AnonymBruker Skrevet 14. mars #721 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Oi han kan kanskje gjøre deg gravid om du er åpen for det? 😅 Men usikkerhet med at han blir. Hadde også være ekstremt usikker på en sånn mann. Men folk endrer seg jo også? Å livet skjer? Anonymkode: b0ba6...861 Joda, han vil ha flere barn og "a4livet" med et planlagt barn og stabilitet, og livet skjer absolutt, men jeg ser ikke for meg at det blir særlig romslig økonomi ift huskjøp og å leve et avslappet liv økonomisk når det betales barnebidrag i hytt og gevær. Mulig jeg er egoistisk, men 🤷♀️🤯 Anonymkode: 3d14e...42e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 14. mars #722 Del Skrevet 14. mars Menn som matcher deg to sekunder etter at du har sveipet på de (de har sannsynligvis tinder gull), men så skriver de ikke en dritt (eller sletter deg dagen etter) - der har du gjeng! 🥴 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #723 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det viste seg at han jeg har brukt litt tid på i år har tre barn. Med tre forskjellige. To uplanlagte mens han var i forhold med mor, hvor det ble slutt før fødsel, og ett ons som han ikke har kontakt med. Det er litt mye for meg altså 🤯 Fantastisk mann, meeen. Jeg lurer på hvordan jeg klarer å finne dem (men jeg vill egentlig ikke ha svar heller) 😂🆘🤯 Anonymkode: 3d14e...42e En som virkelig ikke lærer av sine feil. Jeg hadde styrt laaangt unna. Tar han ansvar for barna da? Har fast samvær med alle 3? Det kan telle positivt. Om han bare betaler bidrag og holder seg mest mulig unna så er han ikke verdt en dritt. Anonymkode: f3ed1...9e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 15. mars #724 Del Skrevet 15. mars Fjellmannover190 skrev (På 9.3.2024 den 15.18): Når du er god til å møte og sjekke opp damer, og håndterer tinder, så er det en selvtillitsboost, og en veldig god egoboost "å legge" ned et bytte eller at damer kjemper om din oppmerksomhet. Jeg har valgt forhold fordi hun er bedre en alt dette, og at stabilitet er noe jeg ønsker. Man kan savne noe uten at man har behov for det. Du er i et forhold, men likevel er du på Tinder. Var det sånn å forstå? Er du åpen og sier det på Tinder at du ikke er ute etter et seriøst forhold, da du er i ett? Eller lyger du? Sier du til kjæresten din at du er på Tinder? Hvis du skjuler ting, forstår jeg ikke at du kan oppnå selvtillitsboost eller andre gode følelser med det. Det må være utrolig nedverdigende følelse å gå rundt og vite at man er så ussel og stygg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 15. mars #725 Del Skrevet 15. mars Jeg har etter litt om og men avsluttet med han jeg datet. Det føles godt at jeg kunne ta det rette valget for meg når det ikke ble det forholdet jeg ønsket meg. Jeg har så lett for å godta mindre enn hva jeg egentlig trenger i håp om at det blir bedre senere. Det var jo kjipt det ikke funket, men jeg ser frem mot våren og mulighetene til å treffe noen som er mer på min bølgelengde. Frem til da skal jeg kose meg som singel, det er liksom ikke noen hast om å finne noen akkurat nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #726 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (58 minutter siden): En som virkelig ikke lærer av sine feil. Jeg hadde styrt laaangt unna. Tar han ansvar for barna da? Har fast samvær med alle 3? Det kan telle positivt. Om han bare betaler bidrag og holder seg mest mulig unna så er han ikke verdt en dritt. Anonymkode: f3ed1...9e5 Har samvær med alle utenom den som var resultatet av et ons. Men det ble litt for mye for meg, og neida økonomi er ikke avgjørende men det er ikke til å stikke under en stol at med tre barn her og der, så går det mye penger på bidrag, og