Gå til innhold

Utfordringstråd for husarbeide.

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Første strøk med maling på bokhylle er tatt. Det samme gjelder hjørneklossene mannen min har laget. Og de er sååå mye finere og enklere enn de man kjøper!! Flinke mannen!! :hjerter_rundt:

Har bretta sammen 3 maskiner med klær, 4 ligger i vaskemaskinen nå. Og så har jeg støvsugd første etasje.

Nå blir det litt surfing her, før jeg henter Prinsessa på skolen, handler og lager middag.

Endret av Annie
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du er til å male ol!

ha en fin dag videre! :klem:

Skrevet

Hei jenter!

Tusen takk for koselige meldinger!!

Nå er vi hjemme igjen, det er deilig! Mannen har fri i morgen og foreldrene mine er her til mandag.

Her er et lite bilde av prinsessa vår. Det kommer nok fler i dagboka etterhvert!

post-5410-1163699517.jpg

Skrevet

Helledussen så nydelig og rund hun var!! Ble litt babysyk nå kjenner jeg.... De er så herlige når de er så små... :klem: Heldige dere. Kos dere alt dere kan!!

Skrevet
Hei jenter!

Tusen takk for koselige meldinger!!

Nå er vi hjemme igjen, det er deilig! Mannen har fri i morgen og foreldrene mine er her til mandag.

Her er et lite bilde av prinsessa vår. Det kommer nok fler i dagboka etterhvert!

GRATULERER SÅ MYE!! ÅÅÅÅHH FOR EN NYDELIG JENTE!!! :flagg::blomst::hoppe:

Kjenner verpesyken tar meg fullstendig her!! :ler: Har vært mye på farten i det siste, og reiser bort i helgen men kommer til å kikke innom dagboka di neste uke!!

Håper alt står bra til!! :klem:

Nå må jeg løsrive meg og sette igang med å pakke til helgen, kommer innom igjen på mandag.

Ha en deilig helg, folkens!! :ironi:

Skrevet

Ååååå, nusketuske for en nydelig liten prinsesse!!!!! :babyjente:

Kronisk babysyk Monte fikk akutt forverring nå! Også jeg som ikke skal ha flere småttiser selv..... :grine: Må nok få hit et par tantebabyjenter denne uken, jeg! :hoppe:

Eller kommer du, seterjenta? :)

Jeg har vært bortreist noen dager, og denne uken jobber jeg litt. Men jeg har planer om å få tatt mer klesvask innimellom, ettersom luseraptusvaskingen min har gjort at jeg fortsatt henger etter. Ellers er det ikke så verst ryddig og rent hos oss nå. Bare en gigahotspot som dekker hele kjøkkenbordet....... Shine sinken trenger jeg ikke, for den nye oppvaskbenken er fortsatt ikke montert.....

Tuji hadde en utfordring til oss i en annen tråd : Kloredag!

Klore alt som skulle vært hvitt, dvs en gang hra vært det :-)

ha en fin dag!

Skrevet

Kort innom: Kommer sterkere tilbake med liste i morra.

Skrevet

Heisann! Har hatt venninnebesøk i kveld, så nå er jeg fullstappa av god mat og masse sjokolade.... :forvirret:

Husarbeid har jeg gjort i massevis i dag, men nå er kjøkkenbenken full igjen. Men det tar jeg i morgen - rutiner eller ei!! :ler:

Kloredag ja...det blir nok ikke noe problem å finne noe som skulle vært gjennom der, tenker jeg ;)

Men nå er jeg trøtt, trøtt, trøtt.... :sove:

God natt alle sammen!!

Skrevet

Ny dag nye muligheter. :)

Vi er ferdig med påbygginga av den nye stua vår, og i dag skal vi vaske den ned.

Skal hvert øyeblikk gå til angrep på sentralstøvsugeren og støvsuge veggene før jeg vasker dem. Prinsessa slutter på skolen kl 11 i dag og hun skal vaske listene.

I morra skal vi flytte inn og jeg gleder meg som en unge!!! :hoppe:

Skrevet

Har ingen kluter å klore, så det slipper jeg. :)

Skrevet

Lille frøken snupp har vært en engel tre netter på rad, og toppa det hele med å sove fra halv1 til 0745 idag!!

Så mor er forholdsvis uthvilt, og skal ta et tak i huset idag..

Blir hovedsaklig rydding, noe klessortering, og kjøkkengulvet må vaskes.. Får se hva jeg rekker når hun sover!

Ha en fin dag jenter!

Skrevet
Skal vi klore kluter i dag?

Jeg er med på det i dag!! Må innrømme at jeg ikke har gjort dette noe særlig før... :forvirret: ...følger du bare bruksanvisningen på flasken eller?

Skrevet

Kloring av kluter er lett. Vann og en dæsj med klor. Heller mer enn for lite.

Skrevet

Seterjenta, husk å slappe av litt når prinsessen sover! Selv om du får mot normalt mye søvn om natten, virker det som! ;)

Dere andre: stå på, dere er flinke! jeg er på jobb idag, og skal være speiderleder ikveld. Men jobber meg gjennom klesvasken innimellom :-=

Skrevet

2 vegger støvsugd. Må passe på nakken så det går tregt, men jeg har da fått gjort litt i dag.

Hittil har jeg gjort:

Båret ned lister i kjelleren

Rydda vekk MASSE verktøy

Båret ned plater og parkett i kjelleren

Støvsugd 2 vegger

Flytta pcen

Tømt oppvaskmaskinen.

Skal gjøre:

Støvsuge ferdig vegger og begynne å vaske dem.

Støvsuge gulvet i nye stua, men sambo må bære ned parkettpakkene først

Vaske vinduene der

Sette på en vaskemaskin

Gjest bamsemums
Skrevet

Idag er huset støvsugd, badet vasket, tørket støv og skiftet på sengene.

Skrevet
Skal vi klore kluter i dag?

Det gjorde jeg for noen dager siden. Gjør det meg til ei skikkelig husmor??? *håpe*

Skrevet

Kjempeskikkelig husmor du ja Jerle!!! :ler:

Jeg er ferdig med å vaske vegger, lister og vinduskarmer i stua i dag. I morra må jeg prøve å få støvsugd resten av taket og vasket det. Og vaske vinduene.

Og så skal jeg ta av trekket på sofaene og støvsuge dem skikkelig, sette på filtknotter og bære dem inn i ny-stua! Gleder meg!!! :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...