Gå til innhold

Livs liv som mamma


liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er potte tett og veldig forskjølet, sammen med at jeg er veldig trøtt så fungerer jeg dårlig om dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte å skrive at jeg har hatt hodepine i hele dag. Vel, det forsvant en times tid så jeg logget på wow og rett etter det kom det tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok en egenmeldingsdag i dag. Fortsatt sterk hodepine og er skikkelig forskjølet. Skal på jobb i morgen da. Utrolig deilig å sove litt i dag. HAr vel egentlig ikke helt våknet enda for å si det slik.

Er utrolig tørst om dagen, drikker og drikker men må mindre og mindre på do igjen. Hvor blir alt vannet av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betre no snuppa?

Bra at du "tok til fornuft" og tok eigenmelding i dag! :) Det blir som regel betre når ein får slappa godt av. Håpar det er slik denne gongen også!

Synd at du måtte gå i går, men me fekk jo heldigvis erstatning for deg då :) Så me kom oss gjennom heile Scholo. Eg fekk ei kul one-hand øks til å bruke saman med den eg fekk av deg :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei jenter.

Ja det har vært deilig med fri i dag. Har ikke kommet meg ut av morgenkåpen en gang! Burde rydde litt for jeg får kanskje besøk på lørdag og det ser bombet ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde sikkert lagt meg nå, ettersom jeg skal opp halv seks. Det er alt for tidlig for et gravid B-menneske!

Litt mat må jeg i allefall ha men brødet som mannen kjøpte i går kveld smakte ikke noe godt så det får bli nudles eller no sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei liv, og gratulerer så masse med den lille spiren :klem: Ordentlig koselig. Håper du får et supert svangerskap.

God helg til deg og dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...