Gå til innhold

Botox er veldig synlig, slutt å tro at ingen ser det.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Damers Diaz sine smilerynker😍

Ja vet hun garantert har mye botox ellers, men godt hun beholdt dem. Håper jeg får sånne🥰


 

 

IMG_3613.webp

IMG_3614.jpeg

Anonymkode: 765e4...6b2

Smilerynker er veldig vakkert! Husker skuespiller Lise Fjeldstad en gang sa i et intervju at det må være trist ikke å ha smilerynker, for det vitnet om at man har levd et trist liv. Selv mente hun å ha fått smilerynker fordi hun hadde ledd så mye gjennom livet ❤️

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg finner ikke på ting, men du må gjerne fortsette å insistere på det. Veldig så opptatt du ble av meg plutselig - litt sånn stalker-aktig. God kveld.

Anonymkode: bec3a...e16

Har ikke for vane å blande meg, men den du diskuterer med har helt rett. Det gir absolutt ingen mening å være borte fra jobb etter Botox da effekten bruker lang tid (opptil 2 uker på å nå Max). Det går altså gradvis. Og maxeffekt varer et par måneder. Å være hjemme fra jobb en dag, to dager, tre dager gir derfor ingen mening i det hele tatt. Det må være en annen grunn til at hun er hjemme. Hvis det er regelmessig, kan det jo ha noe med syklusen hennes å gjøre? 

Litt rart at dere følger så nøye med på det 😅
 

 

Anonymkode: 1f9af...559

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg finner ikke på ting, men du må gjerne fortsette å insistere på det. Veldig så opptatt du ble av meg plutselig - litt sånn stalker-aktig. God kveld.

Anonymkode: bec3a...e16

Sier du til folk du diskuterer med i virkeligheten også at de stalker deg når de tar deg i løgn? Bare fortsett å drite deg ut. Ingenting er bedre. 😘
 

Edit: Du har forresten glemt å svare på hvor lenge kollegaen din er borte fra jobb hver gang hun har fått påfyll. Du som er så smart har jo helt sikkert kontroll på det, så kan du ikke glede oss enkle profesjonsutdannede bypiker med svaret? Du ser jo lett hvem som har Botox og ikke, og vet til og med når folk er hjemme fordi maks-effekten er nådd. 😂


Er så deilig, så deilig hver gang dere som knapt vet forskjellen på Botox og å gå til frisøren driter dere ut. Og når dere driter dere helt fullstendig loddrett ut er det bare å beskylde andre for å skamme seg og for å og å late som man er bedre enn dem. Søtt! ❤️ Som om holdningene du utviser er i nærheten av å være sunne. 

Endret av Vetikkebedre
Korrigering av uvitende bruker
  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.3.2024 den 7.33):

Alle mine venninner på 30+ bruker det, jeg er nå eneste uten. Jeg synes det rett og slett er skremmende at noen vil utsette seg for dette. Fillere også, som er blitt vanlig. Trist, hva skal man tenke om mennesker som ikke godtar naturlig aldring?

Jeg ble inspirert av tråden her inne som viste bilder, hvor lett man ser at ting er endret.

Denne tråden: 

 

Anonymkode: 16969...ff5

La de holde på, det er da deres liv.

Ja, de får rynker andre steder som ikke er normalt, ses ved nesa. Men det er deres valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nå de få tro det ikke synes da, de lurer jo bare seg selv 

Anonymkode: 53982...9c7

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med folk dom drar misunnelseskortet hver gang noen er uenige med dem? 

Anonymkode: 5dc23...904

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er det ikke for at det skal være synlig at folk tar det da?

Personlig kommer jeg ikke til å gjøre det. Jeg synes det kan være fint på folk i begynnelsen, men etterhvert så blir det stygt. Folk ser seg blinde på seg selv. Fillers i leppene synes jeg sjelden er fint.

Det jeg ikke liker, er det overdrevne fokuset på utseendet. At dere lærer ungene deres at de må operere seg og injisere gift for å være vakre.

Noen synes kanskje at det er en klisje, men jeg mener faktisk at skjønnhet kommer innenifra. Det er hvordan du behandler andre som betyr noe.

Anonymkode: 30a46...caf

For noen er det ingen tvil om at de ser på det som status å ha masse btx, fillers og silikon- plastic fantastic! De syns mest mulig unaturlig er glamour vakkert og viser at de har penger, sammen med dyre vesker.

Anonymkode: 765e4...6b2

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tristeste med omfanget av kosmetiske behandlinger er at det blir synlige klasseskiller bare pga utseende. De med normal grei inntekt eller god råd ser yngre og mer opplagt ut enn de med lite å rutte med. De ser da gjerne  eldre og ekstra slitne ut ift sine medsøstre og så er det i virkeligheten bare fordi de ikke har råd å jukse.

Det er også litt ille at man samtidig ikke kan få lov å eldes godt ekte og naturlig uten å bli beskyldt for å være en løgner😅 Jeg har ei venninne som opplever dette. Hun har grov tykk hud, litt som huden til enn mann selv om hun har feminine trekk ellers. Hun har nesten ingen rynker og ingen tror på henne at hun ikke tar injeksjoner. Jeg som kjenner henne godt, vet derimot at hun har svært lav inntekt og såvidt får det til å gå rundt med to små. Hun ville aldri hatt råd til kosmetisk pleie. Jeg er også med henne så tett at jeg ville merket det. Hun rynker muskelene som hun vil uten at det ser unaturlig ut, men det blir altså ikke særlig markerte linjer tross hun nærmer seg 50 år. Akkurat som med samboeren min. Han tar ihvertfall ikke botox og er super happy for at han i en alder av 60 endelig har fått en fure i pannen😅

Anonymkode: 765e4...6b2

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margit777 skrev (5 timer siden):

La de holde på, det er da deres liv.

Ja, de får rynker andre steder som ikke er normalt, ses ved nesa. Men det er deres valg.

Er dette noe du har lest på internettet? For det skjer bare hvis man bruker så mye at musklene lammes helt, og andre muskler "tar over".

Anonymkode: 80689...ea6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Er dette noe du har lest på internettet? For det skjer bare hvis man bruker så mye at musklene lammes helt, og andre muskler "tar over".

Anonymkode: 80689...ea6

Mange som har lest litt av hvert på internettet her. 🫠 Venter bare på historier om at man kan dø av det, er jo «nervegass» må vite! Og de mest hardbarka motstanderne poster bilder av duck lips som er synlige fra verdensrommet for å bevise at Botox er stygt og har røffe beretninger om kollegaer som er borte fra jobb når botoxen er på sitt mest synlige. Trenger ikke kunnskap for å slenge ut noe, si!

Så går det fint an å diskutere etikken i slike behandlinger, men sånne tråder som dette ender alltid opp fulle av fordummende vrøvl. 

Anonymkode: 8786f...e43

  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Mange som har lest litt av hvert på internettet her. 🫠 Venter bare på historier om at man kan dø av det, er jo «nervegass» må vite! Og de mest hardbarka motstanderne poster bilder av duck lips som er synlige fra verdensrommet for å bevise at Botox er stygt og har røffe beretninger om kollegaer som er borte fra jobb når botoxen er på sitt mest synlige. Trenger ikke kunnskap for å slenge ut noe, si!

Så går det fint an å diskutere etikken i slike behandlinger, men sånne tråder som dette ender alltid opp fulle av fordummende vrøvl. 

Anonymkode: 8786f...e43

Man tar botox for å få mindre rynker, men så er man borte fra jobb den perioden man har minst rynker fordi man ikke vil at noen skal se at man har mindre rynker...? Fin logikk det der :fnise:

Anonymkode: 80689...ea6

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Man tar botox for å få mindre rynker, men så er man borte fra jobb den perioden man har minst rynker fordi man ikke vil at noen skal se at man har mindre rynker...? Fin logikk det der :fnise:

Anonymkode: 80689...ea6

Og alle på jobb vet at det er derfor hun er borte selv om de aldri har diskutert det seg imellom, så synlig er det faktisk! Hun er jo åpenbart livredd for at noen skal finne ut av det, men injeksjonsradaren til haterne løper løpsk og varsler umiddelbart. 🤣

Anonymkode: 8786f...e43

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på Katrine da.... :o Her er det for mye, det skal jeg også være enig i. Men det er jo endel over 40 som ser slik ut, dette har de også betalt endel penger for. Det ser ikke bra ut...forstår at menn ikke godtar dette. Jeg ville aldri godtatt dette som mann, om jeg var i et forhold der kvinnen endret utseendet sitt på denne måten som på bildet her.

81127815.jpg?imageId=81127815&x=0&y=0&cr

Anonymkode: 16969...ff5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Se på Katrine da.... :o Her er det for mye, det skal jeg også være enig i. Men det er jo endel over 40 som ser slik ut, dette har de også betalt endel penger for. Det ser ikke bra ut...forstår at menn ikke godtar dette. Jeg ville aldri godtatt dette som mann, om jeg var i et forhold der kvinnen endret utseendet sitt på denne måten som på bildet her.

Anonymkode: 16969...ff5

Enig, dette er for mye. Og her er det såpass mye at det vises godt også.

Anonymkode: 80689...ea6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det tristeste med omfanget av kosmetiske behandlinger er at det blir synlige klasseskiller bare pga utseende. De med normal grei inntekt eller god råd ser yngre og mer opplagt ut enn de med lite å rutte med. De ser da gjerne  eldre og ekstra slitne ut ift sine medsøstre og så er det i virkeligheten bare fordi de ikke har råd å jukse.

Det er også litt ille at man samtidig ikke kan få lov å eldes godt ekte og naturlig uten å bli beskyldt for å være en løgner😅 Jeg har ei venninne som opplever dette. Hun har grov tykk hud, litt som huden til enn mann selv om hun har feminine trekk ellers. Hun har nesten ingen rynker og ingen tror på henne at hun ikke tar injeksjoner. Jeg som kjenner henne godt, vet derimot at hun har svært lav inntekt og såvidt får det til å gå rundt med to små. Hun ville aldri hatt råd til kosmetisk pleie. Jeg er også med henne så tett at jeg ville merket det. Hun rynker muskelene som hun vil uten at det ser unaturlig ut, men det blir altså ikke særlig markerte linjer tross hun nærmer seg 50 år. Akkurat som med samboeren min. Han tar ihvertfall ikke botox og er super happy for at han i en alder av 60 endelig har fått en fure i pannen😅

Anonymkode: 765e4...6b2

Men handler dette egentlig om økonomi og klasse, da? Skjønner at det kan handle om hva man har råd til for de yngre. Men hva med oss som er litt eldre, som har god økonomi, men som ikke ønsker botox av andre grunner? Jeg får gjennom denne tråden en liten følelse av at yngre med botox ser på det som et slags statussymbol, altså noe som kan skille dem fra andre med dårlig råd. For voksne damer, 40-50 år, så tror jeg at årsakene til å avstå fra botox oftest handler om noe annet enn økonomi. De fleste i den alderen har råd til botox-bruk dersom de ønsker det.

Så er jeg enig med deg i at vi eldes forskjellig og at gener spiller inn. Noen blir 50 uten nesten en eneste rynke. Andre får rynker tidlig og stresser over det. Men så er det i tillegg de som ikke er så opptatt av om de får rynker eller ei, og som genuint ønsker å eldes naturlig. På meg virker det som sistnevnte gruppe ikke blir trodd av botox-folket. Det må liksom finnes en annen forklaring. Og så legges forklaringen på at de nok ikke har økonomi til det. Og at de nok innerst inne er misunnelige.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordis skrev (Akkurat nå):

Men handler dette egentlig om økonomi og klasse, da? Skjønner at det kan handle om hva man har råd til for de yngre. Men hva med oss som er litt eldre, som har god økonomi, men som ikke ønsker botox av andre grunner? Jeg får gjennom denne tråden en liten følelse av at yngre med botox ser på det som et slags statussymbol, altså noe som kan skille dem fra andre med dårlig råd. For voksne damer, 40-50 år, så tror jeg at årsakene til å avstå fra botox oftest handler om noe annet enn økonomi. De fleste i den alderen har råd til botox-bruk dersom de ønsker det.

Så er jeg enig med deg i at vi eldes forskjellig og at gener spiller inn. Noen blir 50 uten nesten en eneste rynke. Andre får rynker tidlig og stresser over det. Men så er det i tillegg de som ikke er så opptatt av om de får rynker eller ei, og som genuint ønsker å eldes naturlig. På meg virker det som sistnevnte gruppe ikke blir trodd av botox-folket. Det må liksom finnes en annen forklaring. Og så legges forklaringen på at de nok ikke har økonomi til det. Og at de nok innerst inne er misunnelige.

Nei, jeg er helt sikker på at det finnes mange, mange kvinner som er fullstendig komfortable med å eldes naturlig og har null interesse i botox uansett hvor mye penger de har. Men det er ikke de som shamer botoxbruk.

Anonymkode: 80689...ea6

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, jeg er helt sikker på at det finnes mange, mange kvinner som er fullstendig komfortable med å eldes naturlig og har null interesse i botox uansett hvor mye penger de har. Men det er ikke de som shamer botoxbruk.

Anonymkode: 80689...ea6

Det er sikkert noen som shamer botox-bruk (folk shamer alt mulig de ikke liker). Men i denne tråden ser jeg mange gode innlegg der botox-bruk kritiseres i et samfunnsperspektiv. Det er ikke det samme som shaming. Og man må tåle å høre motstemmene også.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordis skrev (1 minutt siden):

Det er sikkert noen som shamer botox-bruk (folk shamer alt mulig de ikke liker). Men i denne tråden ser jeg mange gode innlegg der botox-bruk kritiseres i et samfunnsperspektiv. Det er ikke det samme som shaming. Og man må tåle å høre motstemmene også.

Botox er jo bare et drypp i havet i den konteksten, så derfor virker det en smule hyklersk at noen til stadighet skal opprette tråder og/eller kommentere i alle tråder om botox hvor fælt det er, hvor rare alle som bruker botox ser ut, de negative ringvirkningene bruken har etc. Dermed blir det også vanskelig å ta slike argumenter på alvor.

Dessuten tror jeg de aller fleste som bruker botox er i alle fall 30+, ofte enda eldre, og dermed voksne nok til å gjøre en slik vurdering ut i fra personlige preferanser og ikke som et resultat av ytre press. Hvis man vil "redde" unge jenter fra "skjønnhetshysteriet" er det helt andre ting enn botox man burde legge energi på å ta tak i.

Anonymkode: 80689...ea6

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Botox er jo bare et drypp i havet i den konteksten, så derfor virker det en smule hyklersk at noen til stadighet skal opprette tråder og/eller kommentere i alle tråder om botox hvor fælt det er, hvor rare alle som bruker botox ser ut, de negative ringvirkningene bruken har etc. Dermed blir det også vanskelig å ta slike argumenter på alvor.

Dessuten tror jeg de aller fleste som bruker botox er i alle fall 30+, ofte enda eldre, og dermed voksne nok til å gjøre en slik vurdering ut i fra personlige preferanser og ikke som et resultat av ytre press. Hvis man vil "redde" unge jenter fra "skjønnhetshysteriet" er det helt andre ting enn botox man burde legge energi på å ta tak i.

Anonymkode: 80689...ea6

Hvilke andre ting mener du er viktige å ta tak i, da? Selv mener jeg at botox (og fillers), og den industrien der, absolutt er noe man skal kritisere for å kunne redde unge jenter fra skjønnhetspress. Det står en stor industri bak som tjener grisemye penger på folks usikkerhet. Det er trist, det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordis skrev (Akkurat nå):

Hvilke andre ting mener du er viktige å ta tak i, da? Selv mener jeg at botox (og fillers), og den industrien der, absolutt er noe man skal kritisere for å kunne redde unge jenter fra skjønnhetspress. Det står en stor industri bak som tjener grisemye penger på folks usikkerhet. Det er trist, det.

Med tanke på unge jenter så mener jeg fillers er et mye større problem enn botox, i hvert fall. Ser at mange liker å omtale fillers og botox i samme setning, men det er jo to helt forskjellige ting som ofte har ulike brukere. Skal man snakke ned botox så må man jo snakke ned Profhilo, Skinbooster, Demapen, Endymed og fandens oldemor også, men dette er jo ikke primært noe unge jenter driver med.

Ellers er det vel helheten som er det største problemet. For det skal ikke bare være ducklips, det stilles krav til øyenbryn, vipper, hår, negler og jeg vet ikke hva - men ingenting av dette har noe med botox å gjøre.

Anonymkode: 80689...ea6

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...