Gå til innhold

Botox er veldig synlig, slutt å tro at ingen ser det.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det du ikke har fått med deg er at personen har startet/deltatt i tråd på tråd om dette temaet her inne over det siste døgnet, med temmelig nedlatende kommentarer til tider. 

Da er man ikke riktig skrudd sammen.

Jeg har verken botox eller fillers selv. 

Eller er det mulig deg? Ikke lov å være AB og bruker i samme tråd, vetdu. 

Anonymkode: bb2f8...537

Nope, ikke ts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har botox i  sinnarynke og panne, men kan da fortsatt bevege bryna mye, og myse sånn at det blir litt rynker mellom bryna. Det er bare ikke masse linjer i panna når jeg løfter bryna, og synlig sinnarynke når jeg ikke myser lenger. Trenger ikke å bli helt stiv og mimikk løs av botox.

 

 

Anonymkode: b1f2d...878

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

For et tragisk svar.

Anonymkode: 16969...ff5

Det er mer tragisk at du er så opphengt i hva andre gjør.

Anonymkode: 03408...a46

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke botox eller fillers, økonomien tillater det ikke.

Når det er sagt så synes jeg det er mye flott botoxbruk rundt omrking, og jeg synes også vi må slutte å ha en forventning om at det skal være usynelig. Den der skambeleggingen vil jeg ha meg fratatt! 

 

Tror jeg kommer til å ta botox når jeg kan prioritere det med god samvittighet. Da er det panne be gone, mem så vil jeg la kråketærne være. De har jeg etter min far og er veldig glad i.

Anonymkode: f741b...670

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det synes ! Særlig etter bikket 50. Men også fra midten av 30-åra. 

Personlig synes jeg levd liv i ansiktet er mere interessant og fint. Både hos kvinner og menn. Men vi lever i et fritt land. 

Jeg gleder meg ihvertfall over skuespillere som ikke gjør for meget  på filmlerretet. ,- som filmentusiast. Da ansiktsuttrykk har mye å si for deres tolkning og kunst ❤ 

Gleder meg lite over egen aldring- egentlig rimelig dritt...men samtidig frigjørende på en annen måte.  Om jeg skal bli i mitt ess som jeg savner,så blir det ikke botox,- heller å bli mere fysisk aktiv og finne aktiviteter jeg ikke har prøvd før. 

 

 

Anonymkode: e56a7...ee7

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi spiste middag sammen, vi søstrene og kusinene. Vi er nære og kjære og møtes regelmessig. Det kom plutselig fram at hun ene hadde tatt botox. Jeg hadde ingen anelse. Så ingenting annerledes med henne heller... 

Anonymkode: dcdce...9b3

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser det ikke. Men har skjønt jeg er rar

Anonymkode: 2a562...bd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tillegg : dersom jeg finner en mann på egen alder,som bruker botox ( for å se ung ut) , så er han ikke min cup of tea 😄,,, 

Nevner det for å belyse hysteriet ved å snu bordet. 

Anonymkode: e56a7...ee7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som med auto-tune på sangstemmer. Utelukkende destruktivt, umulig å overse og rett og slett ekkelt fordi man ender opp i uncanny valley. Man kan jo snart ikke oppholde seg utenfor eget hjem uten å kjenne på den ubehagelige følelsen alt uncanny valley-opplegg gir.

Anonymkode: 34db1...7e4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes allerede en tråd om temaet, men du synes ditt innlegg var så viktig at det krevde egen tråd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn holder ikke på slik... kun unntak. 

Vi kvinner trenger heller ikke det. Vi er skjønne som unge,- men erfaring,linjer og spor har sin skjønnhet gjennom livsdagene. 

La de unge være vakre. De er det kun en  kort tid. Det man burde misunne dem,- er idealisme og ureddhet ❤💪

Anonymkode: e56a7...ee7

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg elsker botox

Anonymkode: 6a698...a9e

Jeg liker også effekten.   Tar det bare i sinnarynka og litt øverst i panna da..   Har litt lyst å prøve over munn og på sidene for at munnen skal få et lite løft og på halsen men tør ikke. Redd for at jeg skal se annerledes ut.  Vil heller ikke sette i kråketær (har de ikke når jeg ikke smiler)   Jeg syns de som setter der får rare øyne når de smiler. 

Anonymkode: aa9c8...a6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Menn holder ikke på slik... kun unntak. 

Vi kvinner trenger heller ikke det. Vi er skjønne som unge,- men erfaring,linjer og spor har sin skjønnhet gjennom livsdagene. 

La de unge være vakre. De er det kun en  kort tid. Det man burde misunne dem,- er idealisme og ureddhet ❤💪

Anonymkode: e56a7...ee7

Menn setter også botox,  mange flere enn du aner.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er ikke ts, men jeg har absolutt råd.  Men jeg bruker heller pengene på feriereiser og opplevelser enn å frivillig pøse på nervegift i kroppens mest senative områder 

Anonymkode: f1360...d69

Men det er jo ikke noe "heller", jeg gjør begge deler pluss alt mulig annet jeg har lyst til 🤷‍♀️

Anonymkode: 80689...ea6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Menn holder ikke på slik... kun unntak. 

Åjoda menn holder på slik, mange fler enn du tror.

Anonymkode: 03408...a46

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Misunnelse for at hun ikke har råd og må sitte der og forfalle sikkert.

