Annie Skrevet 4. november 2006 #921 Skrevet 4. november 2006 Skal ut og grunne lister og resten av utforingene jeg nå snart. Gruer meg forferdelig, men det blir jo ikke bedre av å sitte her.... Zuma er et spill jeg introduserte for Monte. Er ikke sikker på hvor glad hun er for å ha blitt hekta på det... :klø:
Montezuma Skrevet 5. november 2006 #922 Skrevet 5. november 2006 Monte har mistet alt gangsyn og er ikke lenger istand til å bedømme hva som er smart / ikke smart, glad for eller ei. Monte har flyttet til Zumalia!! Monte har nå brukt halve helgen på å klare Annies bragder, men kom bare til nivå 12-5 da det siste livet ebbet ut Med snaut 800 000 poeng! Puh, dette er et slit.... Men jeg har gjort alt jeg hadde planlagt idag utenom Zuma! Shinet litt, tatt litt klesvask, ryddet litt, laget middag, gått tur m hunden og sittet et par timer med Mini og glansbildene. Og, ja, så har jeg selvsagt spist masse godis og drukket hjemmelaget milk shake! Pån igjen m rutiner imorgen! Og kanskje en xtra ting......?
Annie Skrevet 5. november 2006 #923 Skrevet 5. november 2006 Etter 12-7 kommer 13 og den er ugrei!!! Har forøvrig startet Anonyme KGholikere. Om det er flere som føler kallet.
Annie Skrevet 5. november 2006 #924 Skrevet 5. november 2006 Har forresten vært ute i den nye stua og malt ørten meter med lister og utforinger nå. Ganske flink i grunn....
Gjest bamsemums Skrevet 5. november 2006 #925 Skrevet 5. november 2006 Idag har vi vært så flinke så, pusset vinduene for vinteren, ryddet i entreen og støvsugd hele huset.
Seterjenta Skrevet 6. november 2006 #926 Skrevet 6. november 2006 Ååå, vinduene mine ser helt fæle ut utvendig....
Annie Skrevet 6. november 2006 #929 Skrevet 6. november 2006 I morgen står stuegardinene på planen. De skal vaskes, henges ut og strykes!
Sus Skrevet 7. november 2006 #930 Skrevet 7. november 2006 Vinduer...her regner det bokstavlig vannrett for tiden, så jeg kan kanskje bare gå ut og sprute på litt såpe så ordner resten seg selv... Mine mål i dag: - klesvask (myyye klesvask!!) - rydde to hotspots - skrive fullstendig handleliste - planlegge barnebursdag (huske/handleliste) Tirsdag = barnerom/vanne blomster. Får se om jeg får tatt litt der i tillegg. Ha en fin dag, dere!!
Seterjenta Skrevet 7. november 2006 #931 Skrevet 7. november 2006 Fortsatt ingen fødsel her, så jeg får aktivisere meg og gå litt ekstra i trappene Mål for dagen: - rydde gangen - henge opp gardinstang i vindfanget - klesvask - ordne gjesterommet klart til mamma og pappa kommer i helga og så får vi se hva resten av dagen bringer Ha en fin dag alle sammen!
Gjest bamsemums Skrevet 7. november 2006 #932 Skrevet 7. november 2006 Har endel ting jeg skal få gjort idag, handle mat, tørke støv, vaske badet, lage bursdagskake til imorgen, vaske klær, stryke flagg til imorgen, skifte trekk på sengen til voffen og sy det gamle. Får gjester imorgen til bursdagen min, så da må det shines opp litt her. :smile:
Annie Skrevet 7. november 2006 #933 Skrevet 7. november 2006 Fortsatt ingen fødsel her, så jeg får aktivisere meg og gå litt ekstra i trappene Mål for dagen: - rydde gangen - henge opp gardinstang i vindfanget - klesvask - ordne gjesterommet klart til mamma og pappa kommer i helga og så får vi se hva resten av dagen bringer Ha en fin dag alle sammen! ← Så flink du er!!! Må følge med i dagboka di. Er det noen som sier ifra der når du har født? Har mye klesvask, og holder på å brette sammen en diger haug nå. Etterpå skal jeg ta ned stuegardinene og vaske dem. Så skal jeg vaske furumøblene våre, fordi jeg skal beise dem.
