Gå til innhold

Botox er veldig synlig, slutt å tro at ingen ser det.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Slutten av 20åra, men ser ut som 40+ pga botox og andre ting....tragisk

Anonymkode: 16969...ff5

Dere vet nå å grave fram de mest ekstreme eksemplene da 😅

Anonymkode: 80689...ea6

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Oppsummert så er du ikke kvinne på 40+ 😂

Personlig har jeg ingen mimikk i panna, og det er uten botox. Heldig på genfronten der, i motsetning til en overleppe som plutselig blir til en tynn strek i 40-årene. 

Anonymkode: bb2f8...537

Jeg er 53..

Anonymkode: bec3a...e16

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg tenker absolutt ingenting om hvorvidt dere bruker botox, dere er totalt irrelevante for mitt liv og mine valg.

Anonymkode: 80689...ea6

Ja. Mitt inntrykk av dere botoxfans er at det er veldig mye meg, meg, meg. Så da stemmer jo det inntrykket.

Anonymkode: bec3a...e16

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nemlig. Stor forskjell. Poenget. Jeg har selv botox. Ingen ser det,med mindre de har gått med forstørrelsesglass å sammenligner rynkene mine på close up bilder,isåfall er det weird😉 Poenget er at det er usynlig og naturlig for folks flest så lenge man starter i 40åra og ikke begynner i 20 åra.

Anonymkode: 0f2bb...361

Hvordan VET du at ingen ser det? Og hvorfor er det viktig for deg at ingen ser det??

Anonymkode: bec3a...e16

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det stemmer ikke. Du snakker om damer på 40+. Da kan jeg fortelle deg at det ser svært unaturlig ut når godt voksne damer på 40-50 har satt botox i ei rynke alle mennesker har, på den mest synlige plassen i et ansikt. Ei rynke som brukes til å uttrykke veldig mange ulike menneskelige følelser. I en alder av 40-50 er denne godt synlig hos ALLE uten botox.

Det synes godt. Deal with it.

Anonymkode: bec3a...e16

Jeg er 47 og har ingen sinnarynke eller dype furer i panna. Dette  pga forebyggende behandling med botox de siste 10 år.

Tar 1-2 ganger i året, effekten går gradvis ut og 8 av årets 12 mnd har jeg «normal» mimikk, men mimikken rekker aldri å skape permanente veier i panna. Og sånn liker jeg det. Hva du ikke liker bryr jeg meg fint lite om. 

Anonymkode: f1aa7...4e0

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (7 timer siden):

 

At dere ikke skjønner hvor påvirket dere er av skjønnhetsindustrien når dere ikke engang tør å fortelle at dere bruker Botox til ektemenn og foreldre - er for meg en gåte. Stå nå i hvert fall for valgene dere tar, og som dere så iherdig forsvarer i denne tråden. 
 

Selvfølgelig sier jeg dere er usikre - når dere ikke står for valgene deres..hva ellers er dere? 

Du får sitere de som har skrevet at de er redde for at foreldre og mann skal vite om det. Du aner jo ikke hva folk står for og ikke, dette er for dumt.

Anonymkode: 8786f...e43

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Slutten av 20åra, men ser ut som 40+ pga botox og andre ting....tragisk

nora+haukland.jpeg?chk=47C099

Anonymkode: 16969...ff5

Ja nemlig. Jeg tok første gang som 39 åring ,og tar små mengder. Dette du viser til er en dame som har tatt MYE fra tidlig 20 år😂 Tror ikke denne tråden handler om de?🤔 Men at du på vanlige ikke kan se det😉

Anonymkode: 0f2bb...361

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Det stemmer ikke. Du snakker om damer på 40+. Da kan jeg fortelle deg at det ser svært unaturlig ut når godt voksne damer på 40-50 har satt botox i ei rynke alle mennesker har, på den mest synlige plassen i et ansikt. Ei rynke som brukes til å uttrykke veldig mange ulike menneskelige følelser. I en alder av 40-50 er denne godt synlig hos ALLE uten botox.

Det synes godt. Deal with it.

Anonymkode: bec3a...e16

Nei det er den ikke, jeg er 40 og har ikke sinnarynke, helt uten botox. Så hvis du går rundt og tror at alle uten sinnarynke i den alderen tar botox, så tar du grundig feil.

Anonymkode: 03408...a46

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvordan VET du at ingen ser det? Og hvorfor er det viktig for deg at ingen ser det??

Anonymkode: bec3a...e16

Men er det så farlig om noen ser det?

Man ser jeg har tatt pedikyr. Man ser at jeg bruker sminke. Man ser at jeg ikke har hår på leggene. 

Av alle disse tingene vil det være litt filler i overleppen som er minst synlig for "folk flest". 

