Alauda Skrevet 30. juli #2861 Skrevet 30. juli Ina89 skrev (2 timer siden): For at janteloven i det hele tatt skal gjelde, må man vel først ha et talent? Nei, det er ingen forutsetning. 8
Xmasclovn Skrevet 31. juli #2862 Skrevet 31. juli Prøver hun å bygge seg selv opp med disse «sangtekstene»? 1 2
Anneisabell Skrevet 31. juli Forfatter #2863 Skrevet 31. juli Xmasclovn skrev (3 timer siden): Prøver hun å bygge seg selv opp med disse «sangtekstene»? Som vanlig prøver hun hardt på noe nytt og spennende, men det glir nok snart over i noe annet, som vi ikke helt hva er enda 1 3
Xmasclovn Skrevet 31. juli #2864 Skrevet 31. juli (endret) Anneisabell skrev (3 timer siden): Som vanlig prøver hun hardt på noe nytt og spennende, men det glir nok snart over i noe annet, som vi ikke helt hva er enda Jeg får sånne vibes🤣 https://vm.tiktok.com/ZN8eGgSPE/ Endret 31. juli av Xmasclovn Surrer 3 4
Vintermåne Skrevet 31. juli #2865 Skrevet 31. juli Xmasclovn skrev (40 minutter siden): Jeg får sånne vibes🤣 https://vm.tiktok.com/ZN8eGgSPE/ 😂😂😂 ja!!! Å «gi ut» sanger har virkelig blitt det nye nå 🙄🙄🙄 1 4
YNWA_1 Skrevet 31. juli #2866 Skrevet 31. juli Xmasclovn skrev (2 timer siden): Jeg får sånne vibes🤣 https://vm.tiktok.com/ZN8eGgSPE/ Samme her😆
Anneisabell Skrevet 1. august Forfatter #2867 Skrevet 1. august Så kjekt det er å lese her inne , så en får en idé om hva en skal poste på snap
Skrottefar Skrevet 8. august #2868 Skrevet 8. august Anneisabell skrev (På 31.7.2026 den 18.44): Som vanlig prøver hun hardt på noe nytt og spennende, men det glir nok snart over i noe annet, som vi ikke helt hva er enda Ja, det er ikke godt å si hva det neste blir, men det å bedrive AI-artisteri er noe som er relativt uglesett og ikke særlig imponerende, men nå har hun jo endret snap-navn til Mette.Ask.Studio og titulerer seg som musiker/band, så ja, hun skal ha for å ha trua sjøl.......men det skal dog sies, vokal med maks autotune er ikke imponerende 4 6
Ina89 Skrevet 9. august #2869 Skrevet 9. august Skrottefar skrev (På 8.8.2026 den 19.24): Ja, det er ikke godt å si hva det neste blir, men det å bedrive AI-artisteri er noe som er relativt uglesett og ikke særlig imponerende, men nå har hun jo endret snap-navn til Mette.Ask.Studio og titulerer seg som musiker/band, så ja, hun skal ha for å ha trua sjøl.......men det skal dog sies, vokal med maks autotune er ikke imponerende Selvtilliten skal det ikke stå på! Selvinnsikten derimot… 🙅♀️ 8
Anneisabell Skrevet 11. august Forfatter #2870 Skrevet 11. august (endret) Og til dere som mener hun bare deler sine hobbyer, ganske mye utlevering om seg selv nå de siste dagene. Hvorfor må sånt deles? Jo for i følge Mette at flere skal tørre å stå frem og fortelle om sine utfordringer. Skjønner ikke greia Endret 11. august av Anneisabell 7
skeiv-ostepop Skrevet 11. august #2871 Skrevet 11. august Anneisabell skrev (15 minutter siden): Og til dere som mener hun bare deler sine hobbyer, ganske mye utlevering om seg selv nå de siste dagene. Hvorfor må sånt deles? Jo for å følge Mette at flere skal tørre å stå frem og fortelle om sine utfordringer. Skjønner ikke greia Tenkte mye av det samme. Hun som ikke deler private ting lenger gjør jo nettopp det. Hun har altså ikke endret seg så mye som vi skulle lures til å tro. 9
Zenhouse Skrevet 11. august #2872 Skrevet 11. august Anneisabell skrev (6 timer siden): Og til dere som mener hun bare deler sine hobbyer, ganske mye utlevering om seg selv nå de siste dagene. Hvorfor må sånt deles? Jo for i følge Mette at flere skal tørre å stå frem og fortelle om sine utfordringer. Skjønner ikke greia skeiv-ostepop skrev (5 timer siden): Tenkte mye av det samme. Hun som ikke deler private ting lenger gjør jo nettopp det. Hun har altså ikke endret seg så mye som vi skulle lures til å tro. Har noen virkelig ment her at hun ikke deler om utredning og diagnoser? Har ikke jeg fått med meg. For det har hun jo gjort siden «comebacket». Intet nytt der altså. Men privatlivet sitt, altså sine gjøremål i hverdagslivet og relasjoner med sine nære og kjære, det vises/snakkes da svært, svært lite om. 2 6
skeiv-ostepop Skrevet 11. august #2873 Skrevet 11. august Zenhouse skrev (28 minutter siden): Har noen virkelig ment her at hun ikke deler om utredning og diagnoser? Har ikke jeg fått med meg. For det har hun jo gjort siden «comebacket». Intet nytt der altså. Men privatlivet sitt, altså sine gjøremål i hverdagslivet og relasjoner med sine nære og kjære, det vises/snakkes da svært, svært lite om. Tja, det er flere eksempler på forrige side. Og sikkert flere enn det og. 4
cafflatte Skrevet 11. august #2874 Skrevet 11. august Har vært masse deling om diagnoser og utredning. 4
Ina89 Skrevet 11. august #2875 Skrevet 11. august cafflatte skrev (3 timer siden): Har vært masse deling om diagnoser og utredning. For ikke å snakke om medisinering, uregulert bruk av andres medikamenter, tillegsdiagnoser, funksjonsnivå (eller mangelen på), osv., osv.. Mette «trekker seg tilbake» hver gang hun ikke får de tilbakemeldingene og reaksjonene på det hun deler som hun ønsker seg. Så går det en (relativt) kort periode før hun er tilbake i samme tralten. Denne er en gjentagende prosess og hun ender alltid opp tilbake på start. Hun kan benekte så mye hun vil, men mønsteret er der for alle å se. 3 6
dkfru Skrevet 11. august #2876 Skrevet 11. august Ina89 skrev (11 minutter siden): For ikke å snakke om medisinering, uregulert bruk av andres medikamenter, tillegsdiagnoser, funksjonsnivå (eller mangelen på), osv., osv.. Mette «trekker seg tilbake» hver gang hun ikke får de tilbakemeldingene og reaksjonene på det hun deler som hun ønsker seg. Så går det en (relativt) kort periode før hun er tilbake i samme tralten. Denne er en gjentagende prosess og hun ender alltid opp tilbake på start. Hun kan benekte så mye hun vil, men mønsteret er der for alle å se. Hva babler du om? 😅 uregulert bruk av andres medikamenter og medisinering? Du antyder altså en uoversiktlig eller potensielt farlig helsesituasjon hvor hun tar andre sine medikamenter? hvor tar du det fra? Er det tilbake til da hun testet én ADHD-tablett før hun ble utredet og fikk diagnosen selv du tenker på? Du får det til å virke som et pågående, ulovlig medisinmisbruk i dag. Det er en ekstrem og direkte stygg forvrengning av sannheten. det er faktisk svært vanlig å teste ut på den måten. Helsepersonell hører slike historier hele tiden. At hun har prøvd én tablett før utredning, og i dag har en gyldig diagnose og lovlig medisinsk oppfølging, beviser bare at «testen» hennes traff blink. tillegsdiagnoser, funksjonsnivå, mangelen på funksjonsnivå? Du antyder også at hun gir seg selv tillegsdiagnoser? hvor ser du det? Du skriver og at hun «trekker seg tilbake» hver gang hun ikke får de tilbakemeldingene og reaksjonene på det hun deler som hun ønsker seg. Vet du at dette er grunnen eller er dette og antydninger? hvilket bilde er det du febrilsk prøver å male? hvorfor så stor behov for å male dette bilde? hva er det med Mette som er så spesielt at du har oppheng på henne? 1 13
Ina89 Skrevet 11. august #2877 Skrevet 11. august dkfru skrev (15 minutter siden): Hva babler du om? 😅 uregulert bruk av andres medikamenter og medisinering? Du antyder altså en uoversiktlig eller potensielt farlig helsesituasjon hvor hun tar andre sine medikamenter? hvor tar du det fra? Er det tilbake til da hun testet én ADHD-tablett før hun ble utredet og fikk diagnosen selv du tenker på? Du får det til å virke som et pågående, ulovlig medisinmisbruk i dag. Det er en ekstrem og direkte stygg forvrengning av sannheten. det er faktisk svært vanlig å teste ut på den måten. Helsepersonell hører slike historier hele tiden. At hun har prøvd én tablett før utredning, og i dag har en gyldig diagnose og lovlig medisinsk oppfølging, beviser bare at «testen» hennes traff blink. tillegsdiagnoser, funksjonsnivå, mangelen på funksjonsnivå? Du antyder også at hun gir seg selv tillegsdiagnoser? hvor ser du det? Du skriver og at hun «trekker seg tilbake» hver gang hun ikke får de tilbakemeldingene og reaksjonene på det hun deler som hun ønsker seg. Vet du at dette er grunnen eller er dette og antydninger? hvilket bilde er det du febrilsk prøver å male? hvorfor så stor behov for å male dette bilde? hva er det med Mette som er så spesielt at du har oppheng på henne? Som helsepersonell selv er jeg rimelig trygg på at det å teste andres medisiner, og i tillegg poste det i some opptil flere ganger, ikke er en «helt vanlig måte» å teste ut medikamenter og egne teorier om diagnoser på. Mette, som selv er helsepersonell - dog kun fagbrev, burde også vite dette. Derfor er det etter min mening, enda mer kritikkverdig oppførsel. Man bør kunne forvente mer av faglærte. De øvrige kommentarene dine gidder jeg ikke bruke tid på å besvare før du roer deg kraftig ned og diskuterer saklig og ikke flyr rett i angrep. Ingen av mine påstander er oppspinn, alt er veldokumentert i Mettes egne kanaler. 4 1 8
Juststop Skrevet 11. august #2878 Skrevet 11. august (endret) Ina89 skrev (13 minutter siden): Som helsepersonell selv er jeg rimelig trygg på at det å teste andres medisiner, og i tillegg poste det i some opptil flere ganger, ikke er en «helt vanlig måte» å teste ut medikamenter og egne teorier om diagnoser på. Mette, som selv er helsepersonell - dog kun fagbrev, burde også vite dette. Derfor er det etter min mening, enda mer kritikkverdig oppførsel. Man bør kunne forvente mer av faglærte. De øvrige kommentarene dine gidder jeg ikke bruke tid på å besvare før du roer deg kraftig ned og diskuterer saklig og ikke flyr rett i angrep. Ingen av mine påstander er oppspinn, alt er veldokumentert i Mettes egne kanaler. Opplever ikke den kommentaren som noe angrep i det hele tatt. Det er spesielt at du som helsepersonell tyr til profesjonssnobberi og prøver å devaluere et fagbrev for å vinne et poeng. Yrkesetikk og respekt for andre sitter heldigvis ikke i lengden på utdanningen Du flytter målstengene fra å male et bilde av en pågående, farlig helsesituasjon med 'uregulert medisinbruk', innrømmer du nå at det dreier seg om en gammel hendelse før hun i det hele tatt var utredet. At du velger å koke suppe på den spikeren i dag, bekrefter bare en ekstrem forvrengning av sannheten. At du 'ikke gidder' å svare på det som blir spurt om, handler nok om at du mangler saklige argumenter. Du bruker tunge ord som 'tilleggsdiagnoser' og 'funksjonsnivå' for å gi kommentarer dine kunstig faglig tyngde. Men i neste åndedrag reduserer du det at en person med ADHD og autisme tar helt naturlige pauser fra Snapchat til å handle om oppmerksomhetssyke og manipulasjon. Det at hun i perioder trekker seg tilbake og nå velger å dele mer sjeldent, om hobbyer og diagnoser handler om sunn grensesetting og egenskjerming, ikke et 'mønster' for å straffe følgerne sine. Hvis du vil fremstå som en saklig fagperson, bør du tåle å bli stilt spørsmål ved når du sauser sammen reelle diagnoser med ren og skjær netthets. Endret 11. august av Juststop 1 14
Justlooking Skrevet 11. august #2879 Skrevet 11. august For min del har jeg likt Mette. Følger henne ikke, fulgte kun bloggen i sin tid. Vil alltid huske kampen hun orket å ta den tøffe kampen mot Davidsen, som gravid 😊 4 9
Ina89 Skrevet 11. august #2880 Skrevet 11. august Juststop skrev (10 minutter siden): Opplever ikke den kommentaren som noe angrep i det hele tatt. Det er spesielt at du som helsepersonell tyr til profesjonssnobberi og prøver å devaluere et fagbrev for å vinne et poeng. Yrkesetikk og respekt for andre sitter heldigvis ikke i lengden på utdanningen Du flytter målstengene fra å male et bilde av en pågående, farlig helsesituasjon med 'uregulert medisinbruk', innrømmer du nå at det dreier seg om en gammel hendelse før hun i det hele tatt var utredet. At du velger å koke suppe på den spikeren i dag, bekrefter bare en ekstrem forvrengning av sannheten. At du 'ikke gidder' å svare på det som blir spurt om, handler nok om at du mangler saklige argumenter. Du bruker tunge ord som 'tilleggsdiagnoser' og 'funksjonsnivå' for å gi kommentarer dine kunstig faglig tyngde. Men i neste åndedrag reduserer du det at en person med ADHD og autisme tar helt naturlige pauser fra Snapchat til å handle om oppmerksomhetssyke og manipulasjon. Det at hun i perioder trekker seg tilbake og nå velger å dele mer sjeldent, om hobbyer og diagnoser handler om sunn grensesetting og egenskjerming, ikke et 'mønster' for å straffe følgerne sine. Hvis du vil fremstå som en saklig fagperson, bør du tåle å bli stilt spørsmål ved når du sauser sammen reelle diagnoser med ren og skjær netthets. Okidoki 👍🏼 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå