Annie Skrevet 14. november 2006 #961 Skrevet 14. november 2006 (endret) Første strøk med maling på bokhylle er tatt. Det samme gjelder hjørneklossene mannen min har laget. Og de er sååå mye finere og enklere enn de man kjøper!! Flinke mannen!! Har bretta sammen 3 maskiner med klær, 4 ligger i vaskemaskinen nå. Og så har jeg støvsugd første etasje. Nå blir det litt surfing her, før jeg henter Prinsessa på skolen, handler og lager middag. Endret 14. november 2006 av Annie
Montezuma Skrevet 14. november 2006 #962 Skrevet 14. november 2006 Så flink du er til å male ol! ha en fin dag videre!
Seterjenta Skrevet 16. november 2006 #963 Skrevet 16. november 2006 Hei jenter! Tusen takk for koselige meldinger!! Nå er vi hjemme igjen, det er deilig! Mannen har fri i morgen og foreldrene mine er her til mandag. Her er et lite bilde av prinsessa vår. Det kommer nok fler i dagboka etterhvert!
Annie Skrevet 16. november 2006 #964 Skrevet 16. november 2006 Helledussen så nydelig og rund hun var!! Ble litt babysyk nå kjenner jeg.... De er så herlige når de er så små... Heldige dere. Kos dere alt dere kan!!
Sus Skrevet 17. november 2006 #965 Skrevet 17. november 2006 Hei jenter! Tusen takk for koselige meldinger!! Nå er vi hjemme igjen, det er deilig! Mannen har fri i morgen og foreldrene mine er her til mandag. Her er et lite bilde av prinsessa vår. Det kommer nok fler i dagboka etterhvert! ← GRATULERER SÅ MYE!! ÅÅÅÅHH FOR EN NYDELIG JENTE!!! Kjenner verpesyken tar meg fullstendig her!! Har vært mye på farten i det siste, og reiser bort i helgen men kommer til å kikke innom dagboka di neste uke!! Håper alt står bra til!! Nå må jeg løsrive meg og sette igang med å pakke til helgen, kommer innom igjen på mandag. Ha en deilig helg, folkens!!
Montezuma Skrevet 21. november 2006 #966 Skrevet 21. november 2006 Ååååå, nusketuske for en nydelig liten prinsesse!!!!! Kronisk babysyk Monte fikk akutt forverring nå! Også jeg som ikke skal ha flere småttiser selv..... Må nok få hit et par tantebabyjenter denne uken, jeg! Eller kommer du, seterjenta? Jeg har vært bortreist noen dager, og denne uken jobber jeg litt. Men jeg har planer om å få tatt mer klesvask innimellom, ettersom luseraptusvaskingen min har gjort at jeg fortsatt henger etter. Ellers er det ikke så verst ryddig og rent hos oss nå. Bare en gigahotspot som dekker hele kjøkkenbordet....... Shine sinken trenger jeg ikke, for den nye oppvaskbenken er fortsatt ikke montert..... Tuji hadde en utfordring til oss i en annen tråd : Kloredag! Klore alt som skulle vært hvitt, dvs en gang hra vært det :-) ha en fin dag!
Annie Skrevet 21. november 2006 #967 Skrevet 21. november 2006 Kort innom: Kommer sterkere tilbake med liste i morra.
Sus Skrevet 21. november 2006 #968 Skrevet 21. november 2006 Heisann! Har hatt venninnebesøk i kveld, så nå er jeg fullstappa av god mat og masse sjokolade.... Husarbeid har jeg gjort i massevis i dag, men nå er kjøkkenbenken full igjen. Men det tar jeg i morgen - rutiner eller ei!! Kloredag ja...det blir nok ikke noe problem å finne noe som skulle vært gjennom der, tenker jeg Men nå er jeg trøtt, trøtt, trøtt.... God natt alle sammen!!
Annie Skrevet 22. november 2006 #969 Skrevet 22. november 2006 Ny dag nye muligheter. Vi er ferdig med påbygginga av den nye stua vår, og i dag skal vi vaske den ned. Skal hvert øyeblikk gå til angrep på sentralstøvsugeren og støvsuge veggene før jeg vasker dem. Prinsessa slutter på skolen kl 11 i dag og hun skal vaske listene. I morra skal vi flytte inn og jeg gleder meg som en unge!!!
Annie Skrevet 22. november 2006 #971 Skrevet 22. november 2006 Har ingen kluter å klore, så det slipper jeg.
Seterjenta Skrevet 22. november 2006 #972 Skrevet 22. november 2006 Lille frøken snupp har vært en engel tre netter på rad, og toppa det hele med å sove fra halv1 til 0745 idag!! Så mor er forholdsvis uthvilt, og skal ta et tak i huset idag.. Blir hovedsaklig rydding, noe klessortering, og kjøkkengulvet må vaskes.. Får se hva jeg rekker når hun sover! Ha en fin dag jenter!
Sus Skrevet 22. november 2006 #973 Skrevet 22. november 2006 Skal vi klore kluter i dag? ← Jeg er med på det i dag!! Må innrømme at jeg ikke har gjort dette noe særlig før... ...følger du bare bruksanvisningen på flasken eller?
Annie Skrevet 22. november 2006 #974 Skrevet 22. november 2006 Kloring av kluter er lett. Vann og en dæsj med klor. Heller mer enn for lite.
Montezuma Skrevet 22. november 2006 #975 Skrevet 22. november 2006 Seterjenta, husk å slappe av litt når prinsessen sover! Selv om du får mot normalt mye søvn om natten, virker det som! Dere andre: stå på, dere er flinke! jeg er på jobb idag, og skal være speiderleder ikveld. Men jobber meg gjennom klesvasken innimellom :-=
Annie Skrevet 22. november 2006 #976 Skrevet 22. november 2006 2 vegger støvsugd. Må passe på nakken så det går tregt, men jeg har da fått gjort litt i dag. Hittil har jeg gjort: Båret ned lister i kjelleren Rydda vekk MASSE verktøy Båret ned plater og parkett i kjelleren Støvsugd 2 vegger Flytta pcen Tømt oppvaskmaskinen. Skal gjøre: Støvsuge ferdig vegger og begynne å vaske dem. Støvsuge gulvet i nye stua, men sambo må bære ned parkettpakkene først Vaske vinduene der Sette på en vaskemaskin
Gjest bamsemums Skrevet 22. november 2006 #977 Skrevet 22. november 2006 Idag er huset støvsugd, badet vasket, tørket støv og skiftet på sengene.
Jerle Skrevet 22. november 2006 #978 Skrevet 22. november 2006 Skal vi klore kluter i dag? ← Det gjorde jeg for noen dager siden. Gjør det meg til ei skikkelig husmor??? *håpe*
Annie Skrevet 22. november 2006 #979 Skrevet 22. november 2006 Kjempeskikkelig husmor du ja Jerle!!! Jeg er ferdig med å vaske vegger, lister og vinduskarmer i stua i dag. I morra må jeg prøve å få støvsugd resten av taket og vasket det. Og vaske vinduene. Og så skal jeg ta av trekket på sofaene og støvsuge dem skikkelig, sette på filtknotter og bære dem inn i ny-stua! Gleder meg!!!
Jerle Skrevet 22. november 2006 #980 Skrevet 22. november 2006 Kjempeskikkelig husmor du ja Jerle!!! ← Ho, ho!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå