Gå til innhold

Botox er veldig synlig, slutt å tro at ingen ser det.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er en mobbetråd. Hilsen en som får botox av medisinske årsaker. 

Anonymkode: baf2f...891

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vetikkebedre skrev (16 minutter siden):

Så hun sitter langt unna dere i møter i en tre måneders tid? Dette gir jo ingen mening. Virkningen kommer ikke før etter flere dager.

Ikke engang moren min, som legger merke til hvilken farge jeg har på neglelakken på tærne, ser at jeg har Botox. Du tar rett og slett feil, ts. De du ikke kan se det på kan du jo ikke se det på, og da aner du jo virkelig ikke om de har Botox eller ei. 

Når 40-årige damer har stram, glatt, mimikkløs, blank panne, så har de tatt botox. Enkelt og greit. Det er helt tydelig at denne kollegaen unngår å sitte tett på andre i de periodene dette synes best.

Anonymkode: bec3a...e16

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker said:

Greit. Fjerning av overflødig hud etter kraftig vektnedgang er også kosmetisk, med betydelig større risiko enn botox. Skal ikke folk få lov til det heller? Det er jo tross alt rent estetisk og bidrar også til "skjønnhetshysteriet".

Anonymkode: 80689...ea6

Slutt å vri fokus over på alt annet. Denne tråden handler om botox.

Anonymkode: e4fea...8c7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er en mobbetråd. Hilsen en som får botox av medisinske årsaker. 

Anonymkode: baf2f...891

Hadde du lest tråden så hadde du visst at tråden ikke handler om sånne som deg.

Anonymkode: e4fea...8c7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hadde du lest tråden så hadde du visst at tråden ikke handler om sånne som deg.

Anonymkode: e4fea...8c7

Så de som har tatt botox pga. migrene ser plutselig ikke rare ut? Behandlingen er jo den samme.

Anonymkode: 80689...ea6

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Botox er godkjent som legemiddel. Så farlig er det ikke.

Anonymkode: baf2f...891

Mange godkjente legemidler kan være farlige, bl a alvorlige bivirkninger. Derfor oppgis mulige bivirkninger, slik at man kan vurdere om man likevel tar sjansen.

Anonymkode: bec3a...e16

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde du lest tråden så hadde du visst at tråden ikke handler om sånne som deg.

Anonymkode: e4fea...8c7

Jo. Alle kan jo se at jeg har botox og dømmer meg deretter, i følge ekstremistene her inne.

Anonymkode: baf2f...891

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Merkelig. Jeg har aldri opplevd noe at det du beskriver ved moderat bruk i hvert fall.

Anonymkode: 80689...ea6

Det er jo nettopp det flere har kommentert i denne tråden; de som gjør det blir blinde på det selv... Å dempe én rynke gjør bare den neste mer synlig for "eieren".. 

Anonymkode: 3eb06...29c

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.3.2024 den 7.33):

Alle mine venninner på 30+ bruker det, jeg er nå eneste uten. Jeg synes det rett og slett er skremmende at noen vil utsette seg for dette. Fillere også, som er blitt vanlig. Trist, hva skal man tenke om mennesker som ikke godtar naturlig aldring?

Jeg ble inspirert av tråden her inne som viste bilder, hvor lett man ser at ting er endret.

Denne tråden: 

 

Anonymkode: 16969...ff5

Herregud! Hvorfor bryr du deg om hva andre gjør? Er så lei Botox -shaming! Fei for din egen dør. Og er ikke vitsen at folk skal få gjøre det som får de til å føle seg bra? Hva i all verden plager det deg? 
Hilsen en som har tatt sinnarynken og er kjempefornøyd med resultatet. Og nei- det er ikke synlig. Hadde gjort det oftere hvis ikke det hadde vært så dyrt. 

Anonymkode: 1fcfb...c38

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jo. Alle kan jo se at jeg har botox og dømmer meg deretter, i følge ekstremistene her inne.

Anonymkode: baf2f...891

De som ønsker å ha et naturlig utseende er ekstremistene? Really??

Anonymkode: bec3a...e16

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De som ønsker å ha et naturlig utseende er ekstremistene? Really??

Anonymkode: bec3a...e16

De fremstår som de mest ekstreme i denne tråden i hvertfall.

Anonymkode: 80689...ea6

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Jo. Alle kan jo se at jeg har botox og dømmer meg deretter, i følge ekstremistene her inne.

Anonymkode: baf2f...891

Hvordan leser du tråden til at alle dømmer deg? Det er jo flere i tråden som støtter bruk av botox.

Ikke gå i offerrollen.

Anonymkode: e4fea...8c7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De som ønsker å ha et naturlig utseende er ekstremistene? Really??

Anonymkode: bec3a...e16

Den nedrakkingen i denne tråden er ekstrem. 

Anonymkode: baf2f...891

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Den nedrakkingen i denne tråden er ekstrem. 

Anonymkode: baf2f...891

Det er bruk av botox som er ekstremt.

Anonymkode: e4fea...8c7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan leser du tråden til at alle dømmer deg? Det er jo flere i tråden som støtter bruk av botox.

Ikke gå i offerrollen.

Anonymkode: e4fea...8c7

Jeg sier ikke at alle dømmer meg  jeg refererer til de i tråden som skriver at alle kan se at man har botox og hva de tenker om disse.

Anonymkode: baf2f...891

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

image.thumb.png.4037becb6675fe760bc5b5f55c2ac724.png

Anonymkode: e4fea...8c7

Meryl Streep er helt nydelig. Med et uttrykksfullt ansikt og et varmt smil. Fantastisk utstråling.

Anonymkode: bec3a...e16

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når 40-årige damer har stram, glatt, mimikkløs, blank panne, så har de tatt botox. Enkelt og greit. Det er helt tydelig at denne kollegaen unngår å sitte tett på andre i de periodene dette synes best.

Anonymkode: bec3a...e16

Men det var ikke det du skrev. Du skrev at hun gjør det samme dag som injeksjonene blir satt, og den løgnen ble du akkurat tatt i. Med mindre du forsøker å få oss til å tro at hun sitter langt fra andre 2,5 av 3 måneder. Og attpåtil VET du at det skyldes injeksjoner. Du verden. 

Endret av Vetikkebedre
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Når 40-årige damer har stram, glatt, mimikkløs, blank panne, så har de tatt botox. Enkelt og greit. Det er helt tydelig at denne kollegaen unngår å sitte tett på andre i de periodene dette synes best.

Anonymkode: bec3a...e16

Det du ikke klarer å forstå er jo at du mest sannsynlig møter mange hver dag med botox uten at du merker det. Men du tenker kun at de du ser har gjort det er de eneste, og derfor over vurderer både kunnskapen og dømmekraften din. Du tror alle som tar det ikke skjønner at alle kan se det. Likevel forstår du ikke hvor små tiltak som faktisk kan gjøres. Man kan ta baby botox 1-2 gang i året kun for å roe ned muskelen og la huden hvile. Dette klarer du absolutt ikke å legge merke til, og du fremstår jo som en idiot når du ikke vet hva du snakker om. 
 

Mange av de som er hysteriske her, har åpenbart en stor usikkerhet selv. Dette er helt likt som fettaktivistene som er desperat etter å stoppe andre fra å ha en fin kropp, fordi de selv ser elendige ut. Lettere å shame andre for å prøve enn å akseptere at man ikke kan være med i racet. La andre få gjøre det de selv vil med sin kropp. Hvis du føler du ikke klarer å henge med, så jobb med deg selv, du trenger ikke delta.

Anonymkode: fba6c...2cb

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vetikkebedre skrev (3 timer siden):

Men det var ikke det du skrev. Du skrev at hun gjør det samme dag som injeksjonene blir satt, og den løgnen ble du akkurat tatt i. Med mindre du forsøker å få oss til å tro at hun sitter langt fra andre 2,5 av 3 måneder. Og attpåtil VET du at det skyldes injeksjoner. Du verden. 

Løgn, faktisk? For noe tull. Jeg skrev ikke «samme dag», nå er det du som lyver.  Jeg kan ikke nok om botox til å vite akkurat når det er mest synlig. Men har skjønt det sånn at det tar noen dager før det kicker ordentlig inn. Det er da hun er borte. Selvsagt sitter hun ikke langt unna andre i 2-3 mnd, det har jeg heller ikke sagt. Hvorfor tror du meg ikke når jeg sier at det er lett å se at hun bruker botox? Er det så viktig å fortsette å lulle seg inn i den illusjonen at botox-bruk ikke er synlig for andre? En slags fornektelse der, altså? Handler det om skam?

Anonymkode: bec3a...e16

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

image.thumb.png.4037becb6675fe760bc5b5f55c2ac724.png

Anonymkode: e4fea...8c7

Nydelig dame.

Det er naivt å tro at en Hollywood-stjerne i 60årene ser slik ut uten noe ekstra hjelp. Selvom det ikke er botox, kan det være laser, microneedling, ansiktsløft, radiofrekvens laser etc etc

En vanlig 60-åring ser ikke slik ut uten videre. Se deg rundt..

Anonymkode: 3bce3...aa9

  • Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...