AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #401 Del Skrevet 31. mars 2024 Vera skrev (Akkurat nå): Det som virkelig er morsomt er at det side opp og side ned i denne tråden ropes om hvor usynlig Botox er - ikke engang ektemennene klarer å se at kona bruker Botox! MEN - nåde den som bruker profilbilde av en kjendis, for DA skal man plutselig kunne se - på et bilde - at denne kvinnen er stappfull av Botox…..skjønner dere hvor vanskelig det er å følge retorikken og tankegangen deres? Og her har en debatt - viktig sådan, sporet av til å bli ren brukerdebatt, hvor jeg blir sablet ned fordi jeg ikke kunne se at kjendisen brukte Botox. For DET burde jeg virkelig vite, siden jeg kjenner denne kjendisen personlig, og vet alt om hennes vaner. Akkurat som dere forteller deres ektemenn om injeksjonene deres..og når jeg forteller om den (svært) personlige grunnen til at jeg bruker dette profilbildet (og byttet til for få mnd siden) - fortsetter dere jammen å sable ned.. Som jeg har sagt flere ganger nå; usikkerheten deres skinner så til de grader gjennom at det er direkte flaut at dere faktisk er middelaldrende kvinner. På tide å gå ut av skolegården nå - dere er voksne mennesker. Vi som debatterer mot dere i denne tråden - ser dere oss rotte oss sammen mot en og en bruker slik dere gjør? Eller forholder vi oss faktisk saklige? At dere er uenig i mitt synspunkt, gir dere overhodet ingen grunn til å gå til personangrep. Og når jeg svarer tilbake på hetsen dere driver med - da er det sååååå galt, for herregud, da er dere krenket fordi jeg kaller dere usikre..dere er jo faen meg så usikre at dere ikke takler at livet går sin gang i fleisen deres. Men nåde oss om vi påpeker usikkerheten..da er vi fæle fæle personer, som driver med dobbeltmoralisme og personhets. Godt jobbet skjønnhetsindustri - her på kvinneguiden har dere virkelig trofaste soldater! Man bør undersøke hva man reklamerer for, før det er idealet man ønsker å promotere som eneste bilde på sine 10 000 innlegg. For så å kritisere de som støtter det hun gjør med seg selv. Anonymkode: bb2f8...537 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imsdalen Skrevet 31. mars 2024 #402 Del Skrevet 31. mars 2024 Vera skrev (Akkurat nå): Det som virkelig er morsomt er at det side opp og side ned i denne tråden ropes om hvor usynlig Botox er - ikke engang ektemennene klarer å se at kona bruker Botox! MEN - nåde den som bruker profilbilde av en kjendis, for DA skal man plutselig kunne se - på et bilde - at denne kvinnen er stappfull av Botox…..skjønner dere hvor vanskelig det er å følge retorikken og tankegangen deres? Og her har en debatt - viktig sådan, sporet av til å bli ren brukerdebatt, hvor jeg blir sablet ned fordi jeg ikke kunne se at kjendisen brukte Botox. For DET burde jeg virkelig vite, siden jeg kjenner denne kjendisen personlig, og vet alt om hennes vaner. Akkurat som dere forteller deres ektemenn om injeksjonene deres..og når jeg forteller om den (svært) personlige grunnen til at jeg bruker dette profilbildet (og byttet til for få mnd siden) - fortsetter dere jammen å sable ned.. Som jeg har sagt flere ganger nå; usikkerheten deres skinner så til de grader gjennom at det er direkte flaut at dere faktisk er middelaldrende kvinner. På tide å gå ut av skolegården nå - dere er voksne mennesker. Vi som debatterer mot dere i denne tråden - ser dere oss rotte oss sammen mot en og en bruker slik dere gjør? Eller forholder vi oss faktisk saklige? At dere er uenig i mitt synspunkt, gir dere overhodet ingen grunn til å gå til personangrep. Og når jeg svarer tilbake på hetsen dere driver med - da er det sååååå galt, for herregud, da er dere krenket fordi jeg kaller dere usikre..dere er jo faen meg så usikre at dere ikke takler at livet går sin gang i fleisen deres. Men nåde oss om vi påpeker usikkerheten..da er vi fæle fæle personer, som driver med dobbeltmoralisme og personhets. Godt jobbet skjønnhetsindustri - her på kvinneguiden har dere virkelig trofaste soldater! Du har jo ikke gjort annet enn å avspore tråden hele veien. Hvis du vil diskutere botox i konteksten skjønnhetsindustri og potensielle negative ringvirkningen på samfunnet så står du jo helt fritt til å opprette en egen tråd om det. Kanskje Generell debatt eller Skråblikk og generaliseringer kunne vært passende underforum? 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 31. mars 2024 #403 Del Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Fordi jeg ikke har vært gravid (jeg er kun i 30år) og huden er ikke bare fylt strekkmerker men strekt og hang som en tom innskrumpet strømpe på kroppen min? fordi JEG syntes ikke det er noe fint, ingen reklame eller sosiale medier som har påvirket meg om dette.. jeg hater kardashians og influencer kultur, så slikt følger jeg ikke med på. Men dette er noe JEG ønsker å fikse på, på samme måte som DU sikkert napper bryn, farger/klipper håret, napper bort ansikts hår, eller bruker sminke. Du har en så ovenfra og ned holdning, og er enig med alle andre som kommenterer dobbeltmoralen din. Alle dine grunner til å gjøre det du gjør, som å promotere en av de mest kjente kjendiskvinnene som har tatt tonnevis av plastikk operasjoner, er legitime og personlige. Men alle andres grunner til å gjøre hva de gjør er ikke gode nok. Yikes. Som noen andre sier tenker nok tenåringer mye mer. Vil også nevne at å forsøke å gi en «holier than thou»-attitude der du shamer andre kvinner for å fylle lommene på menn er helt tåpelig ettersom det meste som vi bruker penger på her i verden, inkl. dine kjøp! , havner i lomma på menn. Ikke lat som det er noe du kjemper for.. please. Anonymkode: fba6c...2cb Jeg har en ovenfra og ned holdning fordi jeg ikke ønsker at jenter og unge kvinner skal ødelegges av skjønnhetsindustrien - og påpeker at vi som samfunn. har et ansvar for å forhindre det - og påvirkningskraft til å gjøre noe med det. Ok. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #404 Del Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 30.3.2024 den 12.32): Jeg bryr meg virkelig ikke hva folk gjør med kroppene sine. Jeg ville aldri kommentert på utseende til en venninne. Når det er sagt, så kan jeg her på et anonymt forum gladelig innrømme ar Botox og fillers er noe av det latterligste jeg ser. Det ser fullstendig klovnete ut. Ingen kan med hånden på hjertet mene at Botox og fillersbruk ikke syntes. Det syntes og det ser absurd ut. Anonymkode: b05f5...d9c Synes du la oss si Tone Damli ser helt absurd ut fordi hun bruker botox?🤔 Selvfølgelig har du ikke mulighet å se at noen bruker botox på rundt 70% av oss,hvordan skal du kunne se at jeg har botox fordi jeg nå har mindre dyp sinnarynke enn før? Latterlig svar av ei som har null peiling og muligens sett litt for mye på the kardashians😉😅 Anonymkode: 0f2bb...361 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 31. mars 2024 #405 Del Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Man bør undersøke hva man reklamerer for, før det er idealet man ønsker å promotere som eneste bilde på sine 10 000 innlegg. For så å kritisere de som støtter det hun gjør med seg selv. Anonymkode: bb2f8...537 Eh, jeg visste ikke engang hva kvinnen het da jeg valgte profilbilde 😂 Vanskelig å lese hva jeg skriver? Bildet er valgt basert på film - av en personlig årsak. Så - hva gjør du selv for at jentene og kvinnene ikke skal påvirkes av dine handlinger og valg? For dine handlinger er jo at man tar injeksjoner mot det du oppfatter som noe stygt. Er du ikke snart ferdig med tåkeleggingen nå? På tide å stå for sine valg? Jeg har gitt deg og dere grunnen til mine valg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #406 Del Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Synes du la oss si Tone Damli ser helt absurd ut fordi hun bruker botox?