Gjest Gjest_sus_* Skrevet 5. september 2006 #661 Skrevet 5. september 2006 Dere er flinke altså, alle sammen!!!!! Jeg har også vært flink, for jeg er ferdig med alle målene mine jeg også!! Takket være dere, det må jeg bare si altså!! Da tar jeg også det rolig resten av dagen, det skal bli deiiiilig!!
Montezuma Skrevet 5. september 2006 #663 Skrevet 5. september 2006 Fyttirakkern, så flinke vi er! Gratulerer til oss alle med flott innsats!!! Ha en fin og deilig dag!
Sus Skrevet 6. september 2006 #664 Skrevet 6. september 2006 God morgen!! Er vi klare til ny innsats eller??? Jeg har faktisk nesten en heeeelt dag helt for meg selv i dag - utrolig deilig!! Men det store spørsmålet er hvordan jeg skal anvende den best mulig.... :klø: Jeg har følgende som burde vært gjort: - rydde kjøkken - vaske klær - litt hjemmekontorarbeid - fremkalle bilder på nett - vaske badet - støvsuge - finne bilder til barnehagen - rive tapet på et soverom - en hotspot som ikke vil løsrive seg... - fylle ut en skikkelig handleliste Hvis jeg får gjort 5 av disse tingene i dag, er jeg fornøyd. Vil jo ha litt koselig alenetid uten jobbing også, da! Hvordan går det hos dere? Er det forresten noen som har en bitteliten utfordring i dag?
Montezuma Skrevet 6. september 2006 #665 Skrevet 6. september 2006 God morgen, sus! Ukeplanen sier Soverom og skifte sengetøy. Jeg tror det er alt jeg kommer til å gjøre idag. Jo, også sette på sofatrekkene igjen. Oops, har ett igjen som ikke er vasket. ellers tenker jeg å bare hvile og slappe av og kose meg idag, før jeg skal til legen i ettermiddag. Utfordringen kan jo være å tørke størv i stuen. Men jeg VET at jeg ikke kommer til å gjøre det selv Hvordan går det på godisfronten? jeg har vært kjempeflink en lang stund; helt ubevisst tilogmed. men så kom behovet som kastet på meg forleden, så nå har det vært mye gnomsing i det siste. MEN: Godis idag: 0! Ha en flott dag!
Montezuma Skrevet 6. september 2006 #666 Skrevet 6. september 2006 God morgen, sus! Ukeplanen sier Soverom og skifte sengetøy. Jeg tror det er alt jeg kommer til å gjøre idag. Jo, også sette på sofatrekkene igjen. Oops, har ett igjen som ikke er vasket. ellers tenker jeg å bare hvile og slappe av og kose meg idag, før jeg skal til legen i ettermiddag. Utfordringen kan jo være å tørke størv i stuen. Men jeg VET at jeg ikke kommer til å gjøre det selv Hvordan går det på godisfronten? jeg har vært kjempeflink en lang stund; helt ubevisst tilogmed. men så kom behovet som kastet på meg forleden, så nå har det vært mye gnomsing i det siste. MEN: Godis idag: 0! Ha en flott dag! ← Tørke størv i stuen??? Høres ut som jeg har enellerannen gukkesnål dialekt! Mener selvsagt støv!
Seterjenta Skrevet 6. september 2006 #667 Skrevet 6. september 2006 dialekter er jo kjekke, skaper litt ekstra liv liksom I dag har jeg ikke lagt de helt store planene, vet ikke om svigers kommer for å jobbe med noe ved her.. Får se. Men jeg tenkte kanskje jeg skulle vaske litt mere vinduer, siden jeg kom så godt i gang igår.. Så hvis jeg tar alle soveromsvinduene (5) og et badevindu, så er jeg ferdig oppe! Og får jeg gjort det så er det jo ikke så veldig mange igjen i resten av huset heller (de tre i kjelleren gidder jeg ikke ta, for det er ikke innredet der enda..), bare to i vindfanget, et på badet nede og et på kontoret... Overkommelig det?! Ja, jeg skal gjøre det idag...
Annie Skrevet 6. september 2006 #668 Skrevet 6. september 2006 Oppvaskmaskinen er tømt, hotspot er ryddet, sinken skinner og gangen skal ryddes!
Montezuma Skrevet 6. september 2006 #669 Skrevet 6. september 2006 Dere er virkelig på hugget, altså! Lykke til med vinduer, gang og alt! Jeg sitter fortsatt her og taster jeg........
Seterjenta Skrevet 6. september 2006 #670 Skrevet 6. september 2006 Dere er virkelig på hugget, altså! Lykke til med vinduer, gang og alt! Jeg sitter fortsatt her og taster jeg........ ← Jeg også...
Gjest Gjest_sus_* Skrevet 6. september 2006 #671 Skrevet 6. september 2006 ....er ikke så langt unna tastingen jeg heller.....MEN jeg tvinger meg selv til å gjøre minst en oppgave helt ferdig før jeg gir meg selv lov til å gå innom her igjen!! Så nå er kjøkkenet helt strøkent og jeg er klar for neste oppgave. Monte; så flott at du gir meg litt motivasjon ang. godteriet!! Hm...i går trødde jeg nesten i meg en hel pose sommerfavoritter (blir alltid godtesyk etter en helg med litt mye godt å drikke....) Men i dag er en ny dag, og jeg har ikke rørt en eneste bit!! Nå har jeg satt frem fruktfatet, og har som mål å holde meg til det i dag. Ok, da får jeg fortsette på oppgavene mine. Det er utrolig motiverende å høre hva dere holder på med, synes dere er flinke, jeg!!
Gjest Gjest_sus_* Skrevet 6. september 2006 #672 Skrevet 6. september 2006 ...liten rapport: - vaskemaskinen surrer - bad og gjestedo skinner!! - handlelisten ligger klar - kjøkkenet er strøkent Så flink jeg er altså!! Hvordan går det hos dere? Hm..hm..har spist en bitteliten is og 3 twist....måtte bare ha det!!
Montezuma Skrevet 6. september 2006 #673 Skrevet 6. september 2006 ...liten rapport: - vaskemaskinen surrer - bad og gjestedo skinner!! - handlelisten ligger klar - kjøkkenet er strøkent Så flink jeg er altså!! Hvordan går det hos dere? Hm..hm..har spist en bitteliten is og 3 twist....måtte bare ha det!! ← Kjempera Sus!! Med unntak av det siste..... Du er jo godt gang. jeg sitter fortsatt og taster, har snakket i telefonen, lest avisen........
Annie Skrevet 6. september 2006 #674 Skrevet 6. september 2006 Jeg har ingenting å skrive hjem om..... Skal ta et dypdykk i tørketrommelen nå!
Seterjenta Skrevet 6. september 2006 #675 Skrevet 6. september 2006 Nå har jeg sendt avgårde svigers med det første lasset med ved (de har fått endel ved av oss, fra vi hogde tomta her), og har 3 vinduer igjen oppe.. Sprossene er av, så det er bare å vaske..
Gjest Gjest_sus_* Skrevet 6. september 2006 #676 Skrevet 6. september 2006 MÅTTE bare innom for å skryte litt av meg selv nå. Huset er helt utrolig ryddig. Klesvasken er helt i rute, sengene er oppredd, hotspot'en er borte vekk og i det hele tatt er jeg kjempefornøyd. Fikk ikke tatt så mye papirarbeid og bilder, men det kan gjøres i morgen!! Håper det går bra hos dere også! Jeg er virkelig imponert over vindusvasken din seterjente!! Annie; har du kommet deg ut av tørketrommelen igjen, eller...?? Nå skal jeg ut og handle, innom biblioteket, hente unger osv. men jeg stiller klar til dyst i morgen. Ha en fortsatt deilig dag, dere!!
Annie Skrevet 6. september 2006 #677 Skrevet 6. september 2006 Jeg er ute av både tørketrommelen og skapene. Alt er bretta og lagt på plass og ny maskin står og går.
Seterjenta Skrevet 6. september 2006 #678 Skrevet 6. september 2006 Tusen takk sus! Veldig godt å ha det gjort hvertfall! Fikk tatt alle vinduene oppe idag, men siden svigers var her, og trolig kommer tilbake etter resten av veden, så måtte jeg stikke en tur over grensa til Sverige og kjøpe litt middag, blir 7 til middag idag.. Samtidig fikk jeg kjøpt en julegavefra oss, og en for søstera mi! Får satse på at jeg får tatt resten av vinduene i morgen hvis været holder seg, og at jeg orker å rydde litt ellers i huset.. (har hatt litt kynnere idag, og tar det som et tegn på at jeg kanskje må roe ned litt, men men...) Synes dere er flinke alle jeg! Skal nok stikke innom her i morgen også! Ha en fortsatt fin dag!
Sus Skrevet 7. september 2006 #679 Skrevet 7. september 2006 God morgen alle sammen!! Vel, er vi klare for en innsats i dag eller....? Mine mål i dag: - rydde kjøkken - 20 min. klesvask - 20 min. papirarbeid Ukeplanen sier entrè, pusse glassflater så det kan kanskje være greit å ta en liten innsats der? Tror dette holder i første omgang, er liksom litt trøtt og svimete i dag... Forresten, en liten utfordring til dere i dag: GJØR EN TING SOM DERE HAR UTSATT ALTFOR LENGE ALLEREDE!! For alle har vel noen sånne..?
Annie Skrevet 7. september 2006 #680 Skrevet 7. september 2006 Forresten, en liten utfordring til dere i dag: GJØR EN TING SOM DERE HAR UTSATT ALTFOR LENGE ALLEREDE!! For alle har vel noen sånne..? ← Betyr det at jeg må ta gangen i 2 etasje?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå