Gå til innhold

Er jeg helt freak som ikke trenger verken sex eller nærhet med mannen min?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan nesten 100% garantere deg at han kommer til å få sex og intimitet et annet sted. Menn mister ikke sex lysten. Den dabber av, men menn har et stort behov for dette. Ganske sikker på at min mor og far ikke har sex. De er ikke intime sammen i det hele tatt. Har funnet kondomer, glidemiddel osv på rommet til min far. Ganske sikker på at han er utro mot min mor. Men jeg skjønner det. Gidder ikke å blande meg.

Anonymkode: c461b...c8b

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

33 minutter siden, AnonymBruker said:

Av og til lurer eg også om det er hormonprevensjon som er syndebukk i samlivet vårt. Men hva kan være andre alternativ liksom? 
 

k41 med tre barn. 

Anonymkode: d6acf...69a

For kvinner er det nok en deilig blanding av forventingspress fra flere hold i tillegg til vanligvis ulik sexlyst mellom partene i forholdet. Menn i forhold burde egentlig bare glede seg til perimenopause og den boosten i sexlyst mange kvinner da får, og som de kunne ha fått utløp for om de hadde følt seg mer frie i sin egen seksualitet.

Hormonprevensjon spiller sikkert inn, men er nok definitivt ikke eneste synderen.

Anonymkode: 36c29...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Av og til lurer eg også om det er hormonprevensjon som er syndebukk i samlivet vårt. Men hva kan være andre alternativ liksom? 

k41 med tre barn. 

Anonymkode: d6acf...69a

Sterilisering med mindre dere skal ha flere barn, kobberspiral, pessar eller kondom. 

Anonymkode: c29c6...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan nesten 100% garantere deg at han kommer til å få sex og intimitet et annet sted. Menn mister ikke sex lysten. Den dabber av, men menn har et stort behov for dette. Ganske sikker på at min mor og far ikke har sex. De er ikke intime sammen i det hele tatt. Har funnet kondomer, glidemiddel osv på rommet til min far. Ganske sikker på at han er utro mot min mor. Men jeg skjønner det. Gidder ikke å blande meg.

Anonymkode: c461b...c8b

😅 Lei for å si det, men moren og faren din griseknuller. Det hardt å se for seg at foreldre har sex, men det har de.

Anonymkode: c828c...52b

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sicario skrev (46 minutter siden):

Ingen mann noen gang har vært interessert i en veldedighets-blowjob. Det er stusselig. Kun stusselig.
 

Å motta seksuelle handlinger fra en som gjør det for å være snill, er for de fleste en eneste stor turn off.

Det er omsorg det;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, huff for en deppetråd.

Kjære TS: Fremtiden er ikke hugget i stein. Du har ikke lyst på sex. Ikke noe å gjøre med akkurat nå. Mulig du aldri får lyst, men det vet du ikke. Det er umulig å forestille seg at man er sulten når man er overmett.

Mannen din er grei og presser deg ikke det er en bra ting. Ta en dag om gangen og ikke tenk svart/hvitt. Ikke grav dere ned i mørke tanker. 

Anonymkode: c828c...52b

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Faktisk byr det meg imot. Han er super på alle mulige måter, men intimitet går ikke lenger. Det er helt stopp. Han sier det går greit for han å ikke ligge sammen, men jeg tror egentlig ikke på han. Han holder nå på med sitt og maser ikke.

Jeg har det superbra nå som jeg slipper maset og pliktsexen, men går vel egentlig å venter på at det «smeller,» i form av at han enten ligger med noen andre, eller forlater meg.

Hva tenker dere? Noen med lignende erfaringer?

Vi har vært gift i 16 år, er i midten av førtiåra og har hus, båt, biler og tenåringer.

K44

Anonymkode: 81fe2...822

Jeg tror bare at alle mennesker er forskjellige og at det verken er noe galt eller riktig når det gjelder hva man har lyst til eller lever med.

Jeg er selv en mann som lever helt fint uten sex. Det er ikke at jeg ikke liker sex, for det gjør jeg. Men det blir litt som sjokolade. Sjokolade er godt, og jeg kan gjerne spise det, men det gjør meg ingenting å la være. Blir jeg nøden, har jeg høyre hånd. Den funker fint. Og jeg synes jeg lever et fint liv med jobb jeg trives i, familie jeg er glad i og verdens beste venner.

Jeg skriver dette for å forklare at det ikke er gitt at du trenger å forvente en bombe med utroskap eller samlivsbrudd. Og du er helt normal. 

  • Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Faktisk byr det meg imot. Han er super på alle mulige måter, men intimitet går ikke lenger. Det er helt stopp. Han sier det går greit for han å ikke ligge sammen, men jeg tror egentlig ikke på han. Han holder nå på med sitt og maser ikke.

Jeg har det superbra nå som jeg slipper maset og pliktsexen, men går vel egentlig å venter på at det «smeller,» i form av at han enten ligger med noen andre, eller forlater meg.

Hva tenker dere? Noen med lignende erfaringer?

Vi har vært gift i 16 år, er i midten av førtiåra og har hus, båt, biler og tenåringer.

K44

Anonymkode: 81fe2...822

Du er nok ikke freak, men det er jo veldig risikabelt, hva om han finner noen andre? 

Anonymkode: 836fe...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kan jo snu det rundt og si at en del menn ikke skjønner hvordan de skal tenne damene sine, så de gir opp fordi sexen er så dårlig. 

Anonymkode: c29c6...9c2

Jeg tviler ikke på at mange menn er dårlige på å tenne damene sine. Men i et likeverdig forhold så burde kanskje det være et felles ansvar?

Når mange damer uttrykker overraskelse over at menn trekker seg ut når de føler vemmelse over å ta i ham, så er det noe annet. Det fremstår som en slags naivitet eller at mødrene og samfunnet har feilet i å forberede dem på voksenlivet.

Anonymkode: f6c01...ced

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tviler ikke på at mange menn er dårlige på å tenne damene sine. Men i et likeverdig forhold så burde kanskje det være et felles ansvar?

Når mange damer uttrykker overraskelse over at menn trekker seg ut når de føler vemmelse over å ta i ham, så er det noe annet. Det fremstår som en slags naivitet eller at mødrene og samfunnet har feilet i å forberede dem på voksenlivet.

Anonymkode: f6c01...ced

Det er nok mye som har feilet i dynamikken fra begges side, som regel. Voksenlivet er et komplisert sted, og problemer i sexlivet stammer like gjerne et annet sted fra. 

Anonymkode: c29c6...9c2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg er nok ikke aseksuell, men heller dritt lei pliktsexen jeg tvang meg selv til over minst ti år. Det er jo sånt man gjør, sant, ligger med partneren sin, så jeg gjorde det da. Det har nok ødelagt det meste av intimiteten mellom oss. Jeg orker ikke tanken på å ta på han, lukte han eller kysse han. Stakkars.

Vi har vært i terapi, men fikk ikke noe ut av øvelsene hun ga oss. Men så er vi jo begge fornøyde med livet vi har sånn ellers. Huset og ungene, alt er fint og flott. Pluss at det føles feil å bryte opp alt det og ofre stabiliteten til barn for … sex. Sukk. Vanskelig.

Ts

Anonymkode: 81fe2...822

Hva med fritt forhold? Så kan han ha sex med andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

isw skrev (54 minutter siden):

Jeg tror bare at alle mennesker er forskjellige og at det verken er noe galt eller riktig når det gjelder hva man har lyst til eller lever med.

Jeg er selv en mann som lever helt fint uten sex. Det er ikke at jeg ikke liker sex, for det gjør jeg. Men det blir litt som sjokolade. Sjokolade er godt, og jeg kan gjerne spise det, men det gjør meg ingenting å la være. Blir jeg nøden, har jeg høyre hånd. Den funker fint. Og jeg synes jeg lever et fint liv med jobb jeg trives i, familie jeg er glad i og verdens beste venner.

Jeg skriver dette for å forklare at det ikke er gitt at du trenger å forvente en bombe med utroskap eller samlivsbrudd. Og du er helt normal. 

Samme her 😊

Anonymkode: 68b65...c4b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

😅 Lei for å si det, men moren og faren din griseknuller. Det hardt å se for seg at foreldre har sex, men det har de.

Anonymkode: c828c...52b

Haha. Hadde faktisk håpet at de gjorde det. Men de krangler jævlig mye. Bor på forskjellige rom. Min far må please min mor hele tiden for at hun skal være fornøyd, noe hun ikke er. Husker en gang min mor snakket om en kollega av min far som var utro med en dame i Nordsjøen, eller plattformkoner som de kaller de. Han begynte å svette når dette var tema rundt middagsbordet😂

Anonymkode: c461b...c8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Haha. Hadde faktisk håpet at de gjorde det. Men de krangler jævlig mye...

Anonymkode: c461b...c8b

Det gjør det ikke mindre sannsynlig at de knuller.

Anonymkode: c29c6...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg (M46) har det omtrent på samme måten. Jeg er frisk, veltrent og med testosteronnivå i øvre skiktet, men har over årene rett og slett gått lei av sex med min kjære, samtidig som det av etiske grunner er uaktuelt for meg å ha sex med andre. Hun kunne nok tenke seg mer sex, men for meg er det bedre, jo mindre sex jeg må stille opp på.

Anonymkode: 7276e...d3a

Hvorfor er du sammen med henne? Kan hun ha sex med andre om hun har lyst?

Tenner du på andre kvinner, men ikke på henne?

Det du beskriver der er nok min store skrekk.

Anonymkode: aa7ae...d1c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er og sånn. Mister interessen for sex etter ca 6 mnd i et forhold. Så har jeg pleid å ha pliktsex en stund til det sier stopp og jeg avviser alle tilnærmelser. Så blir det dårlig stemning og masing, noe som hvertfall ikke gir meg sexlyst igjen. Drømmen hadde vært en mann som var like lite interessert i sex som meg.

Anonymkode: a71aa...1ad

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er og sånn. Mister interessen for sex etter ca 6 mnd i et forhold. Så har jeg pleid å ha pliktsex en stund til det sier stopp og jeg avviser alle tilnærmelser. Så blir det dårlig stemning og masing, noe som hvertfall ikke gir meg sexlyst igjen. Drømmen hadde vært en mann som var like lite interessert i sex som meg.

Anonymkode: a71aa...1ad

Da må du være åpen om dette fra begynnelsen av. Da slipper både du og han å gå på en smell.

Anonymkode: bdfb1...7f4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

For kvinner er det nok en deilig blanding av forventingspress fra flere hold i tillegg til vanligvis ulik sexlyst mellom partene i forholdet. Menn i forhold burde egentlig bare glede seg til perimenopause og den boosten i sexlyst mange kvinner da får, og som de kunne ha fått utløp for om de hadde følt seg mer frie i sin egen seksualitet.

Hormonprevensjon spiller sikkert inn, men er nok definitivt ikke eneste synderen.

Anonymkode: 36c29...1ce

For meg var det det. Jeg trodde jeg var aseksuell helt til jeg sluttet på prevensjon, og det var som å skru på en bryter. Ingenting annet i livet og hverdagen forandret seg, så jeg vet med 100% sikkerhet at det var eneste synderen.

Anonymkode: ed0c6...67c

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det gjør det ikke mindre sannsynlig at de knuller.

Anonymkode: c29c6...9c2

Siste jeg har lyst til, er å knulle en jeg krangler med.

Anonymkode: 4c3f7...d0c

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut etter hvert at jeg er aseksuell, visste ikke at det fantes et ord for det i grunn. Jeg har vært heldig, om man kan si det slik. Jeg har vært gift i 13 år nå og min mann er også aseksuell.  Elsker hverandre høyt men ingen av oss har behov for sex. Vi klemmer og kysser  og holder alltid hender når vi er ute så vi får den nærheten vi trenger. 

 

Anonymkode: 10c04...b60

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...