Annie Skrevet 21. august 2006 #621 Skrevet 21. august 2006 God bedring med nakken, Annie! ← Takk for det, men det er antakelig kronisk. Har vasket ferdig kjøkkeninnredninga, skuffer og skap. Skal begynne å flytte over i den nye kjøkkeninnredninga nå.
Gjest Solsikke Skrevet 22. august 2006 #622 Skrevet 22. august 2006 I dag har jeg ryddet klesskapet mitt + kommoden med undertøy/sokker etc. Har kastet et par-tre poser med klær, og gjort klar en stor pose til fretex.
Annie Skrevet 22. august 2006 #623 Skrevet 22. august 2006 I dag har jeg fortsatt jobben med å flytte alt som er i kjøkkenskapene. Har nettopp vasket sponplatene over kjøkkenbenken som sambo skal sette belegg på. Har støvsugd og det var vel det i dag.
Gjest Solsikke Skrevet 23. august 2006 #624 Skrevet 23. august 2006 I dag har jeg byttet sengtøy, vasket opp, støvsuget leiligheten, vasket gulvet, og ryddet i papirer (kastet en del også.) Syns jeg har vært veldig effektiv i dag!
Gjest *Just-Me* Skrevet 24. august 2006 #625 Skrevet 24. august 2006 I dag er det det stoore vaske og rydde dagen for meg.... hvertfall foreløpig. føler meg så opplagt å gira!! Har allerede fått ungene opp og på skolen. Satt på vaskemaskin m klær Ryddet kjøkken og fått på oppvaskmaskina ryddet bort leker og ting
Annie Skrevet 24. august 2006 #626 Skrevet 24. august 2006 Skal ta det pent i dag. Hadde omgangssyken i går og er litt slapp i dag. Uansett så skal jeg; Vaske klær, rydde på kjøkkenet, kjøre søppel på skroten.
Gjest *Just-Me* Skrevet 24. august 2006 #627 Skrevet 24. august 2006 Du har da planen klar selv om formen ikke er helt topp i dag. Jeg lå i hele går. forkjøla, er ikke noe særlig pigg i dag heller men må få gjort noe... Andre planer i dag er. vaske alt sengetøy/klær, skifte på alle sengene, rydde kleskapet, rydde boden, støvsuge, vaske gulvene, tørke støv *sukk* hørtes mye ut for en som føler seg gravid med trillinger i 9 mnd... men det skal da gå
Gjest Gjest_montepulciano_* Skrevet 24. august 2006 #628 Skrevet 24. august 2006 Heisann! Så flinke dere er! Som dere står på! Nå som dere har shinet så bra, og fått unna litt store jobber, så er det viktig å huske rutinene våre for å holde det pent lenger. - Hotspot - Shine sinkene - en klesvask - Legge frem klær til neste dag Gjør vi dette + en utfordring hver dag , så blir det så bra som bare det! For husk at det er ikke om å gjøre å gjøre mest mulig. Målet vårt er å gjøre bare litt hver dag for å holde det jevnt fint, så har vi masse ting å bruke på barn og annet. Jeg fulgte rutiner og ukeplan på mandag og tirsdag, mens igår tok mannen gulvvask mm mens jeg var og hjalp en kompis med oppussing hele dagen. Og idag skal jeg bare brette litt klær, og ellers ta det helt med ro! Ha en fin dag!
Sus Skrevet 29. august 2006 #629 Skrevet 29. august 2006 Hallo!! Ok, da ser det ut som sommeren er på hell på disse kanter. Tida er inne for å gjøre det litt koselig i heimen utover høsten. Hm...finner ikke igjen ukeplanen min i dette rotet, så det er på tide med en innsats... Monte; hva står på ukeplanen din i dag?? Jeg skal nå starte med kjøkken - rydde og gjennomgå handlelisten for deretter å handle inn litt stort i dag. Ellers er det de faste rutinene som må gjennomgås. Mitt forslag til dagens utfordring: - vask et vindu eller speil nå som endelig fluene ser ut til å forsvinne... Er det flere som henger med i dag eller? La meg få høre så jeg blir litt mer inspirert her.... Da setter vi igang!!
Gjest Gjest_sus_* Skrevet 29. august 2006 #630 Skrevet 29. august 2006 Måtte bare innom og avlegge rapport: Da har jeg rydda kjøkken, vaska kjøleskapet (siden det nesten var tomt ) og skrevet en innholdsrik handleliste. (har en 3-siders liste på regneark som jeg gjennomgår av og til, da glemmer jeg hvertfall ikke noe!! ) Håper det kommer flere innom her etterhvert, for nå merker jeg husmora her begynner virkelig å få arbeidslyst!!
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2006 #631 Skrevet 29. august 2006 Hei sus! Beklager at jeg ikke har holdt deg med selskap idag, men jeg har jobbet idag, kom hjem for litt siden, og fortsatte med lit jobbgreier jhjemme også. Men du er på rett spor! På ukeplanen idag står kjøkken og vanne blomster. Imorgen er det soverom og skifte sengetøy. Jeg må prioritere veldig stramt denne uken. Jeg jobber alle dagene, skal sparke igang en kampanje på fredag som krever masse forberedelser, har en på opplæring, samt at jeg skal ha kjempe hageparty her på lørdag! Krysser selvsagt fingrene for at den deilige solen blir hengene på himmelen litt til, slik at sommeren varer ut uken...! Så det blir nok mannen som må ta rengjøring og rydding denne uken (men det er fortsatt ganske strøkent her - vi har vært flinke nå!). Selv må jeg planlegge, handle, lage maten og dekorere. Nok å henge fingrene i! Men stå på , sus - og dere andre - jeg kan jo titte innom og sparke dere bak iblant! klem, Montepu
Gjest Gjest_sus_* Skrevet 30. august 2006 #632 Skrevet 30. august 2006 Så koselig å høre fra deg, montepulciano! Håper du får beholde solen til lørdag, lykke til! Trenger tips når festen din er over, da vi planlegger et hageparty til neste sommer. Meny, pynt osv. Akkurat nå har jeg 3 og en halv time helt alene og har faktisk litt problemer med å vite hva jeg skal gjøre først og sist. Huset flyter litt overalt, men det skal bli deiiiilig å være helt alene om ryddingen i dag! ...og ingen som roter det til etterhvert som jeg rydder... Jeg må: -rydde kjøkken - rydde badet - vaske klær - fremkalle bilder på nettet - rydde bilen Og siden det er onsdag får jeg gjøre en liten ekstra innsats på et soverom. ....og så var det en hotspot som hører med til de faste rutinene. Skal jeg klare dette i løpet av 3 timer, må jeg sette igang NÅ!! Håper det er noen flere der ute som henger seg på!! Ha en fin dag!!
Gjest Gjest_montepulciano_* Skrevet 30. august 2006 #633 Skrevet 30. august 2006 Så koselig å høre fra deg, montepulciano! Håper du får beholde solen til lørdag, lykke til! Trenger tips når festen din er over, da vi planlegger et hageparty til neste sommer. Meny, pynt osv. Akkurat nå har jeg 3 og en halv time helt alene og har faktisk litt problemer med å vite hva jeg skal gjøre først og sist. Huset flyter litt overalt, men det skal bli deiiiilig å være helt alene om ryddingen i dag! ...og ingen som roter det til etterhvert som jeg rydder... Jeg må: -rydde kjøkken - rydde badet - vaske klær - fremkalle bilder på nettet - rydde bilen Og siden det er onsdag får jeg gjøre en liten ekstra innsats på et soverom. ....og så var det en hotspot som hører med til de faste rutinene. Skal jeg klare dette i løpet av 3 timer, må jeg sette igang NÅ!! Håper det er noen flere der ute som henger seg på!! Ha en fin dag!! ← Tid for rapport, sus! Hvor langt har du kommet? Få se nå om du kan hake av punkt etter punkt her! Hvis ikke så får du prøve å finne igjen litt arb.lyst ikveld, og ta resten da. For nå synes jeg du skal kose deg m barna! Monte er på jobb og er i rute m både kampanje, handlelisten, innkjøp og meny!
