Gå til innhold

Utfordringstråd for husarbeide.

Fremhevede innlegg

Gjest bamsemums
Skrevet

Idag blir det vaksing av bad, støv tørking og ellers litt rydding i noen skjenker og kommoder i huset.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:ler:  Oi, nå ble jeg nesten redd når du sier du skal ta tak i meg!!!  :ler:

Ja bare pass deg! :ler:

Gjest Gjest_montepulciano_*
Skrevet

hei dere!

jeg har falt ut litt jeg. hatt en ikke så bra helg. Bruker opp meg selv litt. Så nå er det ikke overskudd til annet enn det jeg føler for i øyeblikket.

Stikker innom om jeg trenger litt inspirasjon da :-)

Gjest Gjest_sus_*
Skrevet

Heisann!!

Monte; du får en diger :klem: av meg også. Ta vare på deg selv, bruk den tiden du trenger. Du får tidsnok nye utfordringer av oss. ;)

Annie, tuji, seterjente og dere andre; hvordan går det hos dere? Hva står på arbeidslisten deres i dag?

På vår ukeplan står barnerom og vanning av blomster. Så jeg tar utgangspunkt der.

Dagens utfordring: Bilder!! Små eller store, album eller vegg. Velg selv!! :) Og hvis du allerede har full kontroll på dette området, så tar du fri! ;)

Ha en fin dag!!

Skrevet

Da tar jeg bildene på pcen. Det skal fjernes røde øyne og navnes.

Skrevet

Ingenting på planen min i dag, for jeg reiser til Oslo og må ordne masse i forbindelse med det :) . Tok visst ikke kjøleskapet i går heller...

Skrevet
Sender deg en :klem: jeg Monte!

Heisann!!

Monte; du får en diger  :klem:  av meg også. Ta vare på deg selv, bruk den tiden du trenger. Du får tidsnok nye utfordringer av oss. ;)

Dagens utfordring: Bilder!! Små eller store, album eller vegg. Velg selv!!  :)  Og hvis du allerede har full kontroll på dette området, så tar du fri! ;)

Ha en fin dag!!

Tusen, tusen takk!

Tar gjerne bildeutfordringen siden, for jeg har igjen noen bilder fa ferien som skal i album.

Ha en fin onsdag!

:dagens-rose:

Skrevet

Planen i dag er:

Rydde og vaske huset. Vi skal feire bursdag til stesønnen min på søndag og jeg er opptatt hele helgen.

Bake sjokoladekake.

Handle inn for helgen.

Vaske klær

Skrevet

Gjort idag: vaska begge do'ene, og vaskene og benkene på bada, rydda litt utafor, pussa kjøleskapet, stekeovnen og oppvaskmaskina (stål)

Nå skal jeg på min første fysio-time, men etter det skal jeg rydde soverommet..

Så blir det henting i barnehagen, før vi setter kurs for Oslo og pappa-helg. Heldigvis skal mannen være med idag, så da får jeg en tur på ikea etter 'leveringa' ;)

God Helg alle flinke jenter!!

Skrevet

hei dere!

Nå begynner jeg sakte men sikkert å dukke opp til overflaten igjen :-)

Har ihvertfall shinet sinken og benken, satt på vaskemaskinen, sortert skittentøy og tatt inn/ut av oppv.maskinen idag! Og laget middag, og vært med barna på korøvelse :-)

God helg, dere!!!

Gjest bamsemums
Skrevet

Idag har jeg vasket alle vinduene i huset, bilen er vasket og så har jeg støvsugd.

Skrevet

Så flott, bamsemums!

Da kan du nyte søndagen i fred og ro! :-)

klem, monte

Skrevet

I går kveld fikk jeg tatt noen faste rutiner her. Etter jobb idag skal jeg ta litt klesvask - masse som må brettes - , og imorgen kommer heldigvis noen å vasker hele huset for meg.

God mandag!

Skrevet

Heldige du! Jeg vil også at noen skal komme å vaske hele huset her! :sur:

I dag står gangen for tur. Og det kommer til å ta hele dagen.

Gjest Gjest_sus_*
Skrevet

God morgen!! Monte; jeg unner deg virkelig den husvasken - men vi vil også ha en sånn en!! Putt hele vaskehjelpen på et fly umiddelbart etterpå og send den hit, så vi også får rene hus!!! :ler: Det hadde vært utrooolig deilig nå - jeg er dødssliten etter de siste dagene. Fryktelig travle dager, og altfor urolige netter. Det siste jeg orker tanken på er husarbeid, men må man, så må man... :tristbla:

Annie; gangen var en god idè, den trenger en oppshining hos meg også. Ellers må jeg begynne på kjøkkenet. Det ser ikke ut!! :sur:

Ok, da får vi begynne med å sette på musikk og ta det rolig uten å stresse fra starten av...kommer nok innom noen ganger i løpet av dagen for å hente påfyll med inspirasjon... ;) Ha en fin dag!

Skrevet

God morgen folkens!! :hoppe:

Det ble visst en litt lat dag i går, men i dag må vi vel få gjort unna litt mer?

Annie; fikk du tatt gangen i går?

Ettersom jeg sikkert ikke får noen flyvende hushjelp her, må jeg nok ta fatt selv...så jeg begynner med:

- kjøkken

- klesvask

- handle

Ukeplanen sier barnerom og vanne blomster....så får vi se.... ;)

Dagens utfordring: Planlegg hvordan du skal gjøre noe du har utsatt lenge!! (for en klønete setning!! :overrasket: men dere forstår sikkert hva jeg mener? :ler: ) Jeg for min del skal male og tapetsere i morgen så da finner jeg frem alt jeg trenger i dag!

Skrevet (endret)

Fikk tatt gangen i går, men må snart gjøre det igjen. Må da fjerne alt som er av sko og sommertøy og gjøre klart for vinteren.

I dag skal jeg brette og legge bort tøy, i tillegg til å fortsette å vaske flere maskiner.

En skuff på kjøkkenet skal jeg lime, og jeg skal skifte på senga vår. Og jeg er FERDIG med å handle!!! HALLELUJA!

Skuffen på kjøkkenet er min utsettelse som skal tas i dag.

Endret av Annie
Gjest Gjest_sus_*
Skrevet

Da var det ny dag og nye utfordringer!

Dagens: Rydd og vask et skap! ....eller tørk støv av bildene på veggen!

Jeg for min del må gå løs på husarbeid i dag også. Maling og tapetsering får vente atter en gang... :tristbla: Det oppdaget jeg i dag når ungene skulle ut dørene og det var stor manko på rene sokker her i huset... :sjenert:

Ha en fin dag!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...