jeg ville måtte betale mer for å få et akseptabelt hus, enn om vi var likestilte utgiftsmessig. Jeg tjener litt mer enn han, men om vi får barn vil vi fortsatt trenge mange soverom til alle ungene tilsammen - og det er stor forskjell på en og fire 🤯 Ungene må jo få hvert sitt rom uavhengig av hvor ofte de er med far, og plutselig en dag står siste ungen på døra og ber om samvær og det er helt uaktuelt å si nei til det. Mulig jeg er både egoistisk og krisemaksimerer, men 🤷♀️ Anonymkode: 3d14e...42e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #727 Del Skrevet 15. mars 2 minutter siden, AnonymBruker said: Har samvær med alle utenom den som var resultatet av et ons. Men det ble litt for mye for meg, og neida økonomi er ikke avgjørende men det er ikke til å stikke under en stol at med tre barn her og der, så går det mye penger på bidrag, og jeg ville måtte betale mer for å få et akseptabelt hus, enn om vi var likestilte utgiftsmessig. Jeg tjener litt mer enn han, men om vi får barn vil vi fortsatt trenge mange soverom til alle ungene tilsammen - og det er stor forskjell på en og fire 🤯 Ungene må jo få hvert sitt rom uavhengig av hvor ofte de er med far, og plutselig en dag står siste ungen på døra og ber om samvær og det er helt uaktuelt å si nei til det. Mulig jeg er både egoistisk og krisemaksimerer, men 🤷♀️ Anonymkode: 3d14e...42e Det minner jo veldig om han karakteren til Espen Eckbo som har masse unger med forskjellige damer og må ha et avansert kalendersystem for å holde orden på det. Leverer feil unge til feil barnehage osv. Helt ærlig, jeg skjønner at det der ikke frister. For det første fremstår man ikke som man har styr på livet sitt når man ender opp sånn, det kommer til å være en økonomisk byrde og et stort tids- og energisluk. Men han skal ha ros for å bidra til å holde befolkningstallet oppe da. Vi trenger fler skattebetalere når vi blir gamle 👍 Anonymkode: db83f...30b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #728 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det minner jo veldig om han karakteren til Espen Eckbo som har masse unger med forskjellige damer og må ha et avansert kalendersystem for å holde orden på det. Leverer feil unge til feil barnehage osv. Helt ærlig, jeg skjønner at det der ikke frister. For det første fremstår man ikke som man har styr på livet sitt når man ender opp sånn, det kommer til å være en økonomisk byrde og et stort tids- og energisluk. Men han skal ha ros for å bidra til å holde befolkningstallet oppe da. Vi trenger fler skattebetalere når vi blir gamle 👍 Anonymkode: db83f...30b Lol ja, takk 😅 godt med en litt mer humoristisk vri på det enn den oppgittheten jeg klarer å gi det 😅 Anonymkode: 3d14e...42e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 15. mars #729 Del Skrevet 15. mars En liten positiv historie … jeg har en dame jeg er på gruppe med i frivillig arb. Før helgen fortalte ho at hu skulle på date i helga som var. Hu er 73 år. Jeg traff henne i går og da fortalte ho at de hadde møttes til lunsj lørdag og vært sammen resten av dagen og spist middag på kvelden og sammen hele søndag. Og hadde nå bestilt sydentur 14 dager til Kypros i mai. Han var 74. Hun søkte bare etter en venn, turvenn etc. Jeg syns det var så søtt da vet du😁😍 3 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 15. mars #730 Del Skrevet 15. mars GrønnNellik68 skrev (1 time siden): En liten positiv historie … jeg har en dame jeg er på gruppe med i frivillig arb. Før helgen fortalte ho at hu skulle på date i helga som var. Hu er 73 år. Jeg traff henne i går og da fortalte ho at de hadde møttes til lunsj lørdag og vært sammen resten av dagen og spist middag på kvelden og sammen hele søndag. Og hadde nå bestilt