Seterjenta Skrevet 7. november 2006 #934 Skrevet 7. november 2006 (endret) Det går litt tregt med de måla mine da men... Nei, det er nok ingen som sladrer her inne, har ikke ordna meg med slikt Du er jammen flink selv du!! Jeg blir andpusten av ingenting, så det er så innmari mye lettere å sette seg i en stor myk kontorstol og trykke og surfe litt.......... Men jeg har da støvsuga 2. etg, vaska snart alle klærne, bare en maskin til nå, og ordna litt på gjesterommet.. (og tatt et par hotspots med masse papir etc på stua og kjøkkenet..) Resten får jeg ta etter middag tror jeg Endret 7. november 2006 av Seterjenta
Annie Skrevet 7. november 2006 #935 Skrevet 7. november 2006 Det går litt tregt med de måla mine da men... Nei, det er nok ingen som sladrer her inne, har ikke ordna meg med slikt Du er jammen flink selv du!! Jeg blir andpusten av ingenting, så det er så innmari mye lettere å sette seg i en stor myk kontorstol og trykke og surfe litt.......... Men jeg har da støvsuga 2. etg, vaska snart alle klærne, bare en maskin til nå, og ordna litt på gjesterommet.. (og tatt et par hotspots med masse papir etc på stua og kjøkkenet..) Resten får jeg ta etter middag tror jeg ← Så dumt at du ikke har alliert deg! Er spent vet du. Er nok ikke så flink, det ser mer ut enn det er.
Seterjenta Skrevet 7. november 2006 #936 Skrevet 7. november 2006 (endret) Så dumt at du ikke har alliert deg! Er spent vet du. Er nok ikke så flink, det ser mer ut enn det er. ← Har ikke vært så aktiv i forumet de siste par mnd, så jeg har liksom ikke fått noen 'venner' slik.. Men jeg skal prøve å oppdatere så fort som mulig! Det viktigste er igrunn ikke hvor mye man gjør, men at man gjør det..? Hihi, dagens visdomsord ps, velkommen i dagboka mi Endret 7. november 2006 av Seterjenta
Sus Skrevet 8. november 2006 #937 Skrevet 8. november 2006 Seterjenta; har det skjedd noe????????? Jeg har vært på shopping i dag, og alltid når jeg kommer hjem fra sånne dager er det håpløst å "finne igjen huset". Men min kjære familie forbarmet seg over meg i dag og satte igang ryddingen helt av seg selv. Det eneste jeg gjorde var å ta en runde klesvask og lage en kake. I morgen har jeg som mål å rydde i et av "bakeskapene" på kjøkken. Ikke at jeg er så veldig flink til å bake til jul, men med noen bursdager osv. i vente er det litt greit å ha orden i akkurat disse skapene. Ha en fin kveld!!
Seterjenta Skrevet 9. november 2006 #938 Skrevet 9. november 2006 Sus: Jeg er her fortsatt...! Har oppdatert dagboka mi med siste halve døgns hendelser Jeg har akkurat bært opp et lass med ved og fått fyrt opp, var småkaldt inne nå... Og jeg har den første vaskemaskina på, (skal kjøre hvertfall en til, kanskje to), og så skal jeg ordne ferdig gjesterommet, som jeg ikke fikk gjort ferdig en dag før her.. Så tar jeg resten av dagen som den kommer... Ha en fin dag alle sammen!!
Sus Skrevet 10. november 2006 #939 Skrevet 10. november 2006 Mitt mål i dag: God, gammeldags helgevask!! Seterjente; er du der fortsatt??????? Er såååå spent!!
Seterjenta Skrevet 10. november 2006 #940 Skrevet 10. november 2006 Er her jeg Har hatt en deilig lat morgen!! Har sovet kjempegodt i natt, og når gubben dro med unga før halv 8 i morges, så gikk jeg for første gang og la meg igjen - og sov til 10.10!! Nå har jeg tatt en lang vaaarm dusj, og bare kost meg. Frokost foran pc'n Ingen tegn til at frøkena vil ut, hatt litt murringer i korsryggen, men det er det! Føler meg deilig uthvilt nå, for første gang på lenge, så nå skal jeg prøve å få rydda litt her tror jeg... Ha en fin dag alle sammen!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå