Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #681 Skrevet 7. september 2006 Betyr det at jeg må ta gangen i 2 etasje? ← Yes...det var akkurat det jeg mente, ja!!! Så nå tar du en liten innsats der så avlegger du rapport her etterpå!!
Annie Skrevet 7. september 2006 #682 Skrevet 7. september 2006 Yes...det var akkurat det jeg mente, ja!!! Så nå tar du en liten innsats der så avlegger du rapport her etterpå!! ← Mamma er du her inne også?
Gjest Gjest_sus_* Skrevet 7. september 2006 #683 Skrevet 7. september 2006 Glemte bare å si hvem jeg var, men det forstod du sikkert!
Gjest Gjest_sus_* Skrevet 7. september 2006 #684 Skrevet 7. september 2006 Ja, det er mamma her igjen. Nå løsriver du deg straks for å ta den gangen, hører du??!
Gjest Gjest_sus_* Skrevet 7. september 2006 #686 Skrevet 7. september 2006 Du store; nå ble jeg imponert Annie!!! Nå kan hvertfall du ha god samvittighet resten av dagen! Jeg for min del har så mye unger inn og ut av huset i dag at det eneste jeg får tid til er å komme innom her å sjekke hvordan det står til hos dere...
Montezuma Skrevet 7. september 2006 #687 Skrevet 7. september 2006 Er ferdig med gangen! ← Jeg tror Annie bare lurer oss! Hun har nemlig sittet og spilt Wiper hele dagen!
Annie Skrevet 8. september 2006 #688 Skrevet 8. september 2006 Jeg tror Annie bare lurer oss! Hun har nemlig sittet og spilt Wiper hele dagen! ← PØH! Jeg ble så irritert på deg at jeg gjorde gangen i rent sinne over den DUMME DUMME DUMME Wiper'n!!!
Montezuma Skrevet 8. september 2006 #689 Skrevet 8. september 2006 PØH! Jeg ble så irritert på deg at jeg gjorde gangen i rent sinne over den DUMME DUMME DUMME Wiper'n!!! ← Men nå er du sikkert inne på'n igjen! Må prøve det, bare å prøve det!!! Hva er planene deres for idag folkens? Jeg får besøk i ett-tiden, og før den tid burde jeg: - Legge unna rene klær som ble vasket tidligere i uken - Ta på sofatrekkene som ikke er tatt på - Ta en bitteliten ryddings på kjøkkenet men jeg er såååå trøtt! Orker ikke lette på baken enda! Lyst å slenge meg på sofaen m et par aviser, men da sovner jeg heeeelt sikkert........ jenter, gi mg styrke!!!!!
Annie Skrevet 8. september 2006 #690 Skrevet 8. september 2006 Ta en kaffe, en dusj og så setter du i gang! Jeg skal drikke opp kaffen min mens jeg sitter her, så skal jeg dusje og så skal jeg skifte på sengene, tørke støv, støvsuge og allerhelst vaske gulvene.
Annie Skrevet 8. september 2006 #691 Skrevet 8. september 2006 Og så må jeg huske å vanne blomster!!!
Montezuma Skrevet 8. september 2006 #692 Skrevet 8. september 2006 Ta en kaffe, en dusj og så setter du i gang! Jeg skal drikke opp kaffen min mens jeg sitter her, så skal jeg dusje og så skal jeg skifte på sengene, tørke støv, støvsuge og allerhelst vaske gulvene. ← Jeg er dusjet, har tømt to store kopper te...... Sitter her enda..........
Annie Skrevet 8. september 2006 #693 Skrevet 8. september 2006 Jeg har drukket 1 kopp kaffe, røkt 6 sigaretter, ikke dusjet, og sitter her enda..... Men dagen er lang!
Gjest Gjest_sus_* Skrevet 8. september 2006 #694 Skrevet 8. september 2006 Montepulciano og Annie: kom dere igang med det samme!! Hører dere!! Dere kan sitte her etterpå sier jeg!!!! ......eh....det gjelder kanskje meg selv også.... Ok, jeg må: - brette tøy - rydde kjøkken - rydde litt generelt i huset Fra nå av er det en times data-forbud!!! Og jeg sier det bare monte; dagen er IKKE lang!!! Så, sett igang med dere!!
Gjest Gjest_sus_* Skrevet 8. september 2006 #695 Skrevet 8. september 2006 ....oi, jeg mener Annie; dagen din er heller ikke lang!! Litt surrete i toppetasjen, ja.
Montezuma Skrevet 8. september 2006 #696 Skrevet 8. september 2006 Jeg har drukket 1 kopp kaffe, røkt 6 sigaretter, ikke dusjet, og sitter her enda..... Men dagen er lang! ← Akkurat nå som jeg nesten fikk lyst til å gå å kjøpe røyk og ta meg en i selskap med Annie........ Montepulciano og Annie: kom dere igang med det samme!! Hører dere!! Dere kan sitte her etterpå sier jeg!!!! ......eh....det gjelder kanskje meg selv også.... Ok, jeg må: - brette tøy - rydde kjøkken - rydde litt generelt i huset Fra nå av er det en times data-forbud!!! Og jeg sier det bare monte; dagen er IKKE lang!!! Så, sett igang med dere!! ← [/quote Så kommer MAMMA og pisker oss unna og ivei!!! Jeg skulle akkurat inn på Wipern igjen! En hel time, du...... Tenk om noen sender meg en hastemail i den tiden??!!! HVA DA????? Eller om en viktig person (Brad Pitt f.eks.) plutselig plinger på MSN. HVA DA???? jada, nå tusler jeg opp etter klærne mine og er straks nede for å brette klær............ Ha'kke sagt noe jeg....!
Annie Skrevet 8. september 2006 #697 Skrevet 8. september 2006 Akkurat nå som jeg nesten fikk lyst til å gå å kjøpe røyk og ta meg en i selskap med Annie........ Så kommer MAMMA og pisker oss unna og ivei!!! Jeg skulle akkurat inn på Wipern igjen! En hel time, du...... Tenk om noen sender meg en hastemail i den tiden??!!! HVA DA????? Eller om en viktig person (Brad Pitt f.eks.) plutselig plinger på MSN. HVA DA???? jada, nå tusler jeg opp etter klærne mine og er straks nede for å brette klær............ Ha'kke sagt noe jeg....! ← Ler så jeg griner! Brad Pitt på msn hadde definitivt vært unnskylning nok for å slippe husarbeid!
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #698 Skrevet 8. september 2006 Så kommer MAMMA og pisker oss unna og ivei!!! Jeg skulle akkurat inn på Wipern igjen! En hel time, du...... Tenk om noen sender meg en hastemail i den tiden??!!! HVA DA????? Eller om en viktig person (Brad Pitt f.eks.) plutselig plinger på MSN. HVA DA???? jada, nå tusler jeg opp etter klærne mine og er straks nede for å brette klær............ Ha'kke sagt noe jeg....! ← Ler så jeg griner! Brad Pitt på msn hadde definitivt vært unnskylning nok for å slippe husarbeid! ←
Montezuma Skrevet 8. september 2006 #699 Skrevet 8. september 2006 Det var selvsagt meg over her. Hadde bare loggefalt ut litt (fordi jeg har vært så lenge borte fra pc'n)!
Annie Skrevet 8. september 2006 #700 Skrevet 8. september 2006 HAr ikke gjort en dritt... MEN NÅ! nå skal jeg begynne også! Har lenge stirra på støvsugeren og den vant! Nå skal jeg bruke den også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå