Gå til innhold

Botox er veldig synlig, slutt å tro at ingen ser det.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg klarer ikke å skjønne litt av logikken her engang. Hva i alle dager skulle brukeren oppnå med å lure seg selv (og andre?) til å tro at det bare varer 2 mnd, hvis det egentlig varer lengre? Hos meg varer det heldigvis mye lengre enn det, ellers hadde det jo blitt veldig dyrt.

Anonymkode: 80689...ea6

Den rynkerfri 47-åringen her, som lurer seg selv til å tro at botox bare virker i 2 mnd:

 Botox gir max effekt etter 14 dager, da sitter den tyngst, deretter går effekten gradvis ut… og hos meg sitter den godt i 2-3 mnd. Derfor skriver jeg «normal» mimikk i anførselstegn fordi den da selvfølgelig ikke er normal etter 3-5 mnd , men delvis lammet av botox. Jeg vet jo godt at mimikken min er redusert, akkurat sånn som jeg har betalt for at den skal være. Men jeg kan fortsatt se skikkelig sur og nebbete ut, som alle andre 40-50 åringer, særlig etter 2-3 mnd. 

Anonymkode: f1aa7...4e0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ingen her jeg bor som tilbyr det samme. Kun kosmetisk sykepleier. 
For medisinsk behandling er det spesialister på sykehus. 

Anonymkode: e94f8...87a

Ingen kosmetiske sykepleiere kan administrere botox uten at en lege er øverste ansvarlig. 

Anonymkode: 63a48...ced

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ingen kosmetiske sykepleiere kan administrere botox uten at en lege er øverste ansvarlig. 

Anonymkode: 63a48...ced

Fortsatt er det den kosmetiske sykepleieren som utfører inngrepet. 

Anonymkode: e94f8...87a

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Altså det var en som påstod at alle i den alderen hadde det, jeg har aldri påstått det. Jeg svarte bare brukeren med at jeg ikke har sinnarynke, og det uten bruk av botox.

Anonymkode: 03408...a46

Ah, ok! Sorry. Samme her. Vi er visst like mimikkløse og stakkarslige begge to. 🙂

Anonymkode: 8786f...e43

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fortsatt er det den kosmetiske sykepleieren som utfører inngrepet. 

Anonymkode: e94f8...87a

Vil tro de er flinkere enn mange leger. De har utdannelse og mengdetrening. Hadde ikke vært bekymret. 

Anonymkode: 63a48...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har da ikke noe problemer, jeg bare svarte på påstanden om at alle over 40 år har sinnarynke, og hvis man ikke har det så tar man botox.

Hvorfor så frekk egentlig? Virker som at du tar denne diskusjonen veldig personlig.

 

Anonymkode: 03408...a46

Mulig du har rett, men da lurer jeg på hva som karakteriseres som sinnarynke, for jeg klarer ikke å se at jeg har dette, og jeg har passert 50. 

Anonymkode: adae9...018

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Den rynkerfri 47-åringen her, som lurer seg selv til å tro at botox bare virker i 2 mnd:

 Botox gir max effekt etter 14 dager, da sitter den tyngst, deretter går effekten gradvis ut… og hos meg sitter den godt i 2-3 mnd. Derfor skriver jeg «normal» mimikk i anførselstegn fordi den da selvfølgelig ikke er normal etter 3-5 mnd , men delvis lammet av botox. Jeg vet jo godt at mimikken min er redusert, akkurat sånn som jeg har betalt for at den skal være. Men jeg kan fortsatt se skikkelig sur og nebbete ut, som alle andre 40-50 åringer, særlig etter 2-3 mnd. 

Anonymkode: f1aa7...4e0

Uheldig du, da. Jeg er 53, har aldri brukt botox, og ser ikke sur og nebbete ut. Hvor har du det fra at alle 40-50-åringer ser sure og nebbete ut? For en trist ting å si. Tenker du at disse blir sure og nebbete av helt naturlig aldring? Er det derfor du betaler for å få mimikken din redusert, som du sier?

Anonymkode: bec3a...e16

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Slik har det alltid vært. 

Stadig flere menn griper muligheten for å fikse litt på tykkelsen i hårmanken, nå når mulighetene er der. 

Og alt har blitt normalisert over tid. Bestemoren din barberte neppe leggene, og jeg vedder på at du gjør det. 

Anonymkode: bb2f8...537

Nei, det har ikke alltid vært slik at man føler man er heldig på genfronten om man ikke har mimikk. Det er en ny ting som har kommet de siste årene, etter botox-inntoget.

Anonymkode: e4fea...8c7

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Men hun er jo heldig🤔Jeg har heller ingen mimikk nå der pga botox. Uten masse mimikk. Hvorfor skal man ønske seg masse mimikk i ansiktet??

😅

Anonymkode: 0f2bb...361

Er du seriøs?

Anonymkode: e4fea...8c7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er du seriøs?

Anonymkode: e4fea...8c7

Det nye nå er at man skal være mimikkløs. Håper ikke disse folka har barn 😳

Anonymkode: bec3a...e16

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ingen her jeg bor som tilbyr det samme. Kun kosmetisk sykepleier. 
For medisinsk behandling er det spesialister på sykehus. 

Anonymkode: e94f8...87a

Men det betyr jo ikke at man bare får tilgang til lege hvis det er medisinsk, slik du påstår i ditt forrige innlegg. 

Anonymkode: 8786f...e43

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men det betyr jo ikke at man bare får tilgang til lege hvis det er medisinsk, slik du påstår i ditt forrige innlegg. 

Anonymkode: 8786f...e43

Jeg skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å si hvilke steder det er en lege som setter injeksjonene (kosmetisk) når det tydeligvis er helt vanlig? 
Den eneste gangen en lege setter Botox her i området er når det er medisinsk, og da skjer det på sykehus. 
 

Stemmer det kanskje ikke det som påstås, at også leger setter kosmetiske injeksjoner?

Anonymkode: e94f8...87a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordis skrev (2 timer siden):

Fordi mimikk i ansiktet er en vesentlig del av den viktige nonverbale kommunikasjonen mellom mennesker?

Jøss hva med alle de uten mimikk da?🤔 Kjæresten min er 47. Ingen rynker. Ingen antydning. Aldri tatt botox. Jeg klarer fint lese han selv om han ikke har mimikk😂

Så da shamer dere de som bare ikke har mimikk fra naturens side og😅🙈🙉🙊

Anonymkode: 0f2bb...361

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Uheldig du, da. Jeg er 53, har aldri brukt botox, og ser ikke sur og nebbete ut. Hvor har du det fra at alle 40-50-åringer ser sure og nebbete ut? For en trist ting å si. Tenker du at disse blir sure og nebbete av helt naturlig aldring? Er det derfor du betaler for å få mimikken din redusert, som du sier?

Anonymkode: bec3a...e16

Det var satt på spissen selvfølgelig :)  Jeg bruker botox, men er ikke mimikkløs eller ute av stand til å vise noen form for menneskelige følelser, være seg sur, nebbete, trist eller glad. 

Anonymkode: f1aa7...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har da ikke noe problemer, jeg bare svarte på påstanden om at alle over 40 år har sinnarynke, og hvis man ikke har det så tar man botox.

Hvorfor så frekk egentlig? Virker som at du tar denne diskusjonen veldig personlig.

 

Anonymkode: 03408...a46

Ikke personlig,men morsomt å bruke sophie elise som eksempel,eller påstå at man kan se på alle de har tatt botox noe som 100% ikke stemmer. Jeg har selv tatt og hverken venninner eller kjæresten kan se det, måtte fortelle dem det da jeg ikke har behov for å skjule det. Elsker at sinnarynken er poff gone samt små rynkene i panna.

Anonymkode: 0f2bb...361

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å si hvilke steder det er en lege som setter injeksjonene (kosmetisk) når det tydeligvis er helt vanlig? 
Den eneste gangen en lege setter Botox her i området er når det er medisinsk, og da skjer det på sykehus. 
 

Stemmer det kanskje ikke det som påstås, at også leger setter kosmetiske injeksjoner?

Anonymkode: e94f8...87a

Er det så fryktelig vanskelig å tro at leger gjør det? Eller prøver du å bare være vanskelig og kverulant?

https://www.skjonnhetslegen.no/om-oss-skjonnhetslegen-kvalitet-til-kundevennlige-priser/

 

Anonymkode: 03408...a46

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Jøss hva med alle de uten mimikk da?🤔 Kjæresten min er 47. Ingen rynker. Ingen antydning. Aldri tatt botox. Jeg klarer fint lese han selv om han ikke har mimikk😂

Så da shamer dere de som bare ikke har mimikk fra naturens side og😅🙈🙉🙊

Anonymkode: 0f2bb...361

Det er ikke alt man er født med som er ønskelig. Noen er født med bare en arm eller er født blinde, det betyr ikke at det er ønskelig for andre å ha samme problem.

Anonymkode: e4fea...8c7

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å si hvilke steder det er en lege som setter injeksjonene (kosmetisk) når det tydeligvis er helt vanlig? 
Den eneste gangen en lege setter Botox her i området er når det er medisinsk, og da skjer det på sykehus. 
 

Stemmer det kanskje ikke det som påstås, at også leger setter kosmetiske injeksjoner?

Anonymkode: e94f8...87a

Du kan gå inn på Fillox og booke time, så får du opp lege som alternativ, eller ringe Beths på tirsdag når de åpner og be om det samme. Så kan du komme tilbake etterpå og beklage at du tok feil, og at du påsto noe du bare antok at var riktig. 

Anonymkode: 8786f...e43

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jøss hva med alle de uten mimikk da?🤔 Kjæresten min er 47. Ingen rynker. Ingen antydning. Aldri tatt botox. Jeg klarer fint lese han selv om han ikke har mimikk😂

Så da shamer dere de som bare ikke har mimikk fra naturens side og😅🙈🙉🙊

Anonymkode: 0f2bb...361

Jeg tror ikke du helt har forstått hva mimikk er..

Anonymkode: bec3a...e16

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (8 timer siden):

MEN - nåde den som bruker profilbilde av en kjendis, for DA skal man plutselig kunne se - på et bilde - at denne kvinnen er stappfull av Botox….

Neineinei.. det er ikke om Megan Fox har botox eller ikke.. hun er stappfull av ALT, threading, botox, filler, falske pupper, nose job osv. og jo alt dette KAN man se. Du prøver å «downplaye» at du selv glorifiserer en HOLLYWOOD kjendis, som er kjent for å være vakker.. og ALLE de har gjort masse kosmetiske ting, og det er allmennkjent. Og disse er top 1 perpetrators for å fremme et usunt kroppsideal, ikke fordi de tar litt botox.. men fordi de gjør store og permanente plastikk inngrep. Men bare forsøk å downplaye det du selv gjør du. Husk at folk kun tar dette opp fordi DU sitter på den høye hesten din og later som du bryr deg så mye om skjønnhetsideal og påvirkningen den har på ungdom. Det er ikke vi som tok dette opp.. det var ditt argument, så resten av oss holder deg til din egen standard. Men da var det plutselig bare unnskyldning her og der. 

Anonymkode: fba6c...2cb

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...