Gå til innhold

Botox er veldig synlig, slutt å tro at ingen ser det.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg får totalitære vibber av enkelte her. Alle skal være like.

Anonymkode: baf2f...891

De fleste er jo et produkt av sine omgivelser da....aper etter hverandre...se på jenter i tenåra...20åra...stort likt kledd/hår etc..

Anonymkode: 16969...ff5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er en illusjon, dessverre.

Anonymkode: bec3a...e16

Jeg tar ikke botox selv. Men når venninner sier at de har fikset noe så har jeg ikke sjans til å se det. 

Jeg fikser nok overleppa etterhvert. Den er snart en tynn strek, sett mot fyldig tidlig i 30-årene. Så handler bare om å få den 50% tilbake der den var. 

Anonymkode: bb2f8...537

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare begrepet «sinnarynke»!  Ingen brukte det ordet før Botox kom. Og NEI, det er ikke en «sinnarynke». Hvis du har en rynke mellom øynene så er det ikke fordi du er/har vært mye sinna, men fordi dette er en muskel du har brukt mye, blant annet når du tenker over ting. Det er en del av et uttrykksfullt og levende ansikt.Og nettopp fordi du har brukt det mye, så blir det også synlig når du skal lamme den.

Anonymkode: 346f6...0ff

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bare begrepet «sinnarynke»!  Ingen brukte det ordet før Botox kom. Og NEI, det er ikke en «sinnarynke». Hvis du har en rynke mellom øynene så er det ikke fordi du er/har vært mye sinna, men fordi dette er en muskel du har brukt mye, blant annet når du tenker over ting. Det er en del av et uttrykksfullt og levende ansikt.Og nettopp fordi du har brukt det mye, så blir det også synlig når du skal lamme den.

Anonymkode: 346f6...0ff

Derfor var det rett ut med den før den ble veldig synlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bare begrepet «sinnarynke»!  Ingen brukte det ordet før Botox kom. Og NEI, det er ikke en «sinnarynke». Hvis du har en rynke mellom øynene så er det ikke fordi du er/har vært mye sinna, men fordi dette er en muskel du har brukt mye, blant annet når du tenker over ting. Det er en del av et uttrykksfullt og levende ansikt.Og nettopp fordi du har brukt det mye, så blir det også synlig når du skal lamme den.

Anonymkode: 346f6...0ff

Det ordet har blitt brukt lengre en botox har blitt brukt. 

Anonymkode: baf2f...891

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imsdalen skrev (6 minutter siden):

Derfor var det rett ut med den før den ble veldig synlig.

Du vil ikke ha et uttrykksfullt og levende ansikt?

Anonymkode: bec3a...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor bry seg om hva folk gjør? Spiller det virkelig noen rolle for dere andre at «Anne» velger å se ut som en and? Kanskje Anne syntes at andelooken er fin?

Jeg tar ikke noe selv, men om jeg en dag kommer til å føle behovet så anser jeg det som mitt problem og ikke alle andres 🙈

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det ordet har blitt brukt lengre en botox har blitt brukt. 

Anonymkode: baf2f...891

Det tror jeg ikke. Jeg hadde ikke hørt om det.

Anonymkode: 346f6...0ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du vil ikke ha et uttrykksfullt og levende ansikt?

Anonymkode: bec3a...e16

Ikke  uttrykksfullt nei.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Du vil ikke ha et uttrykksfullt og levende ansikt?

Anonymkode: bec3a...e16

Det beviser egentlig bare at du ikke har noe begrep om hva botox i 1-2 av de veldig mange musklene du har i ansiktet gjør. 

Du kan ikke ta Meghan Fox som fasiten på hvor stramt det vil bli - for det er misbruk og overbruk. 

Anonymkode: bb2f8...537

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg tar ikke botox selv. Men når venninner sier at de har fikset noe så har jeg ikke sjans til å se det. 

Jeg fikser nok overleppa etterhvert. Den er snart en tynn strek, sett mot fyldig tidlig i 30-årene. Så handler bare om å få den 50% tilbake der den var. 

Anonymkode: bb2f8...537

Skal du ta filler eller skal du heve den? 

Anonymkode: ced9a...f20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det beviser egentlig bare at du ikke har noe begrep om hva botox i 1-2 av de veldig mange musklene du har i ansiktet gjør. 

Du kan ikke ta Meghan Fox som fasiten på hvor stramt det vil bli - for det er misbruk og overbruk. 

Anonymkode: bb2f8...537

Hva snakker du om? Jeg har ikke nevnt Megan Fox med et ord??

Og, joda, jeg vet hva påført lammelse i ansiktsmuskulatur gjør med ansiktet.

Hvorfor tror dere botoxfans at vi andre ikke vet noe om dette? Er det fordi dere tenker at vi unngår botox fordi vi er kunnskapsløse? Og hvis vi bare hadde vært like kunnskapsrike som dere om botox, så hadde vi brukt det alle sammen?

Anonymkode: bec3a...e16

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.3.2024 den 14.37):

Jeg er ikke ts, men jeg har absolutt råd.  Men jeg bruker heller pengene på feriereiser og opplevelser enn å frivillig pøse på nervegift i kroppens mest senative områder 

Anonymkode: f1360...d69

Jeg gjør begge deler 😎🍾

Anonymkode: cbc25...166

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Skal du ta filler eller skal du heve den? 

Anonymkode: ced9a...f20

Har ikke bestemt meg for noe som helst. Men ser hvilken vei alderen (og genene) tar meg. Og kommer til å gjøre noe med det etterhvert. 

Anonymkode: bb2f8...537

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva snakker du om? Jeg har ikke nevnt Megan Fox med et ord??

Og, joda, jeg vet hva påført lammelse i ansiktsmuskulatur gjør med ansiktet.

Hvorfor tror dere botoxfans at vi andre ikke vet noe om dette? Er det fordi dere tenker at vi unngår botox fordi vi er kunnskapsløse? Og hvis vi bare hadde vært like kunnskapsrike som dere om botox, så hadde vi brukt det alle sammen?

Anonymkode: bec3a...e16

Har aldri tatt botox, kommer nok neppe til å gjøre det. Men støtter de som ønsker det. Og har ingen sjans til å se det på de som har tatt litt. 

Megan Fox har dessuten vært gjennomgangstemaet på de siste sidene i denne tråden 😅

Anonymkode: bb2f8...537

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Du ser det jo bare hvis du vet hvordan personen ser ut med sinnarynke. Men her inne hevdes det at alle på gata ser at jeg tar sinnarynka, og endatil ler av meg bak ryggen min fordi jeg ser så rar ut.

Anonymkode: 80689...ea6

Det stemmer ikke. Du snakker om damer på 40+. Da kan jeg fortelle deg at det ser svært unaturlig ut når godt voksne damer på 40-50 har satt botox i ei rynke alle mennesker har, på den mest synlige plassen i et ansikt. Ei rynke som brukes til å uttrykke veldig mange ulike menneskelige følelser. I en alder av 40-50 er denne godt synlig hos ALLE uten botox.

Det synes godt. Deal with it.

Anonymkode: bec3a...e16

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det stemmer ikke. Du snakker om damer på 40+. Da kan jeg fortelle deg at det ser svært unaturlig ut når godt voksne damer på 40-50 har satt botox i ei rynke alle mennesker har, på den mest synlige plassen i et ansikt. Ei rynke som brukes til å uttrykke veldig mange ulike menneskelige følelser. I en alder av 40-50 er denne godt synlig hos ALLE uten botox.

Det synes godt. Deal with it.

Anonymkode: bec3a...e16

Oppsummert så er du ikke kvinne på 40+ 😂

Personlig har jeg ingen mimikk i panna, og det er uten botox. Heldig på genfronten der, i motsetning til en overleppe som plutselig blir til en tynn strek i 40-årene. 

Anonymkode: bb2f8...537

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hva snakker du om? Jeg har ikke nevnt Megan Fox med et ord??

Og, joda, jeg vet hva påført lammelse i ansiktsmuskulatur gjør med ansiktet.

Hvorfor tror dere botoxfans at vi andre ikke vet noe om dette? Er det fordi dere tenker at vi unngår botox fordi vi er kunnskapsløse? Og hvis vi bare hadde vært like kunnskapsrike som dere om botox, så hadde vi brukt det alle sammen?

Anonymkode: bec3a...e16

Jeg tenker absolutt ingenting om hvorvidt dere bruker botox, dere er totalt irrelevante for mitt liv og mine valg.

Anonymkode: 80689...ea6

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nå er jo Sophie Sophie Elise helt ekstrem da. Det finnes mange grader her, og hvis Sophie Elise scorer 8-9 på unaturlig så vil jeg si Tone er 5. Det vi argumenterer for her er at det er mulig å se ut som 1-2 også.

Anonymkode: 80689...ea6

Nemlig. Stor forskjell. Poenget. Jeg har selv botox. Ingen ser det,med mindre de har gått med forstørrelsesglass å sammenligner rynkene mine på close up bilder,isåfall er det weird😉 Poenget er at det er usynlig og naturlig for folks flest så lenge man starter i 40åra og ikke begynner i 20 åra.

Anonymkode: 0f2bb...361

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutten av 20åra, men ser ut som 40+ pga botox og andre ting....tragisk

nora+haukland.jpeg?chk=47C099

Anonymkode: 16969...ff5

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...