Annie Skrevet 10. november 2006 #941 Skrevet 10. november 2006 Så deilig med sovemorgen! Det trenger du nå. Få hvilt ut skikkelig! Tenker på deg.
Seterjenta Skrevet 10. november 2006 #942 Skrevet 10. november 2006 Bare lurte på en ting... Har dere noen favoritt husarbeids-musikk?? Her går det i litt av hvert, abba, dire straits, robbie williams, ++ ikke noe spesielt som utmerker seg akkurat...
Annie Skrevet 10. november 2006 #943 Skrevet 10. november 2006 Den siste til Bruce Springsteen. We shall overcome er en høydare!!!
Seterjenta Skrevet 10. november 2006 #944 Skrevet 10. november 2006 (endret) Så deilig med sovemorgen! Det trenger du nå. Få hvilt ut skikkelig! Tenker på deg. ← Takk, ja, det var virkelig deilig! Jeg som håpte når jeg la meg igår at noe skulle starte da gitt.. Men man kan vel gå lenge med åpning før noe skjer sikkert.. til deg Annie!!! Bruce skal jeg se om vi har her ja! (går i det samme om igjen og om igjen med meg, så gøy å finne ut hva andre hører på!!) Akkurat nå er det samleplata til Di Derre som går da.. Endret 10. november 2006 av Seterjenta
Montezuma Skrevet 10. november 2006 #945 Skrevet 10. november 2006 Hei dere!!! Først en utfordring til Seterjenta: DROPP FASTE RUTINER, DYTT UT EN BABY! og utfordringen neste uke er å komme til meg med den Etter 12-7 kommer 13 og den er ugrei!!! Har forøvrig startet Anonyme KGholikere. Om det er flere som føler kallet. ← ja, jeg kan vel slenge meg på der....... Nå skal jeg jobbe mindre fremover, for jeg klarer ikke 50% lenger, så da blir det enda mer kg-tid :-) Har forresten vært ute i den nye stua og malt ørten meter med lister og utforinger nå. Ganske flink i grunn.... ← kjempebra! Du er så flink! Idag har vi vært så flinke så, pusset vinduene for vinteren, ryddet i entreen og støvsugd hele huset. ← Du får jammen gjort ting i en fei når du setter igang! Bra! Mine er fæle innvendig også!! ← Her oxo! Vet ikke hvilken side jeg skal begynne på egentlig... Også er det ikke noe fristene å vaske vinduer, for begynner jeg med ett, må jeg ta alle. Hvis ikke ser det ut som om vi har solfilter på de som ikke er vasket! Har endel ting jeg skal få gjort idag, handle mat, tørke støv, vaske badet, lage bursdagskake til imorgen, vaske klær, stryke flagg til imorgen, skifte trekk på sengen til voffen og sy det gamle. Får gjester imorgen til bursdagen min, så da må det shines opp litt her. :smile: ← Grattis med dagen som var! Håper du hadde en fin dag! :-) Ellers kan jeg fortelle at jeg jobbet i begynnelsen av uken, så da blir det o ikke gjort noe hjemme fra meg. Men jeg hadde hjelp her på tirsdag, så hele huset var rent og ryddig da jeg kom fra jobb! Deilig! Og så, dere; på torsdag kom det brått en ny kjøkkeninnredning her! Ja, vi er impulsive Så nå er det kjøkkenmoduler i hele huset! Vi skrur og skrur! Det gamle kjøkkenet har hengt i 30 år, så selv uten skruer så henger det bokstavelig talt klistret på veggen!!! Men det er veldig gøy med nytt kjøkken! Og da vet dere hva vi driver med for tiden. Man kan vel si at min daglige utfordring denne uken er å rydde et kjøkkenskap?
Seterjenta Skrevet 10. november 2006 #946 Skrevet 10. november 2006 (endret) Hei dere!!! Først en utfordring til Seterjenta: DROPP FASTE RUTINER, DYTT UT EN BABY! og utfordringen neste uke er å komme til meg med den ← Jeg gjør så godt jeg kan Helga er et absolutt mål nå!! Så neste uke kommer jeg! (...hvor bor du? ) God helg jenter!! ps, i morgen kommer mamma og pappa og de skal være her i ti dager - og mamma har utropt seg selv til hushjelp!! Kanskje jeg skal håpe på mildvær så de evindelige vinduene kan taes Endret 10. november 2006 av Seterjenta
Annie Skrevet 10. november 2006 #947 Skrevet 10. november 2006 Jeg vil også ha hushjelp! Men du trenger det Seterjenta! Sier som Monte. Utfordringen er å komme på besøk hit med den lille Prinsessa når hun har kommet ut! Jeg bor på 2ten
Montezuma Skrevet 10. november 2006 #948 Skrevet 10. november 2006 Jeg vil også ha hushjelp! Men du trenger det Seterjenta! Sier som Monte. Utfordringen er å komme på besøk hit med den lille Prinsessa når hun har kommet ut! Jeg bor på 2ten ← Ånei, da får nok Annie besøk før meg, for jeg bor i østfold..... Men jeg får to andre små bebiser hit et par dager til uken, så jeg kan kanskje klare å vente litt! Litt babydilla, jeg....... Annie, jeg er fortsatt på 12-6 og jeg er nær ved å bli voldelig!!!!!
Sus Skrevet 10. november 2006 #949 Skrevet 10. november 2006 Ååh, her får jeg helt babydilla, jeg også..... Men nå begynner jeg å bli så gammel at jeg får vel heller vente på barnebarn!! Seterjenta - jeg blir visst sist i køen ang. utfordringen - men du lover å komme hit vestpå etterpå!! Kos deg med familien din, det høres kjempekoselig ut!! Annie; vi har helt samme musikksmak (er vi på samme alder eller..?). Den nye til Bruce er alt jeg trenger, men nå har minstepoden her i huset ødelagt cd-spilleren i stua..så nå går det i p4 Når det gjelder husarbeid.....gammeldags utvask.........sludder og vas!! Hva har jeg gjort i dag? Joda, lest bøker (Arvesynd-serien..håpløs å legge fra seg!! ) og spist masssse minde-sjokolade...bit for bit... Monte; lykke til med kjøkkeninnredningen!! Jeg må vel ta resten av skapene som jeg ikke fikk tatt i fjor når du var etter meg der!! Hvordan går det forresten med sjokoladen hos deg?
Annie Skrevet 10. november 2006 #950 Skrevet 10. november 2006 Annie, jeg er fortsatt på 12-6 og jeg er nær ved å bli voldelig!!!!! ← Jeg er 38. Hvor gammel er du da Sus?
Gjest Gjest_montepulciano_* Skrevet 11. november 2006 #951 Skrevet 11. november 2006 Ååh, her får jeg helt babydilla, jeg også..... Men nå begynner jeg å bli så gammel at jeg får vel heller vente på barnebarn!! Seterjenta - jeg blir visst sist i køen ang. utfordringen - men du lover å komme hit vestpå etterpå!! Kos deg med familien din, det høres kjempekoselig ut!! Annie; vi har helt samme musikksmak (er vi på samme alder eller..?). Den nye til Bruce er alt jeg trenger, men nå har minstepoden her i huset ødelagt cd-spilleren i stua..så nå går det i p4 Når det gjelder husarbeid.....gammeldags utvask.........sludder og vas!! Hva har jeg gjort i dag? Joda, lest bøker (Arvesynd-serien..håpløs å legge fra seg!! ) og spist masssse minde-sjokolade...bit for bit... Monte; lykke til med kjøkkeninnredningen!! Jeg må vel ta resten av skapene som jeg ikke fikk tatt i fjor når du var etter meg der!! Hvordan går det forresten med sjokoladen hos deg? ← Å sus, jeg har virkelig sklidd ut på sjokoladn! Det var de kiloene fra verige for noen uker siden som ødela alt! jeg gnomset konstant siden........
Gjest Gjest_montepulciano_* Skrevet 11. november 2006 #952 Skrevet 11. november 2006 Å sus, jeg har virkelig sklidd ut på sjokoladn! Det var de kiloene fra verige for noen uker siden som ødela alt! jeg gnomset konstant siden........ ← uff, veldig dårlige skriveferdigheter inatt........! det skulle være sjokoladen, Sverige og HAR gnomset!
Seterjenta Skrevet 12. november 2006 #953 Skrevet 12. november 2006 Jeg tar runden jeg, bare frøkena finner ut at ho skal komme snart så Ha en fin kveld!
Gjest Gjest_montepulciano_* Skrevet 13. november 2006 #954 Skrevet 13. november 2006 seterjenta, er du her enda????!!!! Trodde det skulle blitt baby i helgen jeg. Annie, du har skylda for så mye nå! En til venninne har blitt zumatiker. I helgen har hun ikke fått lest til eksamen, hun har ikke sovet mellom nattevaktene, og på jobb satt hun og lenget etter zuma!!!! så hun tok m seg en laptop! nå mangler bare benkeplaten på nye kjøkkenet mitt!!!
Annie Skrevet 13. november 2006 #955 Skrevet 13. november 2006 Annie, du har skylda for så mye nå! En til venninne har blitt zumatiker. I helgen har hun ikke fått lest til eksamen, hun har ikke sovet mellom nattevaktene, og på jobb satt hun og lenget etter zuma!!!! så hun tok m seg en laptop! ←
Seterjenta Skrevet 13. november 2006 #956 Skrevet 13. november 2006 For en zuma-gjeng!! Glad jeg ikke vet hva det er jeg tror jeg!! Er fornøyd med å ha sudoku på mobilen jeg!! Joda, jeg er her enda Monte, selv om vi også trodde det skulle bli baby i helga.. Men nå føles det som at det er mer på gang i denne digre kroppen her... (dagboka er oppdatert) Ha en fin zumakveld, eller natt blir det vel hos dere tenker jeg
Gjest monte Skrevet 14. november 2006 #957 Skrevet 14. november 2006 ååååå, nå håper jeg prinsessa kommer snart setermor!!! men du, er du og hun egentlig enig om termin? VET du egentlig når du har termin? tenk om hun har lurt deg skikkelig! nei, dette er spennende!
Annie Skrevet 14. november 2006 #958 Skrevet 14. november 2006 Seterjenta har fått en liten Prinsesse i natt!
Gjest Gjest_montepulciano_* Skrevet 14. november 2006 #959 Skrevet 14. november 2006 Seterjenta har fått en liten Prinsesse i natt! ← ÅÅÅÅ, såååå koselig!!! Hurra! Hurra! Hurra! Herfra gratuleres det i bøtter og spann!!!
Gjest montepu Skrevet 14. november 2006 #960 Skrevet 14. november 2006 Jeg er forresten oppe og går, fri idag. men eg er sååååååå trøtt! Visstnok en bivirkning som rammer de fleste Zumatikere....... Men jeg skal nå prøve å få gjort litt her før jeg slokner. Hvertfall klesvask. Har fått lus i huset, så her er kleshaugen stor! og så litt zuma! men jeg er fortsatt på 12-6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå