Gå til innhold

Botox er veldig synlig, slutt å tro at ingen ser det.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alle mine venninner på 30+ bruker det, jeg er nå eneste uten. Jeg synes det rett og slett er skremmende at noen vil utsette seg for dette. Fillere også, som er blitt vanlig. Trist, hva skal man tenke om mennesker som ikke godtar naturlig aldring?

Jeg ble inspirert av tråden her inne som viste bilder, hvor lett man ser at ting er endret.

Denne tråden: 

 

Anonymkode: 16969...ff5

  • Liker 18
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada, det synes, men gjør det noe? Det viktigste er vel at man føler seg vel selv? Har man dype sinnarynker, for eksempel, så signaliserer ansiktet en sinnsstemning som ikke nødvendigvis stemmer med humøret ditt, og da kan det være greit å justere det.

Selv er jeg i slutten av 40-årene og blir noen ganger beskyldt for å bruke botox. Jeg er så og si helt rynkefri. Det skyldes at jeg mangler en del muskulatur i ansiktet (arvelig). Jeg kan ikke rynke pannen, og knapt nok heve øyenbrynene. Akkurat samme effekt man får av botox. Før plaget det meg, men nå som "alle" bruker botox, så skiller jeg meg ikke lenger ut.

Anonymkode: 5dc23...904

  • Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke at du måtte opprette en egen tråd for å si det. Hvorfor gidder du bry deg så sykt mye om det? 

  • Liker 13
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker botox

Anonymkode: 6a698...a9e

  • Liker 10
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jada, det synes, men gjør det noe? Det viktigste er vel at man føler seg vel selv? Har man dype sinnarynker, for eksempel, så signaliserer ansiktet en sinnsstemning som ikke nødvendigvis stemmer med humøret ditt, og da kan det være greit å justere det.

Selv er jeg i slutten av 40-årene og blir noen ganger beskyldt for å bruke botox. Jeg er så og si helt rynkefri. Det skyldes at jeg mangler en del muskulatur i ansiktet (arvelig). Jeg kan ikke rynke pannen, og knapt nok heve øyenbrynene. Akkurat samme effekt man får av botox. Før plaget det meg, men nå som "alle" bruker botox, så skiller jeg meg ikke lenger ut.

Anonymkode: 5dc23...904

Jeg er i midten av 50-årene, og blir også beskyldt for å bruke botox fordi jeg er rynkefri i pannen.
Jeg kan heller ikke rynke pannen, og har ikke noen "sinnarynke". 
Jeg kan heve øyenbrynene, men når jeg gjør det ligner jeg mer på etterbildene i den tråden som det vises til, enn førbildene.

 

Så jeg får si til TS det samme som jeg sa i den tråden det ble vist til:  slutt å tro at botox er svaret på alt dere ikke forstår.

 

Anonymkode: 182d1...d74

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, noen går hardt ut her i dag.

Bitter på egen påske og utseende? Ønske om at alle andre også skal føle seg som grå mus?

Tips; livet blir mye bedre om du tar dine valg i livet, og lar andre ta sine :)

Anonymkode: bb2f8...537

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

svartkatt skrev (5 minutter siden):

Fatter ikke at du måtte opprette en egen tråd for å si det. Hvorfor gidder du bry deg så sykt mye om det? 

Misunnelse for at hun ikke har råd og må sitte der og forfalle sikkert.

Anonymkode: 80689...ea6

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Misunnelse for at hun ikke har råd og må sitte der og forfalle sikkert.

Anonymkode: 80689...ea6

Ja, hun drar stadig frem dette med pris og penger i trådene sine. Så en del av bitterheten ligger nok også der. 

Anonymkode: bb2f8...537

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Misunnelse for at hun ikke har råd og må sitte der og forfalle sikkert.

Anonymkode: 80689...ea6

For et tragisk svar.

Anonymkode: 16969...ff5

  • Liker 26
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For et tragisk svar.

Anonymkode: 16969...ff5

Hva skulle ellers grunnen til denne shamingen være? Hvis andre gjør noe jeg ikke er interessert i så driter jeg jo bare i det, jeg oppretter ikke tråder der jeg prøver å overbevise andre om at det er tragisk å begrense forfallet.

Anonymkode: 80689...ea6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal man se om noen har botox i hake og i musklene langs halsen?

Det har jeg.

Holder meg unna områder som såkalte kråketær rundt øyne og i panna, men tar halv dose i sinnarynken.

Kan fremdeles rynke brynene, men mye svakere. I tillegg tar jeg bare 1-2 ganger i året, og lar full mimikk komme tilbake.

Hvordan skal noen se dette?

Jeg tror man ser botox lettere når man har prøvd det selv, og det noen ganger jeg har tenkt at det nok er satt botox i panne og rundt øynene hos enkelte. Men helt sikker kan man ikke være, for jeg feks bruker ikke pannemuskulaturen min særlig mye og da blir det naturlig nok ikke særlig mye mimikk å spore der. Uten at jeg har botox der av den grunn.

Man kan ikke anta at noen bruker botox grunnet en glatt panne alene.

Anonymkode: 3bce3...aa9

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har botox i pannen inkl sinnarynken pga migrene og jeg blåser virkelig i om noen ser det.

Anonymkode: baf2f...891

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har botox i pannen inkl sinnarynken pga migrene og jeg blåser virkelig i om noen ser det.

Anonymkode: baf2f...891

Jeg har ikke botox. Men ville valgt synlig botox foran sinnarynke hvilken dag som helst. 

Anonymkode: bb2f8...537

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sukk, for en holdning kvinner har til utseendet sitt. Kan ikke godta aldring.

Anonymkode: 16969...ff5

  • Liker 23
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sukk, for en holdning kvinner har til utseendet sitt. Kan ikke godta aldring.

Anonymkode: 16969...ff5

Så du hater botox. Og bruker hele tirsdagen i påskeuka på å diskutere botox på et kvinneforum. Og er mulig mann på toppen. 

Det er bare trist. 

Anonymkode: bb2f8...537

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jøss, noen går hardt ut her i dag.

Bitter på egen påske og utseende? Ønske om at alle andre også skal føle seg som grå mus?

Tips; livet blir mye bedre om du tar dine valg i livet, og lar andre ta sine :)

Anonymkode: bb2f8...537

Vet du, det må faktisk gå ant til å være kritisk til de forskrudde kjønnhetsidealene vi har i samfunnet idag uten å bli anklaget for å være en grå mus. Hva sier det om våre holdninger til kvinners naturlige aldring at det har blitt normalt å gjennomføre kosmetiske inngrep som er både kostbare, smertefulle og potensielt risikable for å fremstå yngre? Man kan være negativ til denne utviklingen uten å være sjalu på eller legge de som har gjort inngrep for hat. 

  • Liker 20
  • Hjerte 4
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jada, det synes, men gjør det noe? Det viktigste er vel at man føler seg vel selv? Har man dype sinnarynker, for eksempel, så signaliserer ansiktet en sinnsstemning som ikke nødvendigvis stemmer med humøret ditt, og da kan det være greit å justere det.

Selv er jeg i slutten av 40-årene og blir noen ganger beskyldt for å bruke botox. Jeg er så og si helt rynkefri. Det skyldes at jeg mangler en del muskulatur i ansiktet (arvelig). Jeg kan ikke rynke pannen, og knapt nok heve øyenbrynene. Akkurat samme effekt man får av botox. Før plaget det meg, men nå som "alle" bruker botox, så skiller jeg meg ikke lenger ut.

Anonymkode: 5dc23...904

Men det gjør man jo med botox også.  Man ser kanskje ikke sint ut, men nitrist og kjip. 

Anonymkode: f1360...d69

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymbruker*** skrev (2 minutter siden):

Vet du, det må faktisk gå ant til å være kritisk til de forskrudde kjønnhetsidealene vi har i samfunnet idag uten å bli anklaget for å være en grå mus. Hva sier det om våre holdninger til kvinners naturlige aldring at det har blitt normalt å gjennomføre kosmetiske inngrep som er både kostbare, smertefulle og potensielt risikable for å fremstå yngre? Man kan være negativ til denne utviklingen uten å være sjalu på eller legge de som har gjort inngrep for hat. 

Det du ikke har fått med deg er at personen har startet/deltatt i tråd på tråd om dette temaet her inne over det siste døgnet, med temmelig nedlatende kommentarer til tider. 

Da er man ikke riktig skrudd sammen.

Jeg har verken botox eller fillers selv. 

Eller er det mulig deg? Ikke lov å være AB og bruker i samme tråd, vetdu. 

Anonymkode: bb2f8...537

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Alle mine venninner på 30+ bruker det, jeg er nå eneste uten. Jeg synes det rett og slett er skremmende at noen vil utsette seg for dette. Fillere også, som er blitt vanlig. Trist, hva skal man tenke om mennesker som ikke godtar naturlig aldring?

Jeg ble inspirert av tråden her inne som viste bilder, hvor lett man ser at ting er endret.

Denne tråden: 

 

Anonymkode: 16969...ff5

Hadde du vært fornøyd med ditt eget utseende hadde du ikke postet denne tråden😅

Sjalu dame denne ta

Hadde du hatt det bra med deg selv hadde du ikke brydd deg om hva andre gjør😉 God bedring.

Anonymkode: 0f2bb...361

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Misunnelse for at hun ikke har råd og må sitte der og forfalle sikkert.

Anonymkode: 80689...ea6

Jeg er ikke ts, men jeg har absolutt råd.  Men jeg bruker heller pengene på feriereiser og opplevelser enn å frivillig pøse på nervegift i kroppens mest senative områder 

Anonymkode: f1360...d69

  • Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...