Gå til innhold

Botox er veldig synlig, slutt å tro at ingen ser det.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Om man kun behandler sinnarynken, så vil jeg si man ikke kan spotte det så lett. Men når man tar med panne, kråketær, sur munn og så videre, så vil det synes ja. Med mindre man tar veldig lave doser/babybotox. Tar botox selv og liker lite den perioden etter man har hatt behandling fra ca 2-8 uker hvor smil og mimikk kjennes off. Den beste perioden i en botoxsyklus er der hvor man kan gjøre all mimikk om man vil, men der man ikke ufrivillig går og myser og strammer i rynke musklene. Typisk etter 2 mnd, da er effekten perfekt. Hvorfor gidde å engasjere seg så mye om hva andre bruker pengene sine på? 

Anonymkode: c5acc...1d3

Kommer annpå alderen, er man 40+ sees det veldig enkelt... :) Uansett. 50+ enda verre...

Anonymkode: 16969...ff5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Se på bildene her da:

 

Anonymkode: 16969...ff5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Stemmer, det ser man raskt. At man har gjort noe med ansiktet sitt...det ser unaturlig ut. Jeg har hørt dette så mange ganger nå "INGEN ser at det er GJORT noe".....

Anonymkode: 16969...ff5

Men jeg ser jo ikke noe annerledes ut enn da jeg begynte med botox for ti år siden. Jeg har bare forsinket utviklingen av rynker 🤷‍♀️

Anonymkode: 80689...ea6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Virker som mange av tullingene som påstår at de «kan se det sååå godt» ikke faktisk vet hva de snakker om engang. Botox og fillers er IKKE det samme. Nei du kan absolutt ikke se hvem som har tatt botox og ikke, hvis de har tatt det i små mengder. Kun enkelte kjendiser og influensere som går så amokk at hele trynet står stille (og selv da så går det jo over etter ett par mnd). Fillers derimot, kan man ofte se på de som har tatt flere ganger, siden fillers blir igjen og forflytter seg. Da får man duckface og oppblåst ansikt osv. disse 23-åringene som ser ut som de er 40 osv. som dere snakker om ser eldre ut pga FILLERS ikke botox. Gud.. les dere opp på tema i det minste før dere later som dere kan se alt. Flaut å lese

Anonymkode: fba6c...2cb

Du tror vi bare kan se det på dem som overdriver bruken og har duck face? Beklager, men det stemmer ikke. Jeg kan være med på at det kanskje kan være vanskelig å se på en person i tyveårene om vedkommende bare har tatt litt. Disse har så glatt hud uansett og er unge i kroppsspråket. Men jeg kan love deg at det er lett å se på disse damene på 40-50 som “bare har tatt litt”.  Jeg har noen av dem rundt meg. Alderen røpes av andre ting, og vi vet jo hvor gamle de er.

Anonymkode: bec3a...e16

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du tror vi bare kan se det på dem som overdriver bruken og har duck face? Beklager, men det stemmer ikke. Jeg kan være med på at det kanskje kan være vanskelig å se på en person i tyveårene om vedkommende bare har tatt litt. Disse har så glatt hud uansett og er unge i kroppsspråket. Men jeg kan love deg at det er lett å se på disse damene på 40-50 som “bare har tatt litt”.  Jeg har noen av dem rundt meg. Alderen røpes av andre ting, og vi vet jo hvor gamle de er.

Anonymkode: bec3a...e16

Jeg har ikke noe problem med å være 45, jeg har et problem med å se ut som et gammel troll når jeg ikke må.

Anonymkode: 80689...ea6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Om man kun behandler sinnarynken, så vil jeg si man ikke kan spotte det så lett. Men når man tar med panne, kråketær, sur munn og så videre, så vil det synes ja. Med mindre man tar veldig lave doser/babybotox. Tar botox selv og liker lite den perioden etter man har hatt behandling fra ca 2-8 uker hvor smil og mimikk kjennes off. Den beste perioden i en botoxsyklus er der hvor man kan gjøre all mimikk om man vil, men der man ikke ufrivillig går og myser og strammer i rynke musklene. Typisk etter 2 mnd, da er effekten perfekt. Hvorfor gidde å engasjere seg så mye om hva andre bruker pengene sine på? 

Anonymkode: c5acc...1d3

Ei dame på jobben på snart 40 bruker botox og tror at ingen ser det. Det er lett å få med seg når hun har tatt påfyll. Da er hun ofte på hjemmekontor, er hjemme med syke barn eller setter seg langt unna andre i møterommet fordi hun er “forkjølt”. Hun er livredd for at noen skal se det, det er åpenbart. Ingen sier noe, så klart. Hennes valg. Men vi ser det jo.

Anonymkode: bec3a...e16

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes folk ser ELDRE ut med Botox og fillers. De får akkurat det samme «trynet» som 70 år gamle damer som driver med det samme.

Anonymkode: 346f6...0ff

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ei dame på jobben på snart 40 bruker botox og tror at ingen ser det. Det er lett å få med seg når hun har tatt påfyll. Da er hun ofte på hjemmekontor, er hjemme med syke barn eller setter seg langt unna andre i møterommet fordi hun er “forkjølt”. Hun er livredd for at noen skal se det, det er åpenbart. Ingen sier noe, så klart. Hennes valg. Men vi ser det jo.

Anonymkode: bec3a...e16

Hvordan ser dere det?

Anonymkode: 80689...ea6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg synes folk ser ELDRE ut med Botox og fillers. De får akkurat det samme «trynet» som 70 år gamle damer som driver med det samme.

Anonymkode: 346f6...0ff

Må vi absolutt blande fillers inn i diskusjonen hele tiden?

Anonymkode: 80689...ea6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har ikke noe problem med å være 45, jeg har et problem med å se ut som et gammel troll når jeg ikke må.

Anonymkode: 80689...ea6

Trist at du føler at du ser ut som et gammelt troll uten botox. Jeg er 53, uten botox eller fillers, og ser ikke ut som et gammelt troll. Tar vare på meg selv, men er selvsagt ikke helt rynkefri, det ville vært unaturlig i min alder.

Anonymkode: bec3a...e16

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Trist at du føler at du ser ut som et gammelt troll uten botox. Jeg er 53, uten botox eller fillers, og ser ikke ut som et gammelt troll. Tar vare på meg selv, men er selvsagt ikke helt rynkefri, det ville vært unaturlig i min alder.

Anonymkode: bec3a...e16

Man eldes jo veldig forskjellig. Noen får ekstremt mye og dype rynker tidlig, mens andre eldes i et mer moderat tempo. Jeg kjenner folk på min alder som ser 20 år eldre ut, men også de som ser 10 år yngre ut. Jeg tviler ikke på at du ser fin ut som 53-åring uten botox, men det betyr jo ikke at jeg ser bra ut.

Anonymkode: 80689...ea6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt litt botox i sinnarynken, nei- det er så utrolig LITE at ingen ser det.

Den er nesten borte, og jeg ble GLAD fordi den plaget meg slik- ser ingen problemer som helst med noen skjønnhetsbehandlinger overhodet, gjør det som er best for deg.

Anonymkode: c0974...589

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det folk ikke forstår er at nettopp bevegelse og mimikk er ungdommelig. Frossent ansikt er ikke ungdommelig.

Anonymkode: 346f6...0ff

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det folk ikke forstår er at nettopp bevegelse og mimikk er ungdommelig. Frossent ansikt er ikke ungdommelig.

Anonymkode: 346f6...0ff

Man tar jo ikke så mye at man fryser mimikken helt da. Eller noen gjør sikkert det, men det er ikke den type bruk vi diskuterer her.

Anonymkode: 80689...ea6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvordan ser dere det?

Anonymkode: 80689...ea6

Lett å se. Blank panne. Fravær av små rynker der det er naturlig å ha det. Kanin-nese. Manglende mimikk. Noen ganger får man et veldig «overrasket» uttrykk.

Anonymkode: 346f6...0ff

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lett å se. Blank panne. Fravær av små rynker der det er naturlig å ha det. Kanin-nese. Manglende mimikk. Noen ganger får man et veldig «overrasket» uttrykk.

Anonymkode: 346f6...0ff

Ikke ved moderat bruk nei.

Anonymkode: 80689...ea6

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke ved moderat bruk nei.

Anonymkode: 80689...ea6

Joda

Anonymkode: bec3a...e16

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Joda

Anonymkode: bec3a...e16

Merkelig. Jeg har aldri opplevd noe at det du beskriver ved moderat bruk i hvert fall.

Anonymkode: 80689...ea6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Lett å se. Blank panne. Fravær av små rynker der det er naturlig å ha det. Kanin-nese. Manglende mimikk. Noen ganger får man et veldig «overrasket» uttrykk.

Anonymkode: 346f6...0ff

Enig. I tillegg til dette er disse gjerne veldig opptatte av å virke “unge” i alt de gjør, hvordan de kler seg, hva de sier. Det blir samlet veldig tydelig at de sliter med å akseptere at de blir eldre. Dette igjen, gjør at de fremstår som at de strever med selvbildet. Trist når det gjelder ellers flotte damer som virkelig ikke hadde trengt dette.

Anonymkode: bec3a...e16

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Men jeg ser jo ikke noe annerledes ut enn da jeg begynte med botox for ti år siden. Jeg har bare forsinket utviklingen av rynker 🤷‍♀️

Anonymkode: 80689...ea6

Og det å ikke se annerledes ut på ti år er ikke et naturlig utseende.

Anonymkode: e4fea...8c7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...