🤔 Selvfølgelig har du ikke mulighet å se at noen bruker botox på rundt 70% av oss,hvordan skal du kunne se at jeg har botox fordi jeg nå har mindre dyp sinnarynke enn før? Latterlig svar av ei som har null peiling og muligens sett litt for mye på the kardashians😉😅 Anonymkode: 0f2bb...361 Tone Damli er et veldig dårlig eksempel å trekke frem, dersom målet er å argumentere for at botox ser naturlig ut. Den stakkars jenta har mistet all personlighet i ansiktet sitt og er på god vei til å se ut som en av disse hollywoodfruene som kan være alt mellom 30 og 70. Anonymkode: 5dc23...904 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 31. mars 2024 #407 Del Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Synes du la oss si Tone Damli ser helt absurd ut fordi hun bruker botox?🤔 Selvfølgelig har du ikke mulighet å se at noen bruker botox på rundt 70% av oss,hvordan skal du kunne se at jeg har botox fordi jeg nå har mindre dyp sinnarynke enn før? Latterlig svar av ei som har null peiling og muligens sett litt for mye på the kardashians😉😅 Anonymkode: 0f2bb...361 Seriøst?? Det er jo forventet at jeg skal kunne se ut fra et lite bilde av en Hollywood-kjendis, at hun er stappet full av injeksjoner..nå må dere snart bestemme dere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #408 Del Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tone Damli er et veldig dårlig eksempel å trekke frem, dersom målet er å argumentere for at botox ser naturlig ut. Den stakkars jenta har mistet all personlighet i ansiktet sitt og er på god vei til å se ut som en av disse hollywoodfruene som kan være alt mellom 30 og 70. Anonymkode: 5dc23...904 Enig. Hvis det er eksemplet på et naturlig resultat, så skjønner jeg godt at mange her inne tror botox er veldig synlig. Anonymkode: 80689...ea6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #409 Del Skrevet 31. mars 2024 Vera skrev (27 minutter siden): Så - hva gjør du selv for at jentene og kvinnene ikke skal påvirkes av dine handlinger og valg? For dine handlinger er jo at man tar injeksjoner mot det du oppfatter som noe stygt. Er du ikke snart ferdig med tåkeleggingen nå? På tide å stå for sine valg? Jeg har gitt deg og dere grunnen til mine valg. Skriver som AB, helt nøytralt. Har jeg en mening så gjelder den en gang. I stedet for å promotere et forferdelig syn på hvordan en kvinne bør se ut, og påvirke yngre kvinner i negativ retning, gjennom 10 000 innlegg. Anonymkode: bb2f8...537 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #410 Del Skrevet 31. mars 2024 Vera skrev (28 minutter siden): Seriøst?? Det er jo forventet at jeg skal kunne se ut fra et lite bilde av en Hollywood-kjendis, at hun er stappet full av injeksjoner..nå må dere snart bestemme dere. Om man ikke ser bruk av botox i panne, kinnbein, øyne. Restylane i lepper og kinnbein. Operert nese for å gjøre den smalere. Da kan man vel heller ikke være et dårlig forbilde for yngre kvinner dersom man gjør dette? Anonymkode: bb2f8...537 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #411 Del Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Tone Damli er et veldig dårlig eksempel å trekke frem, dersom målet er å argumentere for at botox ser naturlig ut. Den stakkars jenta har mistet all personlighet i ansiktet sitt og er på god vei til å se ut som en av disse hollywoodfruene som kan være alt mellom 30 og 70. Anonymkode: 5dc23...904 Uenig. Tone