Minipilla Skrevet 21 timer siden #2781 Skrevet 21 timer siden Å spytte ut tretten AI sanger i uken er like dumt som å be chat GPT lage noen dikt og kalle seg poet. 3 6
skeiv-ostepop Skrevet 14 timer siden #2782 Skrevet 14 timer siden Minipilla skrev (7 timer siden): Å spytte ut tretten AI sanger i uken er like dumt som å be chat GPT lage noen dikt og kalle seg poet. 6
Linazer Skrevet 14 timer siden #2783 Skrevet 14 timer siden Minipilla skrev (7 timer siden): Å spytte ut tretten AI sanger i uken er like dumt som å be chat GPT lage noen dikt og kalle seg poet. Mette har ganske så god stemme etter min mening. Den "knekken" hun har gjør stemmen "unik" og annerledes. De selvlagde musikkvideoene viser at hun også har scenetekke. Men, det er synd at hun sitter alene med AI-appen og selfiestang. Hadde hun fått ordentlig oppfølging kunne hun oppnådd noe tenker jeg. Nå vil hun ikke få noen anerkjennelse dessverre. 7 1
Anneisabell Skrevet 12 timer siden Forfatter #2784 Skrevet 12 timer siden Linazer skrev (2 timer siden): Mette har ganske så god stemme etter min mening. Den "knekken" hun har gjør stemmen "unik" og annerledes. De selvlagde musikkvideoene viser at hun også har scenetekke. Men, det er synd at hun sitter alene med AI-appen og selfiestang. Hadde hun fått ordentlig oppfølging kunne hun oppnådd noe tenker jeg. Nå vil hun ikke få noen anerkjennelse dessverre. Håper virkelig du tuller, du hører jo når hun blir spurt om å synge så er det ikke bra i det hele tatt. Scenetekke? Så å vrikke deg (puteflaut) ved vannet. Hvertfall ikke enig med deg, men hun skal ha for at hun hopper i enda en prosjekt med begge bena, når alt annet helt sikkert ikke er ferdigstilt 6
skeiv-ostepop Skrevet 11 timer siden #2785 Skrevet 11 timer siden Det lille jeg har sett viser ikke scenetekke eller talent for dette. Stemmen er for min del åpenbart ihjelredigert med KI og autotune, og all kontakt med kamera/publikum er anstrengt og tilgjort. Det hun skal ha skryt for er at hun tørr. Det er det ikke alle som hadde våget (inkludert meg). 5
Linazer Skrevet 11 timer siden #2786 Skrevet 11 timer siden Anneisabell skrev (27 minutter siden): Håper virkelig du tuller, du hører jo når hun blir spurt om å synge så er det ikke bra i det hele tatt. Scenetekke? Så å vrikke deg (puteflaut) ved vannet. Hvertfall ikke enig med deg, men hun skal ha for at hun hopper i enda en prosjekt med begge bena, når alt annet helt sikkert ikke er ferdigstilt Jeg syns hun har stemme, selv uten AI og auto-tune. Men mulig jeg er helt tonedøv 🙈 5 1
Zenhouse Skrevet 10 timer siden #2787 Skrevet 10 timer siden Linazer skrev (1 time siden): Jeg syns hun har stemme, selv uten AI og auto-tune. Men mulig jeg er helt tonedøv 🙈 Da er vi to 😁 8
Xmasclovn Skrevet 5 timer siden #2788 Skrevet 5 timer siden Linazer skrev (8 timer siden): Mette har ganske så god stemme etter min mening. Den "knekken" hun har gjør stemmen "unik" og annerledes. De selvlagde musikkvideoene viser at hun også har scenetekke. Men, det er synd at hun sitter alene med AI-appen og selfiestang. Hadde hun fått ordentlig oppfølging kunne hun oppnådd noe tenker jeg. Nå vil hun ikke få noen anerkjennelse dessverre. Det eneste hun har er usedvanlig god selvtillit som tør å legge ut noe slikt og attpåtil være stolt. Det er puteflaut. 6
Justlooking Skrevet 2 timer siden #2789 Skrevet 2 timer siden Zenhouse skrev (7 timer siden): Da er vi to 😁 Vi er i hvert fall tre 😊 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå