Annie Skrevet 13. januar 2007 #1201 Skrevet 13. januar 2007 Jeg har vært på håndballturnering med Prinsessa og har støvsugd og rydda her. Har også satt på en vaskemaskin. Skal tømme oppvaskmaskinen nå snart. Men spill er morsomt ja!
Gjest bamsemums Skrevet 14. januar 2007 #1202 Skrevet 14. januar 2007 Idag har jeg støvsugd og skiftet på sengene.
Seterjenta Skrevet 14. januar 2007 #1203 Skrevet 14. januar 2007 Har hatt skikkelig jobbehelg vi! Skulle få middagsgjester igår, så da fikk vi en supergrunn til å få opp farta litt her hjemme! Fikk rydda, støvsuga og vaska stort sett hele huset. Og idag har vi hatt en razzia på Emily sitt rom, har skrudd opp skrivepult og nattbord, gått igjennom ALLE sakene hennes, og fått kasta masse! (bra ho ikke var hjemme og så hva som ble kasta!! men ho kommer nok ikke til å savne noe heller..) Og når ho kom hjem fra pappan sin ikveld, så var ho såå fornøyd da! Hadde fått 'stor-jente'-rom! Nå harr lille Mathea sovna her ved puppen, ¨så nå skal ho bæres i seng, og så skal jeg igang med dåpsinvitasjonene. Og - jeg har ikke spist potetgull i helga!! Nesten ikke godis heller - har ikke hatt tid
pellegrino Skrevet 15. januar 2007 #1204 Skrevet 15. januar 2007 Skal si at de engangsserviettene til badet har blitt brukt flittig. Nå har jeg vasket både innsiden og utsiden av toalettet to ganger iløpet av helga (inkl. fredag), og det lukter kjempegodt. I mårrest slapp jeg også en liten slump med klorin i toalettet, slik at det lukter ekstra godt når vi kommer hjem i ettermiddag. Minsten pleier å si at det lukter sååååå rent og godt, når vi har brukt klorin Man skal tidlig krøkes, hehe. Han blir nok en glimrende husfar når han blir stor Som vanlig har jeg også redd opp alle sengene før jeg dro på jobb. Mål i kveld er: - sette på en maskin med klær - gjøre det jeg kan med de ferdigvaskede klærne (henge opp/tromle, brette osv) - en hotspot (ja, det ordet har jeg lært her)
Sus Skrevet 15. januar 2007 #1205 Skrevet 15. januar 2007 ÅÅÅÅneiiiiii; nå hadde jeg skrevet det megalange innlegget her og så forsvant alt sammen når jeg skulle legge det inn!!! Nå ble jeg faktisk skikkelig sur!! Orker ikke skrive alt på ny, så jeg får bare ta en felles skryt til dere alle og si at dere er kjempeflinke!! Så får jeg brette tonnevis med klær, før jeg kommer innom igjen og forhåpentligvis er litt blidere da!!
pellegrino Skrevet 15. januar 2007 #1206 Skrevet 15. januar 2007 Har skjedd flere ganger med meg også. Surt! Har av og til klart å gjenopprette innlegget ved å trykke "tilbake", slik at du kommer tilbake der hvor du skriver. Prøv det neste gang, det kan ihvertfall ikke skade.
Annie Skrevet 15. januar 2007 #1207 Skrevet 15. januar 2007 Har tømt oppvaskmaskinen, satt på en vaskemaskin og burde finne fram sentralstøvsugerslangen.
Sus Skrevet 15. januar 2007 #1208 Skrevet 15. januar 2007 Skal prøve tilbakeknappen neste gang pellegrino! I dag har jeg: - vasket mer klær - ryddet en diiiiger haug med gamle aviser o.l. - kastet en grusom urne - vært mor for en halvsyk unge... Nå skal jeg: - brette klær - rydde en skuff - rydde litt generelt i huset Ettermiddagene går litt fort, så da blir det som regel ikke så mye utenom middag, kjøring til fritidsakt. o.l.
Gjest Solsikke Skrevet 15. januar 2007 #1209 Skrevet 15. januar 2007 I dag har jeg virkelig tatt meg sammen og gjort følgende: *Ryddet i en del papirer og rot som lå rundtomkring *Kastet mye av det over, og tatt ut søpla *Støvsuget hele leiligheten *Vasket gulvet i hele leiligheten *Vasket doen *Tatt en svær oppvask Så der gikk ettermiddagen min... men det er godt at det er gjort, så kan jeg slappe litt mer av når jeg kommer hjem fra jobb resten av uka
Montezuma Skrevet 15. januar 2007 #1210 Skrevet 15. januar 2007 Dere er jo så flinke at det holder for meg oxo!!! I helgen har jeg tatt litt klesvask og .....eh....tjaaaa---aaaaaaaaaa, la meg se...hmrpf, eh, spilt Ravenhearst........ Men det er umulig å få spille i fred, for hele familien skal hjelpe meg hele tiden! Storemor spør tilogmed om jeg kan gå vekk så un kan spille alene! Maken til frekkhet! Idag har jeg vært på jobb og i et prinsesseselskap ikveld. Men dere; vi er visst blitt ganske ubevisst flinke vi, for det ser aldeles ikke bombet ut her selv om vi ikke har gjort noen store innsatser på en stund!