Anonymkode: bb2f8...537

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg gjør begge deler 😎🍾

Anonymkode: cbc25...166

:duskedame:

Jeg og!:duskedame:

Anonymkode: c0974...589

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.3.2024 den 8.18):

Hva skulle ellers grunnen til denne shamingen være? Hvis andre gjør noe jeg ikke er interessert i så driter jeg jo bare i det, jeg oppretter ikke tråder der jeg prøver å overbevise andre om at det er tragisk å begrense forfallet.

Anonymkode: 80689...ea6

Jeg syns faktisk det er litt skremmende at det tas så lett på Botox for tiden. Det er faktisk et nevrotoxin og ikke en ufarlig skjønnhetsbehandling. Jeg er med i gruppen botched Botox på Facebook for å virkelig være opplyst før jeg evt begynner med det selv. Men jeg håper jeg ikke føler at jeg trenger det. Jobber hardt med Tretinoin og solfaktor50, samt solhatter osv. Har minimalt med rynker foreløpig hvertfall. 
Filler er en annen historie, det ser faktisk stygt ut etter noen år. Man blir blind på eget utseende og får stort filler-fjes.

Anonymkode: 6613d...f4a

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg er 47 og har ingen sinnarynke eller dype furer i panna. Dette  pga forebyggende behandling med botox de siste 10 år.

Tar 1-2 ganger i året, effekten går gradvis ut og 8 av årets 12 mnd har jeg «normal» mimikk, men mimikken rekker aldri å skape permanente veier i panna. Og sånn liker jeg det. Hva du ikke liker bryr jeg meg fint lite om. 

Anonymkode: f1aa7...4e0

Varer Botox bare 2 måneder? 

Anonymkode: 6613d...f4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Varer Botox bare 2 måneder? 

Anonymkode: 6613d...f4a

Nei, det varer i ca 3 mnd når man starter å ta det..etterhvert som man bruker det vil virkningen vare lengre og lengre. Det er derfor det snakkes om forebygging av rynker. 
Brukeren prøver bare å lure seg selv (og andre?) med å si at hun har botox 2 mnd i året.

Anonymkode: e94f8...87a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, det varer i ca 3 mnd når man starter å ta det..etterhvert som man bruker det vil virkningen vare lengre og lengre. Det er derfor det snakkes om forebygging av rynker. 
Brukeren prøver bare å lure seg selv (og andre?) med å si at hun har botox 2 mnd i året.

Anonymkode: e94f8...87a

Jeg klarer ikke å skjønne litt av logikken her engang. Hva i alle dager skulle brukeren oppnå med å lure seg selv (og andre?) til å tro at det bare varer 2 mnd, hvis det egentlig varer lengre? Hos meg varer det heldigvis mye lengre enn det, ellers hadde det jo blitt veldig dyrt.

Anonymkode: 80689...ea6

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg klarer ikke å skjønne litt av logikken her engang. Hva i alle dager skulle brukeren oppnå med å lure seg selv (og andre?) til å tro at det bare varer 2 mnd, hvis det egentlig varer lengre? Hos meg varer det heldigvis mye lengre enn det, ellers hadde det jo blitt veldig dyrt.

Anonymkode: 80689...ea6

Jeg reagerer på at noen som sier de har brukt injeksjoner i mange år, tydeligvis har så liten kunnskap om legemiddelet de bruker, at de ikke engang vet hvor lenge virkninger er der. Jeg har vanskelig for å tro at noen er så ukritiske til egen kropp. Derfor skriver jeg at hun enten lurer seg selv, eller prøver å lure andre, ved å spre falsk informasjon. 
Legemiddelet varer 3-5 mnd, og virkningen vil vare lengre jo mer man bruker legemiddelet. 

Anonymkode: e94f8...87a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste dere forresten at 0,000001 gram botox kan drepe et voksent menneske? Ikke noe jeg hadde latt en kosmetisk sykepleier eksperimentere med. 

Anonymkode: e94f8...87a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Visste dere forresten at 0,000001 gram botox kan drepe et voksent menneske? Ikke noe jeg hadde latt en kosmetisk sykepleier eksperimentere med. 

Anonymkode: e94f8...87a

Og derfor gjør jeg det hos lege 🤪👌🏻

Anonymkode: cbc25...166

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Og derfor gjør jeg det hos lege 🤪👌🏻

Anonymkode: cbc25...166

Da bruker du det medisinsk mot en kronisk tilstand? Mennesker som bruker det kosmetisk får ikke tilgang til lege.

Anonymkode: e94f8...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da bruker du det medisinsk mot en kronisk tilstand? Mennesker som bruker det kosmetisk får ikke tilgang til lege.

Anonymkode: e94f8...87a

Jo. Er flere private klinikker hvor man kan velge å gå til lege. 

Anonymkode: 8786f...e43

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Visste dere forresten at 0,000001 gram botox kan drepe et voksent menneske? Ikke noe jeg hadde latt en kosmetisk sykepleier eksperimentere med. 

Anonymkode: e94f8...87a

Det er det også drikke saltvann, som vannet du bader i på ferie.

Poenget ditt var? 

Anonymkode: bb2f8...537

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...