Gå til innhold

Livs liv som mamma


liv

Anbefalte innlegg

Jeg er i dag 5+2 og har vist dette siden 4 januar. Mistanke siden nyttårsaften. Dette er en gledlig overraskelse og så si det slik!

Har ikke så mange symtomer enda. Litt sporadisk kvalm, spiser en del og litt mer trøtt enn vanlig. Ellers så er jeg i god form!

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis! Har akkurat funnet ut at det har klaffet for oss denne perioden... så jeg er 4 + 6 i dag... Jippi for oss begge! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye, liv! Dette var herlige nyheter syns jeg!

Og så blir man jo litt ekstra oppmerksom på gravide når man selv er i samme situasjon - så dette var stas syns jeg! :)

Lykke til framover! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Gratulerer da!!!

I min villfarelse har jeg havnet inne på graviddagbøker og kjente jo plutselig igjen deg fra U.B.J. Må si du slipper åvære utålmodig lenger :ler:

HVordan stiller mannen seg til dette da? Var ikke han i utgangspunktet innstilt på å vente litt... :sjenert:

Nok en gang . GRATULERER!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo han ville gjerne vente litt men når det har skjedd så får vi bare glede oss over det da. Hans ord..

Edit; trykkleif

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Markblomsten
Jo han ville gjerne vente litt men når det har skjedd så får vi bare glede oss over det da. Hans ord..

Edit; trykkleif

Så bra da! :danse:

Må nok være utålmodig litt lenger jeg da... Får glede meg her inne på dine vegne imens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg veit jo det, men jeg må jo få lov til å glede meg!

Jeg og mamma har nå sittet og diskutert jentenavn! Å om du stjeler det navnet jeg skal ha til fornavn blir jeg sint!!! Hu kan ha det til mellomnavn da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke louise til fornavn. Slapp av! Mulig vi klarer å trykke det inn som mellomnavn da!

Vi er ikke helt enige i hva som er fine navn. Jeg liker f.eks Ingvild men det er ikke han helt begeistret for. Men vi har goooood tid da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...