Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg syns hun har en virkelig flott stemme!

• Liker 2
  • Nyttig 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Alauda skrev (41 minutter siden):

Litt å si på fremføringen her og der, men du kan ikke ta fra henne at hun har en god stemme 

Hvor har jeg prøvd å «ta fra henne at hun har en god stemme»?

• Liker 2
Skrevet
Xmasclovn skrev (17 minutter siden):

Hvor har jeg prøvd å «ta fra henne at hun har en god stemme»?

Det var inntrykket jeg fikk.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Alauda skrev (2 timer siden):

Det var inntrykket jeg fikk.

Det var synd.

• Liker 1
Skrevet
Xmasclovn skrev (På 16.6.2026 den 16.31):

Det var synd.

Ja for du pleier jo være positiv mot MA 😜

• Nyttig 2
Skrevet

Går veldig fort å produsere AI-låter😂 

• Liker 3
Skrevet
Nor skrev (1 time siden):

Ja for du pleier jo være positiv mot MA 😜

Næmmen hei Nor-mor!

• Liker 4
Skrevet
M_z skrev (2 timer siden):

Går veldig fort å produsere AI-låter😂 

Jammen meg, tenkte akkurat det samme og i tillegg følge med her🙈

• Liker 3
Skrevet
Linazer skrev (På 16.6.2026 den 0.10):

Jeg syns hun har en virkelig flott stemme!

Enig! Har ikke hørt stemmen før jeg gikk inn på smule nå. Aldri hørt om det stedet før heller. Den Angel er bra, synes hun er bedre enn mange som har kommet videre fra audition i the voice feks. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Justlooking skrev (3 minutter siden):

Enig! Har ikke hørt stemmen før jeg gikk inn på smule nå. Aldri hørt om det stedet før heller. Den Angel er bra, synes hun er bedre enn mange som har kommet videre fra audition i the voice feks. 

Stemmer for at neste prosjekt for Mette blir å melde seg på The Voice, Idol og Norske Talenter🎤🎶

• Liker 1
Skrevet

Mette du er neppe så unik og spesiell som du prøver hardt å formidle, dessverre for deg. Ser ut som du fortsatt veldig hardt prøver å nå frem i rampelyset. Sorrry

• Nyttig 3
Skrevet

At hun er autistisk og har ADHD har jeg ingen tvil om. At hun er ekstremt begavet har jeg mindre troen på. 

• Liker 5
Skrevet
Fotballfluen skrev (14 timer siden):

At hun er autistisk og har ADHD har jeg ingen tvil om. At hun er ekstremt begavet har jeg mindre troen på. 

Hun fremstiller seg selv som veldig unik hvertfall, det har jeg ikke inntrykk av . Eneste som er sikkert er at hun er veldig slitsom med så lange avhandlinger og alt som må forklares i bilder, rene skolestilen, fra 90 tallet

• Liker 3
Skrevet

Jeg håper hun er kommet seg tilbake i jobb. 

• Liker 1
Skrevet
Linazer skrev (2 timer siden):

Jeg håper hun er kommet seg tilbake i jobb. 

Tvilsomt, hun er jo opptatt med å lage AI-låter.. så da må jo hyperfokuset ligge der istedenfor på jobb

• Liker 1
Skrevet
Anneisabell skrev (7 timer siden):

Hun fremstiller seg selv som veldig unik hvertfall, det har jeg ikke inntrykk av . Eneste som er sikkert er at hun er veldig slitsom med så lange avhandlinger og alt som må forklares i bilder, rene skolestilen, fra 90 tallet

Fy f, er a tilbake for fullt med rantende meningsløse avhandlinger?🫣

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er ganske interessant det hun forteller om. Om 2E-profil og om testene og hva de går ut på. Mye av det  hun sier gir mening med det inntrykket hun har gitt av seg selv på snap. Om det er lurt av henne å utsette seg for å bli kritisert/kommentert på utenfra igjen er en annen sak. Med sin trang til å detaljforklare seg da så blir det nok vanskelig igjen. 
Jeg håper hun logger av snap igjen, og heller har fokus på jobben for et bedre liv og helse. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Zenhouse skrev (2 timer siden):

Jeg synes det er ganske interessant det hun forteller om. Om 2E-profil og om testene og hva de går ut på. Mye av det  hun sier gir mening med det inntrykket hun har gitt av seg selv på snap. Om det er lurt av henne å utsette seg for å bli kritisert/kommentert på utenfra igjen er en annen sak. Med sin trang til å detaljforklare seg da så blir det nok vanskelig igjen. 
Jeg håper hun logger av snap igjen, og heller har fokus på jobben for et bedre liv og helse. 

Det er neppe lurt men tror hun fortsetter drømmer om et rikt liv i rampelyset, hun går på de samme smellene som alle andre gangene hun har prøvd. Og hvilke ukritisk plate selskap er hun knyttet til lurer jeg veldig på

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...