Montezuma Skrevet 3. november 2006 #901 Skrevet 3. november 2006 Hvor langt har dere kommet med Zumaen Monte? I dag ot et par dager til er jeg bortreist og er på besøk hos familien. Skal ikke gjøre husarbeid på noen dager!!!! ← oops, så er jeg visst på nivå 12..... og har 678000 poeng! Men nå er det natta, så husarbeid, og til sist litt zuma imorgen! *ber om litt selvdisiplin*
Montezuma Skrevet 3. november 2006 #902 Skrevet 3. november 2006 God formiddag! jeg er her jeg, bare ikke helt igang med husarbeid enda. Noen som kan sparke meg i gang? Jeg er i Zumalia.......
Annie Skrevet 3. november 2006 #903 Skrevet 3. november 2006 Er i Pac-xonalia jeg. Skal IKKE gi deg linken.
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #904 Skrevet 3. november 2006 Seterjenta!!!! Har det kommet noe baby??????????? Monte venter spent ← Hei Monte! Nei, du, her går jeg, like hel (termin 6. nov, så det nærmer seg da!) Takket være en betent muskel oppå foten blir det ikke mye aktivitet på meg - vil så gjerne ut og gå laaang fødselsstartende tur i det fine vinterværet. Men, den gang ei, sofa og puter under foten er foreskrevet... Men nå skal det bakes. Har satt dobbel bolledeig - må jo fylle fryseren nå! Kjekt at du er tilbake Monte!
Sus Skrevet 3. november 2006 #906 Skrevet 3. november 2006 God morgen!! Så flott å ha dere her igjen alle sammen! Monte, du får en gjensyns av meg; håper det går bedre med deg etterhvert!! Har nettopp vært gjennom en begravelse i familien selv - det er da husarbeid føles lite viktig... Seterjente; jeg teller ned sammen med deg!! Så spennende!! La oss høre ofte fra deg nå fremover!! Til dere ...alia slitere; kom dere opp og sett igang!! Kjøp dere en skritteller - kan garantere at det gir litt motivasjon!! Jeg har vært og stelt noen hundre firbente nå, så nå er jeg klar for husarbeid!! DAGENS UTFORDRING; rydd en liten hylle, gjerne bokhylle Monte; hvordan går det med godisen.....hos meg har det tatt helt av i det siste (har du smakt bit for bit fra minde... ?) Sier ikke mer....men jeg trenger virkelig et spark bak her... Dere andre "nye" her inne; håper dere fortsatt er med??
Montezuma Skrevet 3. november 2006 #907 Skrevet 3. november 2006 Er i Pac-xonalia jeg. Skal IKKE gi deg linken. ← nei, nei, nei!!! jeg tåler ikke mer nå!!! sliter med 12-4 idag :-( Hei Monte! Nei, du, her går jeg, like hel (termin 6. nov, så det nærmer seg da!) Takket være en betent muskel oppå foten blir det ikke mye aktivitet på meg - vil så gjerne ut og gå laaang fødselsstartende tur i det fine vinterværet. Men, den gang ei, sofa og puter under foten er foreskrevet... Men nå skal det bakes. Har satt dobbel bolledeig - må jo fylle fryseren nå! Kjekt at du er tilbake Monte! ← ååå, jeg er sååå spent! få ofte oppdateringer nå da! Mmm, boller hørtes godt ut! det har jeg lyst å bake oxo...... så var det det husarbeidet da..... God morgen!! Så flott å ha dere her igjen alle sammen! Monte, du får en gjensyns av meg; håper det går bedre med deg etterhvert!! Har nettopp vært gjennom en begravelse i familien selv - det er da husarbeid føles lite viktig... Seterjente; jeg teller ned sammen med deg!! Så spennende!! La oss høre ofte fra deg nå fremover!! Til dere ...alia slitere; kom dere opp og sett igang!! Kjøp dere en skritteller - kan garantere at det gir litt motivasjon!! Jeg har vært og stelt noen hundre firbente nå, så nå er jeg klar for husarbeid!! DAGENS UTFORDRING; rydd en liten hylle, gjerne bokhylle Monte; hvordan går det med godisen.....hos meg har det tatt helt av i det siste (har du smakt bit for bit fra minde... ?) Sier ikke mer....men jeg trenger virkelig et spark bak her... Dere andre "nye" her inne; håper dere fortsatt er med?? ← Takk for klem, sus! godisen den.... etes....og etes....og etes....... delte det opp i poser og gjemte rundt i huset. planen var en pose hver lørdag. det funket nesten, bare ta bort lør- hehehe! skritteller har jeg lyst på, men ikke fått meg enda. tenk , før jeg ble syk gikk jeg ofte 1,5 mil om dagen (til og fra jobb). Da skulle jeg telt skritt, da! Nå orker jeg ikke gå så mye lenger,men hadde vært gøy å se hvor mange skritt dte er alikevel. men du, igår gjorde vi en avtale om pinnekjøtt i julen. Men når du nevner dine firbente, så kom jeg brått på hva pinnekjøtt egentlig er, så nå har jeg ikke så lyst på det alikevel......... kan love deg at jeg kommer til å tenke på dine søte små 2. juledag! nå skal jeg svinge meg litt her! begynner m å sette på musikken, og så vaskemaskinen!