Annie Skrevet 30. august 2006 #634 Skrevet 30. august 2006 I dag er det sofan med varmepute bak nakken, men i morgen MÅ jeg rydde, støvsuge og vaske soverommet. Vaske badet og gulvene i 1 etg.
Gjest Gjest_sus_* Skrevet 30. august 2006 #635 Skrevet 30. august 2006 Rapport: - fikk rydda hele huset ryddig i tillegg til å støvsuge der det var som verst. Klesvasken fikk jeg også orden på. Sengene er oppredd og fine til kvelden, og nå har jeg seks unger i hus som har spist seg gode og fornøyde så jeg er veldig fornøyd i dag, jeg! Bilen og bildene får vente til i morgen, i kveld skal jeg bort med noen venninner så da skal jeg kose meg med god samvittighet!! Ha en fin kveld, dere!! Annie; håper virkelig du er bedre i morgen - men ikke slit deg helt ut på husarbeid, da!!
Annie Skrevet 1. september 2006 #636 Skrevet 1. september 2006 I dag har jeg: Vaska badet, støvsugd 1 og 2 etg, rydda og redd opp senger. Har vaska en maskin med tøy som også er tørka bretta og lagt på plass.
Montezuma Skrevet 4. september 2006 #637 Skrevet 4. september 2006 Ny uke folkens!!!! Opp og hopp!!! mandag begynner vi med rutiner: - Klesvask -Hotspot - Shine sinkene Jeg har i tillegg en del igjen å rydde etter lørdagen veldig vellykkede hageparty! Regnet kom ikke før i 23-tiden, og da var det uansett på tide å fortsette festen innendørs. Sus, jeg sender deg bilder så du ser litt av bordpynten. Kjempeenkelt, billig og fint! På ukeplanen for mandag står det barnerom. Dagens utfordring er å rydde i lapper og oppslag på kjøleskap ol.
Gjest Gjest_sus_* Skrevet 4. september 2006 #638 Skrevet 4. september 2006 Heisann!! Så flott at det er noen som er klar for ny uke og nye utfordringer!! Har vært på jentetur i helgen, så nå er jeg virkelig klar til å ta fatt i heimen! Rutiner skal bli, og rydding i lapper er virkelig noe som trengs her så det skal bli gjort i løpet av dagen (helst før ungene kommer hjem med enda flere lapper..) Jeg må brette et tonn med klær, så får vi se om det blir tid til litt ekstra på barnerommene (det får være bonusen i dag i tilfelle) Gleder meg til å se bildene, monte!! Ok, da må jeg sette i gang, for her er det myyyye som må gjøres. Kommer innom og avlegger rapporter utover dagen.
Montezuma Skrevet 4. september 2006 #639 Skrevet 4. september 2006 Åssen går det???? Her går vaskemaskinen som bare det! har fått alt skittentøyet ned i kjelleren, og hengt opp en ladning til tørk. Jeg har også ryddet soverom, begge barnerom og tv-stuen, og badet oppe. Har sendt mail til sus med festbilder. Skal ta meg en pause m litt frokost nå, og så går jeg løs på kjøkkent. Stå på folkens :-)
Gjest Gjest_sus_* Skrevet 4. september 2006 #640 Skrevet 4. september 2006 Å, du er flink monte!! Hos meg akkurat nå: - stua, kjøkkenet og gangen er ryddig. Vaskemaskinen dunker med noen sure joggesko inni.... , oppvaskmaskinen surrer og jeg har faktisk litt kontroll så langt. Har brettet litt klær, men har myyyye igjen. Er klar for å fortsette, men først må minstemann få litt ekstra oppmerksomhet. Stå på folkens!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå