Gå til innhold

Utfordringstråd for husarbeide.

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Planen min for i dag er:

Vaske badet

Rydde og og vaske gulv i 1 etg.

Brette og legge på plass tøy

Sinken er allerede tatt! :hoppe:

Ringe og forhøre meg om vinterdekk

Kjøpe Prinsessas første kontantkort

Pakke for Prinsessa som skal på spille seminar i dag.

Evt finne frem vinterklær. (tror forresten jeg venter til mandag. Vi har barnefri i helgen :sjarmor: )

Og Monte, jeg er ikke så flink som det ser ut som, syns jeg selv i allefall. Det er hybelelefanter og rotete her, skulle ønske jeg var MYE flinkere, selvom jeg har blitt bedre takket være dere og denne tråden her!

Det fortjener dere en STOR :klem: for!!!!

Endret av Annie
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Men først så er det Zuma :sjarmor:

Endret av Annie
Skrevet

Heisann!! Så godt å se at det går fremover for deg, monte! Uff, du har hatt en tung tid. :klem: Men det er som du nevner, ofte hjelper det faktisk å holde seg litt oppe med å ha det litt orden rundt seg. Men når høstmorgenene er mørke er det ikke alltid like lett å holde det gående i huset....men det er jo derfor vi er her - for å motivere hverandre!! :klappe: Uff, det var noen klønete setninger, er visst litt trøtt for tida... :ler:

Annie; du har barnefri i helgen....ååååh, men jeg misunner deg den, altså!! Her er det sikkert ti år siden sist... :tristbla: Nyt helgen, kos deg skikkelig!!!

I dag har jeg ikke store planer selv om huset flyter. Har en febersyk liten pode hjemme, så vi skal kose oss i sofakroken med playhouse disney..og boklesing ;)

Har vært mye nattevåk, besøk, jobb, osv. de 3 siste dagene så i dag føler jeg meg totalt utslitt. Så derfor inntar også jeg sofaen med veldig god samvittighet.

Men dersom arbeidslysten skulle melde seg, tror jeg at jeg tar tak i listen til monte i dag. Begynner såvidt å komme inn i rutinene igjen, deilig med skinnende vasker når en begynner en ny dag!!

Men dere; Zuma hva i all verden er egentlig det??? Hvis det er smittsomt, så vil jeg forresten ikke vite det!! :ler:

Skrevet

Det er FRYKTELIG smittsomt! Det er forresten et pc-spill. Jeg spiller fullversjonen, men man kan også spille det på nett. Si i fra om du vil ha link... :sjarmor:

Skrevet

Zuma er grrusomt smittsomt, og mer avhengighetsskaende enn alkohol, dop og røyk tilsammen!!! Annie, familien min vil nok aldri tilgi deg for å ha introdusert meg for denne galskapen!!! :ler: Det har forresten smittet videre til svigerinne og svigervenner også!

Må bare gi en liten oppsummering: På den vanlige er reken min 372 000 poeng, og jeg har alle førsteplassene og er Sun god på survival og practice! *skryte,skryte* :sjarmor:

Men dere, så fint at vi er fler her! Sus, kos deg med poden! Ta deg en velfortjent hviledag! Annie, siden du er så godt igang; kan du vaske her oxo når jeg har ryddet? ;)

Jeg har sortert skittentøy og satt på en maskin. Nå skal jeg rydde ut oppvaskmaskinen, ogg deretter rydde hotspot mm på kjøkkenet :-)

Har jeg fortjent en sjokkis etterpå da???????? :icon_lol:

Skrevet

På den vanlige er rekorden min 2.306.560 :sjarmor:

Gauntlet gidder jeg sjelden spille. Men det er Sambos favoritt.

Skrevet
På den vanlige er rekorden min 2.306.560 :sjarmor:

Gauntlet gidder jeg sjelden spille. Men det er Sambos favoritt.

Er du vill?????? åssen går det an??? jaja, da får jeg fortsette på den.... jeg kuttet ut spille den da alle andre var danket ut av listen, og ingen har tatt meg igjen enda. men jeg må jo prøve å slå deg ja........hjelp!

Jeg er godt igang med kjøkkenrydding her!

Skrevet

Hvilket nivå har du kommet på på den vanlige da? Det er 13 nivå, og om du har mange liv igjen når siste brettet er tatt får du fort over 1 mill i bonus.

