Gå til innhold

Livs liv som mamma


liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har du ringt ennå eller?

Har ringt hun og mor til J og E!

Te og tørre kjeks skal visst hjelpe mot kvalme. :klem:

Liker ikke Te men kjeks er jo godt ;)

Håpar kvalmen gjer seg snart!

God betring snuppelupp! :)

Ikke kvalm nå. For meg så har potetgull med salt og pepper vært en "lifesaver". Sikkert noe å gjøre med saltet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vår kjær stesøster T skal ha baby. termin fjorten dager etter deg...

så da blir det LJ i slutten av august, deg i idten av septeber og T i slutten av september...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de står på de ste-søsterene! Og snakkars lille tantebarn. Fra å være midt i senter til å få tre søskenbarn på en mnd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler meg ikke i form om dagen. Er sliten selv om jeg sover masse, er mye svimmel og har mye vont i hodet... Heldigvis ikke vært så veldig kvalm de siste to dagene da. Gruer meg til å jobbe i morgen. Ikke at det er ille å dra på jobb. Trives veldig, så jeg vet ikke hvorfor jeg ikke vil dra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

synes de siste 8 ukene har gått saaakte. Er jo evigheter siden det var jul!

Jeg syntes også det gikk veldig sakte fram til 12 uker. Også på slutten da..... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de står på de ste-søsterene! Og stakkars lille tantebarn. Fra å være midt i senter til å få tre søskenbarn på en mnd!

hun gleder seg veldig til å bli storesøster da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jo jeg har hørt det, at lille tantebarn gleder seg til å bli storesøster, men det kommer til å bli stor omveltning for den lille bortskjemte jenta!

Bra det da søndagsengel? at det ikke bare er jeg som synes de første tre mnd går sakte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo jeg har hørt det, at lille tantebarn gleder seg til å bli storesøster, men det kommer til å bli stor omveltning for den lille bortskjemte jenta!

jepp!

Er spent på hvordan det går ja. Å dele all oppmerksomheten med tre små...det er nok ikke lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...