sydentur 14 dager til Kypros i mai. Han var 74. Hun søkte bare etter en venn, turvenn etc. Jeg syns det var så søtt da vet du😁😍 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 15. mars #731 Del Skrevet 15. mars GrønnNellik68 skrev (1 time siden): En liten positiv historie … jeg har en dame jeg er på gruppe med i frivillig arb. Før helgen fortalte ho at hu skulle på date i helga som var. Hu er 73 år. Jeg traff henne i går og da fortalte ho at de hadde møttes til lunsj lørdag og vært sammen resten av dagen og spist middag på kvelden og sammen hele søndag. Og hadde nå bestilt sydentur 14 dager til Kypros i mai. Han var 74. Hun søkte bare etter en venn, turvenn etc. Jeg syns det var så søtt da vet du😁😍 Det er aldri for sent å finne kjærligheten🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 15. mars #732 Del Skrevet 15. mars exictence skrev (8 timer siden): Du er i et forhold, men likevel er du på Tinder. Var det sånn å forstå? Er du åpen og sier det på Tinder at du ikke er ute etter et seriøst forhold, da du er i ett? Eller lyger du? Sier du til kjæresten din at du er på Tinder? Hvis du skjuler ting, forstår jeg ikke at du kan oppnå selvtillitsboost eller andre gode følelser med det. Det må være utrolig nedverdigende følelse å gå rundt og vite at man er så ussel og stygg. Fremstår ekstremt usympatisk spør du meg. Hvem gjør sånt liksom? Den dagen jeg får meg kjæreste kan jeg ikke vente med å slette den appen uansett hvor mange matcher og likes jeg har! 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 15. mars #733 Del Skrevet 15. mars GrønnNellik68 skrev (4 timer siden): En liten positiv historie … jeg har en dame jeg er på gruppe med i frivillig arb. Før helgen fortalte ho at hu skulle på date i helga som var. Hu er 73 år. Jeg traff henne i går og da fortalte ho at de hadde møttes til lunsj lørdag og vært sammen resten av dagen og spist middag på kvelden og sammen hele søndag. Og hadde nå bestilt sydentur 14 dager til Kypros i mai. Han var 74. Hun søkte bare etter en venn, turvenn etc. Jeg syns det var så søtt da vet du😁😍 Veldig søt historie og! 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobTheNoob Skrevet 17. mars #734 Del Skrevet 17. mars On 3/14/2024 at 11:56 AM, BobTheNoob said: Kort update her (siden jeg nevnte dette i en annen tråd). Daten jeg sa jeg var så umotivert for er unnagjort og det gikk mye bedre enn jeg forventet. Daten varte i timesvis. Fikk en like av en dame for mange uker siden. Jeg husker ikke engang når. Tror jeg ignorerte henne fordi hun hadde for høy "too good to be true" faktor. Tror hun må ha like't meg en gang til nylig for hun bumpet plutselig opp på listen. Så jeg matchet henne og møtte henne på date, og fy søren for en søt dame! Fremstår genuin, dønnseriøs og utrolig positiv. Skal på andre date nå. Vi får se, da om jeg etterhvert passerer den kritiske 3.daten Utfordringen nå er at jeg må styre meg litt. Vi har jo bare såvidt begynt å bli kjent... 😂 Update 2. Det med å kunne styre seg gikk rett ut av vinduet. 3. date varte i 2 dager. Den mest romantiske helgen jeg kan huske å ha hatt. Jeg tror jeg kjenner hver centimeter på kroppen hennes nå. Har pratet om masse, høyt og lavt, og lagt planer fremover. Hun er så utrolig søt som person og så "hot" at jeg rødmer. Virker bare som vi er mer og mer match på personlighet, preferanser og "love language". Dette aksellererte fort... 😍 Skjønner hva WhisperingWind snakker om nå.... 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 17. mars #735 Del Skrevet 17. mars BobTheNoob skrev (14 minutter siden): Update 2. Det med å kunne styre seg gikk rett ut av vinduet. 