Annie Skrevet 3. november 2006 #908 Skrevet 3. november 2006 nei, nei, nei!!! jeg tåler ikke mer nå!!! sliter med 12-4 idag :-( ←
Annie Skrevet 3. november 2006 #909 Skrevet 3. november 2006 Forter meg for å spille til 12-4 for å sjekke hvilket brett det er.
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #910 Skrevet 3. november 2006 Forter meg for å spille til 12-4 for å sjekke hvilket brett det er. ← Forter deg, lissom! Snakk om å være overlegen....! Så langt har jeg kommet: - Shine kjøkkensink mm - FERDIG - Hotspots - Klesvask - FERDIG - Støvsuge - vanne blomster - rydde stuen Det var kanskje ikke mye, men nok til at jeg har fortjent en pause vel..... Jaaaa, jeg MÅ runde nivå 12!
Montezuma Skrevet 3. november 2006 #911 Skrevet 3. november 2006 det var så klart meg over her. Nå har jeg brukt opp tre liv på 12-5.... Tar det som et hint om at det er slutt på pausen. Tilabeke til arbeidet! Nå går jeg løs på hotspots og rydde stuen. Hvordan går det med dere? sus, jeg har spist NULL godis idag
Gjest Gjest_sus_* Skrevet 3. november 2006 #912 Skrevet 3. november 2006 eeeh.....jeg har vært helt alene i dag og hva har jeg fått gjort? Absolutt ingenting!! Jeg har sett Dr. Phil, lest en god bok, sovet bittelitt og fyrt i peisen...nå spiser jeg en skive med nugatti på....håpløst tilfelle!! Men jeg har nesten ikke spist snop i dag (kan det være for at huset er tomt for denslags montro? :klø: Men nå strømmer det snart inn med småfolk her, så nå får jeg det rimelig travelt Jeg må på butikken og handle SUNNE matvarer og ellers ta tak i rutinene våre. Før jeg igjen skal stelle våre firbente (som ikke er pinnekjøttvarianten denne gang Spis julemat med god samvittighet monte!!
Montezuma Skrevet 3. november 2006 #913 Skrevet 3. november 2006 eeeh.....jeg har vært helt alene i dag og hva har jeg fått gjort? Absolutt ingenting!! Jeg har sett Dr. Phil, lest en god bok, sovet bittelitt og fyrt i peisen...nå spiser jeg en skive med nugatti på....håpløst tilfelle!! Men jeg har nesten ikke spist snop i dag (kan det være for at huset er tomt for denslags montro? :klø: Men nå strømmer det snart inn med småfolk her, så nå får jeg det rimelig travelt Jeg må på butikken og handle SUNNE matvarer og ellers ta tak i rutinene våre. Før jeg igjen skal stelle våre firbente (som ikke er pinnekjøttvarianten denne gang Spis julemat med god samvittighet monte!! ← høres ut som en deilig dag, sus!
Montezuma Skrevet 3. november 2006 #914 Skrevet 3. november 2006 Så langt har jeg kommet: - Shine kjøkkensink mm - FERDIG - Hotspots - FERDIG - Klesvask - FERDIG - Støvsuge - vanne blomster - FERDIG - rydde stuen - FERDIG støvsuge kan mannen gjøre senere. Nå kaster jeg inn håndkle og setter meg foran tv\n m et stort glass sjkolademelk! før jeg begynner m en pizzadeig... god hælg!!!
Annie Skrevet 3. november 2006 #915 Skrevet 3. november 2006 det var så klart meg over her. Nå har jeg brukt opp tre liv på 12-5.... Tar det som et hint om at det er slutt på pausen. Tilabeke til arbeidet! Nå går jeg løs på hotspots og rydde stuen. Hvordan går det med dere? sus, jeg har spist NULL godis idag ← Har faktisk klart å ta hele Zuma uten å bruke opp liv. Hadde 23 da jeg var ferdig Det er neste Zuma utfordring Monte. I dag har jeg ikke gjort stort. Har fyrt på peisen og har rydda i gangen og på vasken på badet. Etterpå skal jeg isolere rundt vinduet i stua. Det blåser stiv kuling inn der på en vindstille dag.
Gjest monte Skrevet 4. november 2006 #916 Skrevet 4. november 2006 Har faktisk klart å ta hele Zuma uten å bruke opp liv. Hadde 23 da jeg var ferdig Det er neste Zuma utfordring Monte. I dag har jeg ikke gjort stort. Har fyrt på peisen og har rydda i gangen og på vasken på badet. Etterpå skal jeg isolere rundt vinduet i stua. Det blåser stiv kuling inn der på en vindstille dag. ← Ååå, hjelp åssen er det mulig????!!!!!! men jeg kan jo ikke gi opp!!! Det ble skikkelig hurramegrundt her idag! Etter mye om og men ble det til at frøkna her skulle reise bort i helgen. DEn beskjeden fikk jeg en time før hun skulle dra, midt i pizzadeigen. Samtidig ppdaget jeg at jeg ikke hadde alt jeg behøvde til piozzaen, så da ble det å pakke, bake, handle, rydde på en gang. Oppmøte og avreise skulle skje her hos oss, midt i middagen, korøvelse og gjøre oss i stand til en bursdga rett etterpå. med spinnville, supertøffe, turklare 11åringer hoiende gjennom huset! Det ble pizza, en dusj og rene klær, fikk sendt barna på tur..... og så sovnet jeg!!! Så alle andre planer utgikk. men, men, sånn kan det gå. Nå er det zuma!!! PS! Sus, har spist MASSE godis ikveld!
Annie Skrevet 4. november 2006 #917 Skrevet 4. november 2006 Har grunna utforinger jeg nå. I morra, rettere sagt i dag, skal jeg grunne lister.
Gjest Gjest_montepulciano_* Skrevet 4. november 2006 #918 Skrevet 4. november 2006 God lørdag folkens! Det er lov å gjøre litt i heimen innimellom kosen vel? faste rutiner er det ihvertfall ingen grunn til å sluntre unna. Og som dagens utfordring kan vi ha: Gjør noe sammen med barna! (eller bikkja el katten eller ildern eller sauen for de som ikke har barn) Seterjenta; det du skal gjøre for barnet er å sitte stille og ta vare på deg selv!) Da begynner jeg m litt klesbretting og oppvaskmaskinen, jeg. Også tror jeg at jeg vil drive m glansbildene til Mini etterpå :-)
Annie Skrevet 4. november 2006 #919 Skrevet 4. november 2006 Har rydda litt raskt og har satt på oppvaskmaskinen. Skal snart blir med Prinsessa som skal spille håndballkamp i dag. Skal grunne mer i kveld.
Tarí Númenessë Skrevet 4. november 2006 #920 Skrevet 4. november 2006 Hva er dette zuma-greien da? Er ikke inne å skriver her hver dag, men... Vel, i dag har jeg støvsugd, vasket oppe, måket snø og skiftet på sengene...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå