Gå til innhold

Er jeg helt freak som ikke trenger verken sex eller nærhet med mannen min?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Testosteron i øvre skiktet men sexlyst som ei gammel tante?

Anonymkode: 674e0...691

Tror du må lese en gang til, Einstein.

Anonymkode: 7276e...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Kan jo være andre hormon det skorter på. 

Anonymkode: c29c6...9c2

Det skorter ikke på noe, veltrent og frisk på alle måter, men i likhet med mange andre menn (og kvinner) er jeg etter mange års samliv lei av sex med partner. Og som sagt: helt uaktuelt å sex med andre enn hun jeg elsker.

Anonymkode: 7276e...d3a

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det skorter ikke på noe, veltrent og frisk på alle måter, men i likhet med mange andre menn (og kvinner) er jeg etter mange års samliv lei av sex med partner. Og som sagt: helt uaktuelt å sex med andre enn hun jeg elsker.

Anonymkode: 7276e...d3a

Er hun lei av å ha sex med deg også? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (Akkurat nå):

Er hun lei av å ha sex med deg også? 

Hun er nok mindre lei enn det jeg er, så jeg stiller jo opp for hennes del en gang iblant. Og hun er selvsagt helt innforstått med at hun kan avslutte når som helst.

Anonymkode: 7276e...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hun er nok mindre lei enn det jeg er, så jeg stiller jo opp for hennes del en gang iblant.

Så ridderlig. Flaks at du er så frisk og veltrent, da. Du har vel fortalt din kone at du er lei av å ha sex med henne, slik at hun forstår hvor heldig hun er når du likevel stiller opp? Dette er hva jeg kaller ekte kjærlighet. Så uselvisk. 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Testosteron i øvre skiktet men sexlyst som ei gammel tante?

Anonymkode: 674e0...691

Jeg tar en «helsjekk» hvert år der også testosteronnivåene sjekkes. I fjor målte jeg også verdier i øvre sjikt av normalområdet. Jeg er frisk og i god fysisk forfatning (trener regelmessig styrketrening).

Sex har jeg lyst på 3-4 ganger i året «ut av det blå». Altså at jeg får lyst og tar initiativ.

Sexlyst påvirkes av ca 1 million ulike faktorer. Testosteron er bare 1 av dem.

KG har en tendens til å dramatisk overdrive testosteronets påvirkning.

Anonymkode: 4c3f7...d0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sex har jeg lyst på 3-4 ganger i året «ut av det blå».

Du vet at jevnlige utløsninger forebygger prostatakreft? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir lei sex med mannfolk som bare vil ha det på sin måte, tissen sin bare ut og inn og ikke noe annet. Går heller uten sex. Var sammen med eksen i 16 år og vi hadde aldri problemer i senga, bare utenfor senga 😄 Etter snart sju år nå, så er jeg bare lei han jeg er sammen med. 

Anonymkode: 4e5e9...1c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (29 minutter siden):

Så ridderlig. Flaks at du er så frisk og veltrent, da. Du har vel fortalt din kone at du er lei av å ha sex med henne, slik at hun forstår hvor heldig hun er når du likevel stiller opp? Dette er hva jeg kaller ekte kjærlighet. Så uselvisk. 

Er ikke så lett å bli klok på KGs herlige fornuft. Det er feil å stille opp for partneren sin. Så er det feil å ikke stille opp for partneren sin.

Hadde vært så mye lettere om alle mennesker, alltid hadde lyst samtidig. Så hadde man sluppet hele problemstillingen.

Anonymkode: 4c3f7...d0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er ikke så lett å bli klok på KGs herlige fornuft. Det er feil å stille opp for partneren sin. Så er det feil å ikke stille opp for partneren sin.

Hadde vært så mye lettere om alle mennesker, alltid hadde lyst samtidig. Så hadde man sluppet hele problemstillingen.

Anonymkode: 4c3f7...d0c

På er overordnet plan vil jeg si at stikkordet er «gjensidighet». I ditt tilfelle vil jeg imidlertid si at stikkordet er «troverdighet». 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (6 minutter siden):

Du vet at jevnlige utløsninger forebygger prostatakreft? 

Jeg skiller mellom sex med et annet menneske og onani.

Når jeg bruker ordet «sex», så snakker jeg om sex med en partner.
Om jeg snakker om sex med meg selv, så bruker jeg ordet «onani».

Anbefaler at man legger seg på samme linje som ca 97% av befolkningen og bruker ordet «onani» når man snakker om sex med seg selv og bruker ordet «sex» når man snakker om sex med andre.

Anonymkode: 4c3f7...d0c

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg skiller mellom sex med et annet menneske og onani.

Ok, deg igjen. En klassiker. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (1 minutt siden):

På er overordnet plan vil jeg si at stikkordet er «gjensidighet». I ditt tilfelle vil jeg imidlertid si at stikkordet er «troverdighet». 

Fordi jeg ikke har testosteronverdier i øvre sjikt? Fordi jeg ikke trener? Fordi keg ikke er frisk? Eller fordi jeg ikke har lyst 3-4 ganger i året?  Gjensidighet er ikke et problem, så da står vi igjen med troverdighet. Hvor er løgnen/e?
 

 

Anonymkode: 4c3f7...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Topper og daler skrev (2 minutter siden):

Ok, deg igjen. En klassiker. 

Deg igjen? Som ikke evner å se forskjellen mellom onani og sex mellom 2 mennesker.

Anonymkode: 4c3f7...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/8/2024 at 11:59 AM, AnonymBruker said:

Det eneste jeg kan si, er at det er utrolig kjipt å være på den andre siden av den situsjonen.

Det er kjipt å være den som er veldig fornøyd med alt, men som virkelig savner å være intim med kona si. Det å kjenne på at «hmh.. skal jeg aldri mer ha sex ?»  Man kan snu å vri på det som man vil om hva som er en menneskerett og jeg-vet-ikke-hva, men det er naturlig å lyst både å være intim og å ha sex.. Så ja, skal jeg være ærlig - så tipper jeg det går bare en stund før utfallet er enten utroskap eller skillsmisse. Har ikke selv nådd dette punktet, men jeg lengter etter noe mer enn en venn, dem har jeg mange nok av - nærhet med kona mi er det som mangler.

M50+

Anonymkode: 759e9...1cf

Tror du har helt rett her. Det blir fort et spørsmål om tid før han ikke gidder, og sier takk for seg.

Jeg hadde antakelig gjort det samme, sagt at det går greit mens jeg tenker over det, men jeg tror jeg fort hadde kommet til konklusjonen at det ikke er holdbart særlig lenge.

Anonymkode: bcb90...e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi jeg ikke har testosteronverdier i øvre sjikt? Fordi jeg ikke trener? Fordi keg ikke er frisk? Eller fordi jeg ikke har lyst 3-4 ganger i året?  Gjensidighet er ikke et problem, så da står vi igjen med troverdighet. Hvor er løgnen/e?
 

 

Anonymkode: 4c3f7...d0c

Fordi jeg har en sunn skepsis til brukere som skryter av  seg selv og sin egen fortreffelighet. Hadde du svart at kona også var lei av å ha sex med deg, hadde historien din vært mye mer troverdig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sex og intimitet er viktig i forhold. Jeg ville ikke ha blitt forundret om han enten drar en dag når han er lei av tørken, eller at han har ei på siden, desverre. Ville så absolutt snakket med han om temaet og hva som kan gjøres for at ting er bra for han/slik at han er fornøyd på den fronten.

Anonymkode: 58ba0...e78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Deg igjen? Som ikke evner å se forskjellen mellom onani og sex mellom 2 mennesker.

Anonymkode: 4c3f7...d0c

Har man muligens et litt begrenset fokus her? Du dukker bare opp i diskusjoner der du kan fremheve (!) at sex ikke betyr noe for deg, og at de som bryr seg om det er dumme. Men så viser det seg at du onanerer 3-4 ganger i uka, og vil ha oss til å tro at det ikke dekker et seksuelt behov. Troverdig. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (18 minutter siden):

Fordi jeg har en sunn skepsis til brukere som skryter av  seg selv og sin egen fortreffelighet. Hadde du svart at kona også var lei av å ha sex med deg, hadde historien din vært mye mer troverdig. 

Hva er min fortreffelighet som jeg skryter av? At jeg onanerer? At jeg er frisk? At jeg trener jevnlig? At jeg har lyst på sex 3-4 ganger i året? Hva med dette definerer du som en «fortreffelighet»? Og hva av dette skryter jeg av? 
 

At du beskylder debattanter for løgn over en lav sko kan jeg leve godt med. Det gjør det bare ganske uinteressant og riktig så meningsløst å diskutere med deg.

At jeg har en kompatibel partner med et like avslappet og ukomplisert forhold til sex som meg er jeg bare veldig glad for. At du ikke har det samme får nesten bli ditt problem. Men interessant nok i seg selv at andre som lever uten seksuelle frustrasjoner i forholdet sitt er løgnere. Det er ganske absurd men også litt morsomt.

Anonymkode: 4c3f7...d0c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (14 minutter siden):

Du dukker bare opp i diskusjoner der du kan fremheve ….

Du dukker opp i samtidige tråder på seksualforumet med ren trolling og beskylder for løgner i øst og vest.

Det er umulig å diskutere med noen som beskylder for løgn fordi man beskriver en seksualitet du ikke forstår. I din verden så er alle som deg, eller ikke troverdige. Om tema er «kjappiser» eller «onani» spiller ingen rolle. Så fort noen ikke har en seksuell fungering som sammenfaller med din egen, så er man ikke «troverdig». Det er ganske interessant at du ikke ser det selv.


Når jeg onanerer så har jeg ikke lyst på sex med partneren min, jeg vil onanere. Om jeg vil ha sex med partneren min, men det ikke er aktuelt, så onanerer jeg ikke i stedet. Det var ikke onanere jeg ville. Jeg ville ha sex med partner.

Når samboeren min finner frem rabbiten eller womanizeren sin, så har hun lyst på å onanere, ikke ha sex med meg.
Dette er ukjente begreper for deg og en Seksualitet du ikke forstår. Det betyr ikke at man lyver. For deg er onani og sex med kona di samme ting. Personlig er jeg bare glad for at både meg og mine kone kan ha en egenseksualitet i tillegg til sex vi har sammen. Dette er noe du aldri vil forstå.

Anonymkode: 4c3f7...d0c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...