Gå til innhold

Livs liv som mamma


liv

Anbefalte innlegg

Hei på deg! :)

Ikke at jeg har fundert så veldig på det, men har du to svigermødre? :klø: Åssn går det an, 'a?

Ellers ser man jo veldig godt at den lille magen har vokst litt da - så moro! :)

Ha en flott dag - og lykke til hos legen på torsdag! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg! :)

Ikke at jeg har fundert så veldig på det, men har du to svigermødre? :klø: Åssn går det an, 'a?

Mannen er fosterbarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky

Glem det, nå så jeg jo at det (kanskje) skjedde nyttårsaften. Regner med at det skjedde etter at dere kom hjem, da? :ler: Det ble jo et fruktbart besøk hos meg. :sjarmor::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere som har vært innom :klem:

Jeg er 7 uker på vei i morgen så det skulle vel bli 6+6 i dag da.

Bloggen er vel ikke komplisert vel. Bare å trykke på kommentar og hurtigsvar/skriv svar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du, det skjedde nok ikke nyttår men noen dager før jul ;) Mistankene derimot startet etter at jeg var hos deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, da skjønner jeg det med to svigermødre! Tenkte kanskje det var noen "ste" med i bildet jeg, når jeg fikk tenkt meg litt om. ;)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du vil nå kunne se hjerte slå på det yrlille fosteret ved hjelp av ultralyd. Det har ikke øyne ennå, men nervebanene langs ryggen er i ferd med å bli lukket inne som det skal :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det..Lurer på om legen finner hjertelyd på torsdag. Vet det er vanlig at de ikke finner det så tidlig men det hadde jo vært morsomt å få høre det lille livet da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...