Skrevet
Hvilket nivå har du kommet på på den vanlige da? Det er 13 nivå, og om du har mange liv igjen når siste brettet er tatt får du fort over 1 mill i bonus.

Aha, det er ting jeg ikke har fåt med meg! jeg må bare fortsette å spille da!!!hihi!

Men først må jeg gjøre ferdig "pliktene" mine for dagen. *flink pike* ;)

Skrevet

- Hotspot kjøkken

- Klesvask

- Shine sinker og benker på bad og kjøkken

- Rydde stue

- Rydde kjøkken

- Rydde stue oppe

Også burde jeg vel egentlig støvsuge, men.......

FERDIG!!!

Nå er det zuma til jeg sovner :ler:

Gjest Gjest_sus_*
Skrevet

God morgen folkens!!

Ny dag, ny uke og ny innsats i heimen!! :)

Tenker vi begynner med å gå løs på rutinene våre.

Ukeplanen sier kjøkken i dag.

Forslag til en liten utfordring utenom??

Flere som burde ha gjort noe i dag eller? :ironi:

Skrevet

Jeg burde...men tør ikke å planlegge noe, for da blir det ikke gjort. Må heller bare ta det på impuls.

Skrevet

Ok, i går ble jeg sittende med en bok og en godtepose :overrasket: så i dag har jeg mye å gjøre!!

Tirsdag sier barnerom og vanne blomster.

Dagens mål:

- Kjøkken!! (rydde, skrive handleliste)

- Klesvask!!

- hotspot i stua..

- liten innsats på minsten sitt rom..

Tror dette holder til å begynne med! ;)

DAGENS UTFORDRING: rydd en skuff eller et skap på badet. Kast det du ikke bruker!!

Flere som er med i dag? :husarbeid:

Skrevet

Jeg har lenge tenkt å kaste gammel sminke, så jeg er helt med på å rydde skapet på badet! Skal bare blablablabla... først. :forvirret:

Skrevet (endret)

I dag er det nesten ikke tid til husarbeid. Jeg har vært og fått dekk til omlegging, handlet masse greier til huset som Sambo trengte. Handlet og laget mat. Og nå skal jeg kjøre unger på trommeskole, skal på konferansetime, håndball og hente igjen på håndball. Men har fått vasket 2 maskiner med tøy, tørket og det skal nå legges bort.

Endret av Annie
Skrevet (endret)

Nå skal jeg melde meg litt her igjen...

Har ikke hatt den største arbeidslysten den siste tiden, men igår og idag har jeg vært flink synes jeg da....

Igår fikk jeg skrubba begge dusj-kabinetta (men jeg får de liksom ikke blanke likevel... hva bruker dere???)

Idag har jeg bakt sjokoladekake, to brett med boller og et brød (alt blir frysermat til barseltida), har støvsugd stue og kjøkken, og skal nå gå løs på resten av denne etasjen før jeg tar hele 2. etg.. Så blir det middagslaging og ungehenting..

Ha en fin dag alle!

Endret av Seterjenta
Skrevet

Huppelupp!

Fortsatt ute av form og lage og ute av det meste jeg.... De siste dagen har vært bare surr. Har mer enn nk bare m å jobbe litt. Heldig vis ble huset gjort rent igår (ikke av meg). Idag tenkte jeg å ta et tak m litt klesvask, og lage middag hvis jeg orker. Igår fikk jeg handlet stort, så det trenger jeg ikke på enstund.

Sus, godteri for 200,- - i SVERIGE!! hvor mye godteri tror du jeg har nå?!!! og hvor lenge tror du det holder.......? kan love at jeg kommer til å gå på en seriøs godissprekk nå! :ler:

Annie, min eldste håpefulle har som et urealistisk mål å slå dine 2,3 millioner poeng og har nærmest flyttet til Zumalia! Jeg oxo. Godt vi har flere pc'er.......

Skrevet

Hvor langt har dere kommet med Zumaen Monte? :ler: I dag ot et par dager til er jeg bortreist og er på besøk hos familien. Skal ikke gjøre husarbeid på noen dager!!!! :hoppe:

Skrevet

Hei!

Er det forsent å henge seg med her inne? Har ikke lest allt her, for å si det sånn, men synes det virket veldig fornuftig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...