ser ikke ut som Sophie Elise f.eks mtp botox og fillers bruk. Anonymkode: 0f2bb...361 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #412 Del Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Uenig. Tone ser ikke ut som Sophie Elise f.eks mtp botox og fillers bruk. Anonymkode: 0f2bb...361 Nå er jo Sophie Sophie Elise helt ekstrem da. Det finnes mange grader her, og hvis Sophie Elise scorer 8-9 på unaturlig så vil jeg si Tone er 5. Det vi argumenterer for her er at det er mulig å se ut som 1-2 også. Anonymkode: 80689...ea6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #413 Del Skrevet 31. mars 2024 Vera skrev (31 minutter siden): Seriøst?? Det er jo forventet at jeg skal kunne se ut fra et lite bilde av en Hollywood-kjendis, at hun er stappet full av injeksjoner..nå må dere snart bestemme dere. Det er jo litt ironisk å trampe inn i en slik tråd med et profilbilde av en skuespiller som er mer kjent for sine plastiske operasjoner enn sine filmroller. jeg tror aldri jeg har sett en film med Megan Fox, men til og med jeg har fått med meg at hun har endret alt. Uansett, det synes veldig godt på det lille profilbildet ditt også. Det er faktisk ikke helt uten grunn at du får kritikk for dette, altså... Anonymkode: 5dc23...904 4 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #414 Del Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Nå er jo Sophie Sophie Elise helt ekstrem da. Det finnes mange grader her, og hvis Sophie Elise scorer 8-9 på unaturlig så vil jeg si Tone er 5. Det vi argumenterer for her er at det er mulig å se ut som 1-2 også. Anonymkode: 80689...ea6 Men! Alle, absolutt alle som holder på med dette tror jo at det ser heeeeelt naturlig ut og at iiiiiiingen kan se det, alle bare tror at man er naturlig glatt og blank i huden. (Men - er ikke hele vitsen at det skal synes da? For nei, ingen tror at du har helt glatt panne naturlig. Og folk ser at du ikke kan rynker brynene - siden du har lammet muskelen som gjør det). Her argumenterer jo alle Botox-fans for at jaaa, Sophie Elise og diverse andre ser ikke ut, men JEG ser veldig bra ut. Nei. Du gjør ikke det. Du fjerner også nettopp det som gjør ansiktet ditt levende og interessant. Selv de som aldri har hørt om Botox kan legge merke til det. «Så formell og stiv hun virket», sa en mann til meg om en bekjent kvinne vi traff på en restaurant. Ja, fordi hun har sprøytet gift inn i ansiktsmusklene sine, forklarte jeg ham. Gjør det hvis du vil, for all del, men vær klar over at: 1. Det synes. 2. Du ser ikke yngre ut. Anonymkode: 346f6...0ff 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #415 Del Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men! Alle, absolutt alle som holder på med dette tror jo at det ser heeeeelt naturlig ut og at iiiiiiingen kan se det, alle bare tror at man er naturlig glatt og blank i huden. (Men - er ikke hele vitsen at det skal synes da? For nei, ingen tror at du har helt glatt panne naturlig. Og folk ser at du ikke kan rynker brynene - siden du har lammet muskelen som gjør det). Her argumenterer jo alle Botox-fans for at jaaa, Sophie Elise og diverse andre ser ikke ut, men JEG ser veldig bra ut. Nei. Du gjør ikke det. Du fjerner også nettopp det som gjør ansiktet ditt levende og interessant. Selv de som aldri har hørt om Botox kan legge merke til det. «Så formell og stiv hun virket», sa en mann til meg om en bekjent kvinne vi traff på en restaurant. Ja, fordi hun har sprøytet gift inn i ansiktsmusklene sine, forklarte jeg ham. Gjør det hvis du vil, for all del, men vær klar over at: 1. Det synes. 