Gå til innhold

Livs liv som mamma


liv

Anbefalte innlegg

Innom for å titte hvordan det går med deg og magen! :-D 8 uker allerede ja! Og så tror jeg det er noe med det at man syns det går så fort med alle andre, bare ikke en selv! ;)

Ha en flott søndag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei

Takk for besøk. Ja vet blir del sånn at det går fort med alle andre enn seg selv. I morges ble Leon født, Håper jeg får en like rask fødsel! Graulerer Søndagsengel?

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med spire i magen! Bedre sent enn aldri!

Har ikke vært innom her før, men nå har jeg fått lest gjennom dagboken din og gleder meg til å følge deg fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Og takk for hilsen!

Tirdag morgen skal jeg til spesialist for GU. Har fått henvisning så da skal det ikke koste særlig. Håper han lytter etter eller at han kan se etter vesle livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg fått brev fra Ullevål, med tilbud om ultralydundersøkelse hos jordmor den 19.4.2006! Alt blir liksom mer og mer virkelig! da er jeg akkuratt 19 uker på vei.

Før det skal jeg en tur til jordmoren på helsestasjonen så dit må jeg huske å ringe snart. Greit med alt som er avtalt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her om dagen fikk jeg forresten vite at min stesøster som har prøvd lenge og hatt flere spontan-aborter er gravid igjen og har termin i slutten av august (om jeg ikke husker feil) så da blir det babyboom (om to kan kalles det ;) ) i familien til høsten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende at det av og til ikke går å sitere vedlegg. Men du kan jo bruke den lille pilen tilbake og se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...