Gå til innhold

Botox er veldig synlig, slutt å tro at ingen ser det.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er det også drikke saltvann, som vannet du bader i på ferie.

Poenget ditt var? 

Anonymkode: bb2f8...537

Jøss, så da kan like gjerne sprøyte saltvann i rynkene sine? 
 

Å drikke tilsvarende mengde saltvann er like dødelig mener du? Virkelig?
 

https://www.nrk.no/livsstil/det-du-ikke-vil-vite-om-botox-1.8329156

Anonymkode: e94f8...87a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jo. Er flere private klinikker hvor man kan velge å gå til lege. 

Anonymkode: 8786f...e43

Å? Hvilke da?

Anonymkode: e94f8...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Visste dere forresten at 0,000001 gram botox kan drepe et voksent menneske? Ikke noe jeg hadde latt en kosmetisk sykepleier eksperimentere med. 

Anonymkode: e94f8...87a

Pr kilo kroppsvekt og hvis man skulle velge å spise det, ja. Hvis du ser på Allergan-enheter pr 0,1 ml av type A, som dette gjelder, er det ikke noe jeg ville vært redd for i alle fall. Helt greit å være skeptisk altså, men det bør jo rime sånn litt med hva som er realistisk.

Anonymkode: 8786f...e43

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnarynke, grevinneheng, ridebukselår, gummysmile, kalkunhals, muffinmage, hamsterposer……hvordan har «vi» klart å lage så mange stygge ord om kvinnekroppen? Ja, for det er visst bare kvinner som lider av alt dette - som selvsagt må fikses på. Hører aldri om menn som er bekymret for sinnarynke og kalkunhals.

«Ord som hater kvinner» skrev Marta Breen. Og det er jammen sant. 

Anonymkode: 346f6...0ff

  • Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Sinnarynke, grevinneheng, ridebukselår, gummysmile, kalkunhals, muffinmage, hamsterposer……hvordan har «vi» klart å lage så mange stygge ord om kvinnekroppen? Ja, for det er visst bare kvinner som lider av alt dette - som selvsagt må fikses på. Hører aldri om menn som er bekymret for sinnarynke og kalkunhals.

«Ord som hater kvinner» skrev Marta Breen. Og det er jammen sant. 

Anonymkode: 346f6...0ff

Utrykkene er skapt av kvinner selv. Det kommer jo tydelig frem her i tråden. 

Anonymkode: e94f8...87a

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Å? Hvilke da?

Anonymkode: e94f8...87a

Du får Google deg frem der du bor hvis det er av interesse. Der jeg bor er det i alle fall 2.

Anonymkode: 8786f...e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du får Google deg frem der du bor hvis det er av interesse. Der jeg bor er det i alle fall 2.

Anonymkode: 8786f...e43

Ingen her jeg bor som tilbyr det samme. Kun kosmetisk sykepleier. 
For medisinsk behandling er det spesialister på sykehus. 

Anonymkode: e94f8...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jøss, så da kan like gjerne sprøyte saltvann i rynkene sine? 
 

Å drikke tilsvarende mengde saltvann er like dødelig mener du? Virkelig?
 

https://www.nrk.no/livsstil/det-du-ikke-vil-vite-om-botox-1.8329156

Anonymkode: e94f8...87a

Det er i alle fall dødelig.

I motsetning til botox

Anonymkode: bb2f8...537

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Oppsummert så er du ikke kvinne på 40+ 😂

Personlig har jeg ingen mimikk i panna, og det er uten botox. Heldig på genfronten der, i motsetning til en overleppe som plutselig blir til en tynn strek i 40-årene. 

Anonymkode: bb2f8...537

Jeg synes det er et sykdomstegn i tiden at du anser det som "heldig på genfronten" at du ikke har mimikk i panna. Det er nettopp slike holdninger som fremelskes når bruk av botox normaliseres.

Anonymkode: e4fea...8c7

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg synes det er et sykdomstegn i tiden at du anser det som "heldig på genfronten" at du ikke har mimikk i panna. Det er nettopp slike holdninger som fremelskes når bruk av botox normaliseres.

Anonymkode: e4fea...8c7

Slik har det alltid vært. 

Stadig flere menn griper muligheten for å fikse litt på tykkelsen i hårmanken, nå når mulighetene er der. 

Og alt har blitt normalisert over tid. Bestemoren din barberte neppe leggene, og jeg vedder på at du gjør det. 

Anonymkode: bb2f8...537

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei det er den ikke, jeg er 40 og har ikke sinnarynke, helt uten botox. Så hvis du går rundt og tror at alle uten sinnarynke i den alderen tar botox, så tar du grundig feil.

Anonymkode: 03408...a46

Du er 40 uten sinnarynke. Har du ingen i panne heller? Da har du lite mimikk og trenger ikke botox. Hva er problemet? Har du mimikk får du sinnarynke. Har du ikke mimikk mellom bryna uteblir den nok en del år til. Enkelt og greit. 

 

Anonymkode: 0f2bb...361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg synes det er et sykdomstegn i tiden at du anser det som "heldig på genfronten" at du ikke har mimikk i panna. Det er nettopp slike holdninger som fremelskes når bruk av botox normaliseres.

Anonymkode: e4fea...8c7

Men hun er jo heldig🤔Jeg har heller ingen mimikk nå der pga botox. Uten masse mimikk. Hvorfor skal man ønske seg masse mimikk i ansiktet??

😅

Anonymkode: 0f2bb...361

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ingen her jeg bor som tilbyr det samme. Kun kosmetisk sykepleier. 
For medisinsk behandling er det spesialister på sykehus. 

Anonymkode: e94f8...87a

Det finnes privat leger jo😅 Ikke bare sykepleiere. 

Selvfølgelig kan du gå til en lege for kosmetisk behandling,privat! Gjennom helsevesenet er det for kroniske sykdommer.

 

Anonymkode: 0f2bb...361

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men hun er jo heldig🤔Jeg har heller ingen mimikk nå der pga botox. Uten masse mimikk. Hvorfor skal man ønske seg masse mimikk i ansiktet??

😅

Anonymkode: 0f2bb...361

Fordi det gjør ansiktet ditt levende og ungdommelig (ja, faktisk!). Fordi manglende mimikk påvirker hjernen slik at du blir dårligere til å forstå andres følelser.

Anonymkode: 346f6...0ff

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Men hun er jo heldig🤔Jeg har heller ingen mimikk nå der pga botox. Uten masse mimikk. Hvorfor skal man ønske seg masse mimikk i ansiktet??

😅

Anonymkode: 0f2bb...361

Fordi mimikk i ansiktet er en vesentlig del av den viktige nonverbale kommunikasjonen mellom mennesker?

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Du er 40 uten sinnarynke. Har du ingen i panne heller? Da har du lite mimikk og trenger ikke botox. Hva er problemet? Har du mimikk får du sinnarynke. Har du ikke mimikk mellom bryna uteblir den nok en del år til. Enkelt og greit. 

 

Anonymkode: 0f2bb...361

Jeg har da ikke noe problemer, jeg bare svarte på påstanden om at alle over 40 år har sinnarynke, og hvis man ikke har det så tar man botox.

Hvorfor så frekk egentlig? Virker som at du tar denne diskusjonen veldig personlig.

 

Anonymkode: 03408...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jeg har da ikke noe problemer, jeg bare svarte på påstanden om at alle over 40 år har sinnarynke, og hvis man ikke har det så tar man botox.

Hvorfor så frekk egentlig? Virker som at du tar denne diskusjonen veldig personlig.

 

Anonymkode: 03408...a46

Nei, ikke alle. Jeg er over 40 og har ikke det. Rart å være så kategorisk synes jeg, hvordan vet du hva alle andre har og ikke har? Jeg er neppe noe unikum med min mangel på sinnarynke. Klarer å fremprovosere den ved å rynke brynene, men den er ikke der ellers hvis det er det du mener da.

Anonymkode: 8786f...e43

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Fordi det gjør ansiktet ditt levende og ungdommelig (ja, faktisk!). Fordi manglende mimikk påvirker hjernen slik at du blir dårligere til å forstå andres følelser.

Anonymkode: 346f6...0ff

+ Utrykker egne følelser dårligere. 

Mimikkløst ansikt er mer et sykdomstegn enn et ideal. 

Anonymkode: 2de53...fce

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, ikke alle. Jeg er over 40 og har ikke det. Rart å være så kategorisk synes jeg, hvordan vet du hva alle andre har og ikke har? Jeg er neppe noe unikum med min mangel på sinnarynke. Klarer å fremprovosere den ved å rynke brynene, men den er ikke der ellers hvis det er det du mener da.

Anonymkode: 8786f...e43

Altså det var en som påstod at alle i den alderen hadde det, jeg har aldri påstått det. Jeg svarte bare brukeren med at jeg ikke har sinnarynke, og det uten bruk av botox.

Anonymkode: 03408...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men hun er jo heldig🤔Jeg har heller ingen mimikk nå der pga botox. Uten masse mimikk. Hvorfor skal man ønske seg masse mimikk i ansiktet??

😅

Anonymkode: 0f2bb...361

Nei hvorfor i all verden skal man ønske seg mimikk i ansiktet mon tro..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...