Annie Skrevet 16. januar 2007 #1211 Skrevet 16. januar 2007 Dere er jo så flinke at det holder for meg oxo!!! I helgen har jeg tatt litt klesvask og .....eh....tjaaaa---aaaaaaaaaa, la meg se...hmrpf, eh, spilt Ravenhearst........ Men det er umulig å få spille i fred, for hele familien skal hjelpe meg hele tiden! Storemor spør tilogmed om jeg kan gå vekk så un kan spille alene! Maken til frekkhet! Idag har jeg vært på jobb og i et prinsesseselskap ikveld. Men dere; vi er visst blitt ganske ubevisst flinke vi, for det ser aldeles ikke bombet ut her selv om vi ikke har gjort noen store innsatser på en stund! ← Har du fått hele spillet? Har tatt shining her på morran. Skal snart fortsette med det som må gjøres, og det er å fortsette på vaskerommet og få tømt det for skittentøy. Så har jeg en haug som må brettes og legges bort. Sengene skal få på nytt i dag også. Gulvene burde også vaskes, men det kan hende jeg tar dem i morra.
Sus Skrevet 16. januar 2007 #1212 Skrevet 16. januar 2007 God morgen! Dagens mål: - rydde en skuff/hylle - kaste minst en ting - legge på plass rene klær + litt bretting - tømme vaskerommet for skittentøy - en hotspot - rydde kjøleskapet I går kveld sluntra jeg litt unna når det gjaldt å ha ryddig kjøkkenbenk - det var IKKE like koselig å begynne frokosten da, nei!! Er blitt temmelig avhengig av å ha rutinene på plass etterhvert heldigvis. Ukeplanen i dag sier barnerom og vanne blomster - dersom noen trenger et tips om hva som bør gjøres!
Montezuma Skrevet 16. januar 2007 #1213 Skrevet 16. januar 2007 Jeg har oxo tatt en shining på morran, og nå skal jeg snart på jobb. Får se om det blir noe husarb ikveld. tror ikke det. Mistenker Scrapping el Raven, og kanskje en klesvask... ha en fin dag alle sammen! Vinteren er borte
pellegrino Skrevet 16. januar 2007 #1214 Skrevet 16. januar 2007 Det er bare såååå kjedelig med klær og det som følger med. Skulle vært hund, så hadde jeg sluppet å tenkte på klesvask, fulle skittentøyskurver, osv. Fikk tatt en hotspot i går, og brukt nalen både inni dusjen og på badespeilet etter dusjing i går. Det ble så bra atte. Engangsserviettene er fremdeles en hit, og toalettet skinner på nytt hver dag nå Glimrende tips!!!! I dag skal jeg: - Ordne med klær - rydde litt i bladhaugen bak sofaen (tar nok hele kvelden)
Annie Skrevet 16. januar 2007 #1215 Skrevet 16. januar 2007 Minner om et annet tips jeg kom med for en stund tilbake. Ha klorin på en gammel Jif spruteflaske og sprut over f.eks oppvaskkummen. Da har du skinnende vask hele tiden.
pellegrino Skrevet 16. januar 2007 #1216 Skrevet 16. januar 2007 Jeg er livredd for å få klorinskvett på tøy.... er det ikke litt risikabelt å gjøre det på den måten?
Annie Skrevet 16. januar 2007 #1217 Skrevet 16. januar 2007 Ikke om du er forsiktig. Jeg bruker mye sort tøy og det har da gått bra.
Montezuma Skrevet 16. januar 2007 #1218 Skrevet 16. januar 2007 Det er bare såååå kjedelig med klær og det som følger med. Skulle vært hund, så hadde jeg sluppet å tenkte på klesvask, fulle skittentøyskurver, osv. Fikk tatt en hotspot i går, og brukt nalen både inni dusjen og på badespeilet etter dusjing i går. Det ble så bra atte. Engangsserviettene er fremdeles en hit, og toalettet skinner på nytt hver dag nå Glimrende tips!!!! I dag skal jeg: - Ordne med klær - rydde litt i bladhaugen bak sofaen (tar nok hele kvelden) ← Så flott at du fikk så god bruk for tipset :-) Minner om et annet tips jeg kom med for en stund tilbake. Ha klorin på en gammel Jif spruteflaske og sprut over f.eks oppvaskkummen. Da har du skinnende vask hele tiden. ← Dette hadde jeg helt glemt! takk for påminnelsen! Kom nettopp hjem fra jobb til skinnende rent hus! DEilig! Så da tusler jeg tilbake til Raven.......... Godis: 2 maryland cookies på et møte.
Sus Skrevet 16. januar 2007 #1219 Skrevet 16. januar 2007 Hm....hva har jeg fått gjort i dag.... - lagt på plass rene klær - vasket puter o.l. - ryddet en skuff (en liten med masssse servietter! ) - kastet 3 t-skjorter Ellers litt generell rydding rundt om. Har ikke full kontroll, men nesten... Klorintipset er notert her også! Og så må jeg huske å kjøpe engangsservietter, det gjør nok susen hos meg også tenker jeg! Ha en fin kveld! (med eller uten spill!!! )
Annie Skrevet 16. januar 2007 #1220 Skrevet 16. januar 2007 Hva gjorde jeg i dag? :klø: Jo, etter å ha tilbrakt FRYKTELIG mange timer ved pcen, gikk jeg i gang og tømte oppvaskmaskinen. Må begynne forsiktig må vite. Så satt jeg på en vaskemaskin. Den er også tørket forøvrig nå.. Fikk ånden over meg og fikset en bøtte med vann og grønnsåpe og tørket støv i stua. Inkludert gulvlister!! Vurderer seriøst om jeg er på vei til å bli syk.. Etter det har jeg gjort lite, bortsett fra å handle det mest nødvendige (er blakk) og lage middag. Fryseren er heldigvis full av allverdens mat, så det er nok å ta av der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå