Gå til innhold

Livs liv som mamma


liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sitter og leser litt på babyverden.

"Embryoet har til nå hatt to sett med nyrer. Det ene omdannes delvis til testikler hos gutter eller eggstokker hos jenter." Så rart at den ene nyren blir til testikler eller eggstokker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det synes jeg og!

Savner mobilen min jeg, men nå er det bare noen timer så får jeg sjekket den da. Sikkert ikke skjedd noe alikevel. Håper jeg våkner av mannen sin telefon i morgen tidlig da!

Natta alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jaja, trøtt som vanlig. Har sovet litt men tydligvis ikke nok. Nå skal jeg begynne på lunsjen i morgen. Har slik at vi har med lunsj til hverandre på fredag og i morgen er det min tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pastasalat.

Steker kylling, har oppi rocula, tomat, mais, rødløk og pasta penne. Så har jeg hvitløksbaguetter og vanlig baguetter ved siden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Tenk at du er så langt på vei allerede!! Helt utrolig!

Ja jeg vet det er bare å tenke sånn, men synes det blir vanskelig når det er ukjente steder, og mye trafikk og rare kryss og sånn. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Lusjen på jobben ble i allefall en suksess.

Jeg er super trøtt og kvalm, men skal møte mamma i byen om en halv time. Må finne noe å ha på meg.. Vet ikke hva, for alt er trangt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en veldig koselig kveld! Utrolig bra forestilling, satt på første rad og fikk en hatt i hodet.. Ellers gikk det greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...