3. date varte i 2 dager. Den mest romantiske helgen jeg kan huske å ha hatt. Jeg tror jeg kjenner hver centimeter på kroppen hennes nå. Har pratet om masse, høyt og lavt, og lagt planer fremover. Hun er så utrolig søt som person og så "hot" at jeg rødmer. Virker bare som vi er mer og mer match på personlighet, preferanser og "love language". Dette aksellererte fort... 😍 Skjønner hva WhisperingWind snakker om nå.... 😍🥰 sånn opplevde jeg min forelskelse også. Det startet sånn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jamomilla Skrevet 18. mars #736 Del Skrevet 18. mars Jamomilla skrev (På 13.1.2024 den 21.46): Her kommer oppdatering som lovet. Har vært på tinderdate med en veldig fin, ordentlig mann. Var kaffedate på dagtid, som jeg hater. Ble som fryktet helt hjernedød, og blir veldig sånn sjenert og kunstig. Jeg bare fatter ikke hvorfor jeg totalt endrer personlighet på sånne møter. Han kom med en høflig og ordentlig avvisning et par dager etterpå, og jeg ønsket han lykke til. Skal på ny date på onsdag med en jeg traff på byen, og jeg håper jeg klarer å slappe litt mer av da. Litt lettere når en faktisk har sett hverandre før. Han jeg håpte å høre fra har ikke gitt en lyd fra seg. Ellers har jeg noen chatter på Tinder gående, men synes det er vanskelig å ta opp tråden igjen når samtalen må avsluttes fordi en må. Er som mange av dere sier vanskelig å holde en samtale gående, det er jeg helt enig i, har egentlig lyst til at fyren skal be meg på en øl eller noe relativt kjapt. Er for pysete til å ta initiativ selv, men må vel komme over det om jeg skal klare 4 dater i måneden. Kan jo håpe at daten på onsdag går bra, isåfall slipper jeg jo mer av Tinderhelvetet. Målet mitt om 4 dater I måneden holdt ikke. Like etter jeg skrev dette i januar avlyste han jeg skulle på date med, og har ikke hørt fra han siden. Tinder var trått, så jeg deaktiverte profilen. Følte meg gammel og stygg, og tenkte at jeg aldri kom til å finne kjærligheten. Hadde 6 ukers pause før jeg aktiverte igjen og da eksploderte det på Tinder med likes, matcher og menn som startet samtaler. Er en jobb dette med Tinder. Hadde flere gode samtaler synes jeg der han bare plutselig sluttet å svare, men forrige uke ble jeg bedt på 6 dater!! Var på date fredag og lørdag nå. Han på fredag var hyggelig, men jeg kjente ingen tiltrekning eller kjemi, itillegg kom det frem at han hadde snooka vilt om meg, og det sev ut i små drypp under daten. Litt creepy. Så på lørdag skulle jeg på date med en jeg husker jeg hadde match med forrige tinderunde for 2-3 år siden, men ikke snakket med. Og jeg aner ikke hvorfor, han hadde kun et bilde av seg selv på profilen som jeg så var litt gammelt, og en nærmest ikkeeksisterende bio, men jeg var likevel veldig nysgjerrig på han. Denne gangen sendte han melding, og for en gang skyld var det en god chat, som endte i at han faktisk ba meg ut på middag, noe jeg aldri har blitt på Tinder før. Full klaff! Vi har så mange like interesser, praten fløt, vi drakk altfor masse og det endte opp med at vi lå sammen. Nå har jeg 10000 sommerfugler i magen, samtidig som jeg er livredd for avvisning. Jeg liker han helt utrolig godt. Synes nå det var litt synd at vi lå sammen sånn på fylla. Skulle gjerne hatt den spenningen tilgode, men der og da kjentes det helt rett. I tillegg har jeg ikke hatt sex på 1,5 år ,så det var mildt sagt på tide 😅. Nå sitter jeg her og er veldig glad, og veldig redd og alt på en gang. Potensialet for noe veldig fint og varig er der for min del. Er veldig kresen, og litt sær og det er skjelden jeg møter noen jeg klaffer så godt med. Bare 1 date og jeg håper med hvert fiber i kroppen at det blir flere. 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 18. mars #737 Del Skrevet 18. mars On 3/15/2024 at 7:55 AM, exictence said: Du er i et forhold, men likevel er du på Tinder. Var det sånn å forstå? Er du åpen og sier det på Tinder at du ikke er ute etter et seriøst forhold, da du er i ett? Eller lyger du? Sier du til kjæresten din at du er på Tinder? Hvis du skjuler ting, forstår jeg ikke at du kan oppnå selvtillitsboost eller andre gode følelser med det. Det må være utrolig nedverdigende følelse å gå rundt og vite at man er så ussel og stygg. Jeg bruker ikke Tinder når jeg er i et forhold nei. Men kan forstå at enkelte kan savne den evige jakten som finnes der og blir påvirket av det, og dermed blir utro eller går etter mange. Jeg er på jakt etter et forhold, og spiller ikke på flere hester når løpet er igang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 22. mars #738 Del Skrevet 22. mars Oppdatering etter singeltreffet jeg var på sist helg: Interessant kosept, der man sitter i grupper på 4-6 personer av begge kjønn og svarer på spørsmål som blir delt ut. Så flytter mennene til ny gruppe, med nye spørsmål osv. På en måte litt speeddating-aktig, uten at jeg har prøvd det, men samtidig ganske avslappet siden man er en gruppe. Man lærer mye om folk ved å se dem prate med andre også. Nå var det i grunnen ingen menn der denne gangen som jeg følte passet meg, men jeg er absolutt positiv til konseptet. mye hyggelige damer der også, og jeg ser ikke nei takk til noen nye single venninner heller🙂 De har andre typer arrangementer også, så jeg kommer nok til å prøve meg på noen flere. Ikke overraskende så er det overvekt av kvinner der, så det er jo virkelig et gull-opplegg for menn å hive seg med. Hører at konseptet er i ferd med å spre seg utover landet også, så det blir sikkert snart mulig for flere å teste ut. Foreløpig ikke fått noe behov for å åpne datingappene igjen, får se om jeg begynner å kjede meg for ille i påska...😅 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #739 Del Skrevet 22. mars Engel skrev (1 time siden): Oppdatering etter singeltreffet jeg var på sist helg: Interessant kosept, der man sitter i grupper på 4-6 personer av begge kjønn og svarer på spørsmål som blir delt ut. Så flytter mennene til ny gruppe, med nye spørsmål osv. På en måte litt speeddating-aktig, uten at jeg har prøvd det, men samtidig ganske avslappet siden man er en gruppe. Man lærer mye om folk ved å se dem prate med andre også. Nå var det i grunnen ingen menn der denne gangen som jeg følte passet meg, men jeg er absolutt positiv til konseptet. mye hyggelige damer der også, og jeg ser ikke nei takk til noen nye single venninner heller🙂 De har andre typer arrangementer også, så jeg kommer nok til å prøve meg på noen flere. Ikke overraskende så er det overvekt av kvinner der, så det er jo virkelig et gull-opplegg for menn å hive seg med. Hører at konseptet er i ferd med å spre seg utover landet også, så det blir sikkert snart mulig for flere å teste ut. Foreløpig ikke fått noe behov for å åpne datingappene igjen, får se om jeg begynner å kjede meg for ille i påska...😅 Spennende 😊 Men synd menn ikke er så gira på slike arrangementer. Har hørt at det er et gjentagende problem på alle slags speed dating greier. Anonymkode: b0ba6...861 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 22. mars #740 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Spennende 😊 Men synd menn ikke er så gira på slike arrangementer. Har hørt at det er et gjentagende problem på alle slags speed dating greier. Anonymkode: b0ba6...861 De sitter visst heller hjemme og klager på hvor lite de lykkes på datingappene ja... Klart, forutsetningen for å delta er at du faktisk ser etter et seriøst forhold da. Det holder nok en del menn borte det også. Dessverre. Selv i denne alderen (35-55) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå