Gå til innhold

Livs liv som mamma


liv

Anbefalte innlegg

takker alle som har vært innom med gratulasjoner!

Akkuratt kommet ut av dusjen og der medket jeg at brystvortene er veldig ømme. Gjorde vont å å få dusjstrålen på de. Men ellers er det ingen forandring i brystene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er litt rar i matveien om dagen. Jeg vet godt hva jeg IKKE vil ha, men klarer ikke å få lyst på noe spesielt. Egentlig vil jeg ikke ha noen ting i det hele tatt men mat må jeg jo spise da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt rar i matveien om dagen. Jeg vet godt hva jeg IKKE vil ha, men klarer ikke å få lyst på noe spesielt. Egentlig vil jeg ikke ha noen ting i det hele tatt men mat må jeg jo spise da!

Jeg har det akkurat likt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt rar i matveien om dagen. Jeg vet godt hva jeg IKKE vil ha, men klarer ikke å få lyst på noe spesielt. Egentlig vil jeg ikke ha noen ting i det hele tatt men mat må jeg jo spise da!

Sånn har jeg blitt nå... Aner ikke hva vi skal ha til middag i dag heller! :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma fortalte meg at da hun kom inn på føden med veer så hadde jordmoren spurt om hun var 5 mnd på vei.. (hun var 7md og 2 uker på vei). Hun la vist ikke på seg mer enn 5 kg totalt og var tilbake i sine vanlige klær den dagen hun kom hjem fra sykehuset! Ja det er jo lov å håpe!

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke gjort noe det nei. Å legge på seg så lite.

Er litt for tidlig født du da eller? (siden din mor var rundt 8 mnd på vei med veer)..

Stillig navn på dagboken din også forresten!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lov å håpe, ja... :) Mamma la på seg 25 kg med meg, men alt forsvant raskt, heldigvis! Det var visst mest vann. Med andremann sies det å være verre å "bli seg selv igjen" etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og mamma la på seg godt over 20 kg med meg også...

men hun fikk svangerskapsforgiting og spiste veldig mye i tilegg...

(for jeg var ikke så stor 47 + 2800gram. fldt 1 uke for seint)

Håper jeg slipper unna det den gangen det blir min tur

(og liv.. du tjuvstartet jo ;):klem: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Denne dagboka har jeg venta på!!!!

Grattis!! Så utrolig morro at du har spire i magen!!! Satser på at jeg kommer snart etter...

:hoppe:litt til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du sett denne(tok utgangspunkt i termin 15/9)?

Du er nå 5 uker og 3 dager på vei.

Unnfangelsen finner sted omkring: 21. desember, 2005

Hjertet begynner å slå: 15. januar, 2006

Embryoet beveger seg: 8. februar, 2006

jeg har sett den men det er kopirett matriale det også ;)

liv

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du sett denne(tok utgangspunkt i termin 15/9)?

jeg har sett den men det er kopirett matriale det også ;)

liv

Så strenge dere har blitt i det siste da! Har jo alltid lagt ut sånt!? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hei dere som har vært innom!

I går kveld var jeg barnevakt. Greit å tjene litt ekstra. Satt å leste for to jenter en halv time, så la de. Var der totalt fem timer. Greie penger det. Tjente da 400kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke gjort noe det nei. Å legge på seg så lite.

Er litt for tidlig født du da eller? (siden din mor var rundt 8 mnd på vei med veer)..

Stillig navn på dagboken din også forresten!

:)

Jeg er født 6 uker for tidlig tror jeg det var. Alle jentene (bortsett fra siss) på mammas side er født fortidlig. Mormor ble tilogmed døpt på sykehuset for de trodde hun skulle dø. Da fikk de med dåpsfatet hjem og jeg håper på å få lov til å bruke det til vårt barn når den tid kommer. Litt morsomt med et privat dåpsfat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du begynt å ta magebilder enda? Jeg angrer litt på at jeg ikke tok et før jeg ble gravid... Fikk jo en liten kul der ganske tidlig... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...