2. Du ser ikke yngre ut. Anonymkode: 346f6...0ff Men det er jo ikke alle som tar så mye at musklene lammes fullstendig, eller at man blir helt glatt. Mange har fortsatt rynker og mimikk, bare mer dempet. Anonymkode: 80689...ea6 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #416 Del Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Men! Alle, absolutt alle som holder på med dette tror jo at det ser heeeeelt naturlig ut og at iiiiiiingen kan se det, alle bare tror at man er naturlig glatt og blank i huden. (Men - er ikke hele vitsen at det skal synes da? For nei, ingen tror at du har helt glatt panne naturlig. Og folk ser at du ikke kan rynker brynene - siden du har lammet muskelen som gjør det). Her argumenterer jo alle Botox-fans for at jaaa, Sophie Elise og diverse andre ser ikke ut, men JEG ser veldig bra ut. Nei. Du gjør ikke det. Du fjerner også nettopp det som gjør ansiktet ditt levende og interessant. Selv de som aldri har hørt om Botox kan legge merke til det. «Så formell og stiv hun virket», sa en mann til meg om en bekjent kvinne vi traff på en restaurant. Ja, fordi hun har sprøytet gift inn i ansiktsmusklene sine, forklarte jeg ham. Gjør det hvis du vil, for all del, men vær klar over at: 1. Det synes. 2. Du ser ikke yngre ut. Anonymkode: 346f6...0ff Alle ser at Sophie Elise, og Meghan Fox, har tatt det alt for langt. Det har det vært enighet om hele tråden. Veldig få ser at en på 40+ tar sinnarynka. Anonymkode: bb2f8...537 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #417 Del Skrevet 31. mars 2024 Vera skrev (4 timer siden): Du ble jo selv påvirket til å ta injeksjoner - så hva er det som får deg til å tro at yngre mennesker ikke er mer påvirkelige enn et menneske med høyere alder og dermed mer erfaring? Du er også et forbilde for noen..det er de fleste av oss. Og valgene vi tar har selvfølgelig påvirkningskraft hos andre, uansett om vi liker det eller ikke. Første gang jeg så Hollywood fruer og hørte om botox var jeg yngre, men likevel med en liten sinnarynke, jeg ble ikke påvirket til botox, men jeg leste i et moteblad om frownies ( plaster man kunne kjøpe og legge over rynken ) det kjøpte jeg..så der ble jeg påvirket, botox på hollyewoodfruer så bare skremmende ut så det var jo ren og skjer forebygging mot🤣 Jeg er et positivt forbilde ja, og i senere tid har jeg forstått at jeg er et forbilde for voksne, som ikke alltid er så voksne basert på de valgene de gjør det finnes nemlig langt værre en 4 stk med botox i en sinnarynke ingen vet om, eller ser, det er så LITE. I tillegg til dette støttet jeg kosmetisk operasjon for mitt barn i ung alder, det var svært synlig at han takker meg i dag det ble utført tidlig for å forebygge mobbing, folk kan være nådeløse, også mot barn som skiller seg ut. Jeg er for at mennesker skal få gjøre det de selv ønsker, det er deres liv-og så lenge det ikke skader andre så kjør på. Anonymkode: c0974...589 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #418 Del Skrevet 31. mars 2024 Jeg får totalitære vibber av enkelte her. Alle skal være like. Anonymkode: baf2f...891 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #419 Del Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Alle ser at Sophie Elise, og Meghan Fox, har tatt det alt for langt. Det har det vært enighet om hele tråden. Veldig få ser at en på 40+ tar sinnarynka. Anonymkode: bb2f8...537 Det er en illusjon, dessverre. Anonymkode: bec3a...e16 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #420 Del Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er en illusjon, dessverre. Anonymkode: bec3a...e16 Du ser det jo bare hvis du vet hvordan personen ser ut med sinnarynke. Men her inne hevdes det at alle på gata ser at jeg tar sinnarynka, og endatil ler av meg bak ryggen min fordi jeg ser så rar ut. Anonymkode: 80689...ea6 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå