jeg mest tro på therese. Synes Mira har et kjedelig og sukkersøtt ansikt. Ikke et typisk topmodel ansikt. Katherine hadde ingenting i den konkurransen å gjøre er nå min mening, så bra hun røk ut.

Det sendes ny episode av topmodel på dansk tv3 ikveld, så de som vil vite hvem som ryker ut kan gå inn på nettet og sjekke i løpet av kvelden/morgendagen. :)

Skrevet

Ja, mira er utrolig kjedelig. Hun er jo søt og pen og alt det der..men det blir så platt liksom.

Jeg må si jeg heier på Sabina jeg......gud så nydelig hun var, og så spesiell. Finner ikke mange som henne. Vedder på at hun vinner, og det fortjener hun også. Alle blir jo kjedelige sammenlignet med henne.

Skrevet

Man kan se på den danske siden nå hvem av de danske jentene som er igjen. Under PIGENE er alle unntatt en krysset ut. Men det står ingenting om de norske og svenske....

Skrevet
Hun danske Camilla er grusom!!! Hvem har hun sugd for å få bli med?!?  :overrasket:

Så første episoden og da sa jeg intuitivt at Mira kom til å vinne, så jeg vil litt at hun skal vinne, for å få rett!  :sjarmor:

MEN, jeg liker Therese veldig godt, egentlig bedre!  :enig:

Hihihi, så teit å følge med på sånne programmer :ler:

Enig, enig! Camilla, sugd :grine2: :grine2:

Skrevet

Nå har jeg sett hvem den norske finalisten er!

Sjansen for at Norge vinner igjen er vel liten men jeg heier nå likevel på henne!!

Må innrømme at etter å ha lest på den danske websiden ser jeg for meg dansk vinner i år...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...