Gå til innhold

Livs liv som mamma


liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

...fant nettopp ut at du ikke er modorator lenger... betyr det at jeg kan gjøre massse sprell i dagbøken din? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er vist samme regler her som i resten av kg-verden da ;)

Taco er namnam :) Mannen har vært i butikken for meg. Potetgull er godt også.

Har såååå vondt i brystvortene om dagen. Holder på å forgå om morgenen, må vente ute i 6-7 min mellom buss og tog og det er helt forferdelig. De blir stein harde og verker til tusen. Men ellers er alt bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...fant nettopp ut at du ikke er modorator lenger... betyr det at jeg kan gjøre massse sprell i dagbøken din? ;)

Å, nåjah! Jeg skal nok passe på liv jeg! ;)

Potetgull! Nam!

Har magen blitt større nå?

Skal du ikke lage deg gravid-teller da? Så er det lettere å følge med på hvor du og babyen er. :) Tror kanskje jeg har spurt før... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, nåjah! Jeg skal nok passe på liv jeg! ;)

fillern og :sur:

og jeg som hadde tenkt til å være sikkelig ramp :sjenert:

Neida.. skal være snill jente jeg :ler:

ja du må skaffe deg sånn teller!

og nytt magebilde er jo alltid moro!

(selv om man kanskje ikke ser den store forksjellen men)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann sveisann!! Har allerede begynt åp glede meg til trilleturer med deg og babyene våre til høsten, jeg! (Hvis du følger tradisjonen i familien din, rekker vi det kanskje i sommer, mens det fremdeles er godt og varmt ;) Men håper så klart at du slipper prematurfødsel, da! :klem: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt premature gjør ikke noe da ;) men juli blir kanskje litt tidlig. Sånn midt i august er jeg nok passe lei ;)

Om du hører om noen som skal selge, eller leie ut fra ca juli (mulig vi kan dobbelt leie i juni for sikkerhets skyld.) så si fra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos pappa en tur på lørdag og en tur på søndag til middag. Han har jo yngre barn, mine halvbrødre på 4 og 6 år. Han sa han hadde tatt vare på det som var å ta vare på. Står både dypvogn, sportsvogn, paraplytrille og seng i garasjen, bare å ta sa han. Men etter litt snakk så ble vi enige om at dypvognen er for liten for et vinter-barn men sengen tar vi gjerne. Er en vanlig brunlakkert sprinkel-seng som kan justeres i litt forskjellige høyder.

Tenkte å snakke litt med svigermor og, for min svigerinne er bare 7 år så hun har en del og. Men jeg tror dun har gitt bort en del til de første tante-barna da. De er hun nemlig gudmor for.

Vi har snakket litt om titler på disse bestemødrene. Barnet får jo tre av de. Så det får bli bestemor (foster) Farmor (bio-mor mannen) og mormor (min mor), Eneste logiske vi kommer frem til. Men nå lager jo barn seg egne navn fort og da!

Var innom for å kjøpe et par strikke-oppskrifter men det viste seg at en må kjøpe garn og, og det gidder jeg ikke nå. Tenkte jo de kunne velge hva i heftet de ville strikke da. Så da får vi finne på noe annet. Kanskje en bestemor-kopp eller kort. Vi får ta en tur å titte litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du hører om noen som skal selge, eller leie ut fra ca juli (mulig vi kan dobbelt leie i juni for sikkerhets skyld.) så si fra ;)

Det skal jeg gjøre! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende at jeg har glemt mobilen på jobb. Håper jeg finner den i utedressen da, ikke at jeg kan huske at jeg har tatt den ut av jakkelommen en gang. Og så håper jeg virkelig jeg våkner av mobilen til mannen i morgen tidlig kl 6:30!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var innom for å kjøpe et par strikke-oppskrifter men det viste seg at en må kjøpe garn og, og det gidder jeg ikke nå. Tenkte jo de kunne velge hva i heftet de ville strikke da. Så da får vi finne på noe annet. Kanskje en bestemor-kopp eller kort. Vi får ta en tur å titte litt!

:overrasket: Var du hen da?? Jeg kjøper oppskrifthefte uten å kjøpe garn. I østfoldhallen. :frustrert: Ble litt irritert jeg nå...

Jeg får rase videre på dagbokrunden, den blir lissom veldig overfladisk når jeg ikke har pc selv.. Men den er fikset altså, bare det at jeg er ikke på grefsen hver dag lissom..

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om jeg får tak i den pc'n din? så kan du hente den hos mamma på lørdag? Hun skal nemli på Oslo-tur fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan jo det og... :ler: er bonde i byen jeg da, har lært meg å kjøre til søs, men tør nesten ikke kjøre noe annet sted.,.. Oslo er skummelt.. Men sambo kjører jo i Oslo hele dagen, så han ler av meg når jeg kjører meg bort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke ille å kjøre i Oslo, har tullet mange ganger frem og tilbake i sentrum. Det er nemlig annenhver gate enveis-kjørt, og når du skulle vært et sted så går gaten et annet. Må tenke parallell-gater hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...