Gå til innhold

Livs liv som mamma


liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel med tre strikkende svigermødre så tror jeg vi skulle ha dekket strikkebehovet for en stund ;) Men takk som byr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ut av huset 8:25 i morgen jeg så da er det vel påtide å komme seg vekk fra pc'n og i seng!

Natta natta til alle som dukker innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel med tre strikkende svigermødre så tror jeg vi skulle ha dekket strikkebehovet for en stund ;) Men takk som byr :)

Har du fått deg enda en svigermor?

viste at du hadde 2 men,...

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mannen har fostermor og biologisk mor... (jeg svarte jeg liv,,.. :sjenert:)

Bare innom og titter litt og tenker litt på deg og spiren! Og ja, Leon bestemte seg endelig for å komme...

Ha en fin dag da snuppa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg!

TRE strikkende bestemødre ja - da er nok strikkebehovet dekket ja! :ler:

Snakka med svigermora til svigrinna mi forleden og hun lurte på om jeg hadde begynt å strikke enda. Nei, jeg kan ikke strikke jeg, så det blir nok dårlig med det måtte jeg svare da. Det tror jeg hun syns var ille. :ler: Hun er nemlig ei sånn skikkelig håndarbeidsdame. ;)

Håper det gikk bra på undersøkelsen i dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meld fra søs:

har vært hos gyn og han tok innvendig ultralyd. Fikk bilde! Hjerte slo og alt var bra :hjerter_rundt:

Å gud som jeg gleder meg til å bli tante!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hjemme fra en laaaang dag på jobb! Har hatt tretimers førstehjelpskurs etter jobb i dag. Var ikke ferdig før 8!

Nå hadde jeg ikke spist siden to så jeg sitter her og spiser forran data'n.

Undersøkelsen gikk greit. Tok celleprøver, begynte å blø en del men det har gitt seg nå. Så fikk jeg se lille nurket. Ja det er bare en/ei siss! Og jeg ble satt noen dager tilbake, er 8+2 og ikke 8+5 som jeg var etter Mens-termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men tre strikkende svigermødere?

fostermoren til mannen og den biologiske,... det har jeg skjønt....

men den tredje da,.,,? eller kanskje det bare skulle stå 3 strikkende bestemødere?

Så bra at alt gikk vel på gu og med ul!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Mannen var med, men ventet på venterommet, han hadde ytret at han synes dette med at det skulle være innvendig ul litt ekkelt (spesielt siden legen var en mann.. ) så da fikk han lov å vente ute ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min venta også på utsiden ved tidlig ul! ;) Skjønner det godt jeg - men jeg lurer på hvordan han skal takle fødselen. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...