Anonymkode: 80689...ea6

Der understreker du jo hele poenget til skjønnhetsindustrien; hvis man ikke bruker noe for å forhindre linjer og rynker, så lar man seg forfalle. Som om det er galt og stygt å velge å ikke gjøre noe med rynker og linjer. Hvis man skal forsvare bruk av botox og fillers, bør man klare å gjøre det uten å fremstille naturlig aldring som noe negativt og stygt.

Man trenger slett ikke være misunnelig eller ha dårlig råd for å se galskapen i at det omtrent er like vanlig å ta botox og fillers som å fikse håret eller sminke seg. Enda verre er trenden med at stadig yngre tar botox og fillers, helt ned i 20-årene. Botox er en ting da det på mange måter kan virke forebyggende hvis man er redd for rynker, men fillers forebygger ingenting. De aller fleste ender opp med verre hud enn om de ikke hadde tatt fillers. Bare se på kjendisdamene, som er rike nok til å få behandling hos de dyreste og mest dyktige behandlerne. Det kommer til et punkt, gjerne rundt slutten av 40-årene/begynnelsen av 50-årene, der de går fra å se unge ut for alderen til å se ut som gamle defekte voksdukker.

Det er ikke uten grunn at det spøkes med at Gen Z ser eldre ut for alderen enn Gen X og Millennials. Å starte med diverse injeksjoner og fjas i ung alder gjør folk eldre, ikke yngre. Det samme gjelder trenden med å festsminke seg med full contour til hverdags.

https://www.dailymail.co.uk/femail/article-12849573/Why-Gen-Z-ageing-differently-millennials-Experts-reveal-pressure-use-wrong-skincare-young-vaping-getting-Botox-early-20s-mean-younger-generation-look-older-30s.html

Alle Gen Z ser ikke gamle ut, og slett ikke alle Millennials og sene Gen X ser unge ut for alderen, men det er en tendens som er vanskelig å overse.

 

Anonymkode: 81ad1...de5

  • Liker 10
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Der understreker du jo hele poenget til skjønnhetsindustrien; hvis man ikke bruker noe for å forhindre linjer og rynker, så lar man seg forfalle. Som om det er galt og stygt å velge å ikke gjøre noe med rynker og linjer. Hvis man skal forsvare bruk av botox og fillers, bør man klare å gjøre det uten å fremstille naturlig aldring som noe negativt og stygt.

Man trenger slett ikke være misunnelig eller ha dårlig råd for å se galskapen i at det omtrent er like vanlig å ta botox og fillers som å fikse håret eller sminke seg. Enda verre er trenden med at stadig yngre tar botox og fillers, helt ned i 20-årene. Botox er en ting da det på mange måter kan virke forebyggende hvis man er redd for rynker, men fillers forebygger ingenting. De aller fleste ender opp med verre hud enn om de ikke hadde tatt fillers. Bare se på kjendisdamene, som er rike nok til å få behandling hos de dyreste og mest dyktige behandlerne. Det kommer til et punkt, gjerne rundt slutten av 40-årene/begynnelsen av 50-årene, der de går fra å se unge ut for alderen til å se ut som gamle defekte voksdukker.

Det er ikke uten grunn at det spøkes med at Gen Z ser eldre ut for alderen enn Gen X og Millennials. Å starte med diverse injeksjoner og fjas i ung alder gjør folk eldre, ikke yngre. Det samme gjelder trenden med å festsminke seg med full contour til hverdags.

https://www.dailymail.co.uk/femail/article-12849573/Why-Gen-Z-ageing-differently-millennials-Experts-reveal-pressure-use-wrong-skincare-young-vaping-getting-Botox-early-20s-mean-younger-generation-look-older-30s.html

Alle Gen Z ser ikke gamle ut, og slett ikke alle Millennials og sene Gen X ser unge ut for alderen, men det er en tendens som er vanskelig å overse.

 

Anonymkode: 81ad1...de5

Endelig et fornuftig innlegg! :) 

Vi lever i en syk gal verden....botox og filler er blitt vanlig. Helt sykt! 

Anonymkode: 16969...ff5

  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er synlig. Altså, ja, overdreven bruk av botox og fillere og slikt er synlig men ikke "normal bruk". Jeg er 43 og for et par uker siden, fant jeg ut at to av mine venninner bruker botox i sinna-rynke siden de var 34, det viste ikke jeg og det har jeg aldri lagt merke til. 

Anonymkode: 2d157...dbb

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hva skulle ellers grunnen til denne shamingen være? Hvis andre gjør noe jeg ikke er interessert i så driter jeg jo bare i det, jeg oppretter ikke tråder der jeg prøver å overbevise andre om at det er tragisk å begrense forfallet.

Anonymkode: 80689...ea6

Kanskje fordi det er tragisk at kvinner bruker så mye penger og så mye tid og ressurser på utseendet sitt? Når lista for å se alminnelig pen ut legges så høyt at det koster mange, mange tusen i året å oppnå det, er det skadelig for samfunnet.

Anonymkode: f4069...5c3

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg synes ikke det er synlig. Altså, ja, overdreven bruk av botox og fillere og slikt er synlig men ikke "normal bruk". Jeg er 43 og for et par uker siden, fant jeg ut at to av mine venninner bruker botox i sinna-rynke siden de var 34, det viste ikke jeg og det har jeg aldri lagt merke til. 

Anonymkode: 2d157...dbb

Men tenk så idiotisk at noen fant opp ordet «sinna-rynke»? Før var det ikke noe problem, for ingenting het det.

Anonymkode: f4069...5c3

  • Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...