Gå til innhold

Livs liv som mamma


liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke store endringene enda, magen er litt værre å holde inn.. og jeg merker at beltene er litt strammere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og lurer på hvordan vi skal fortelle det til svigermødrene mine. Det er jo snart morsdag og da pleier vi å sende blomter. Lurte på om vi skulle sende et hefte med strikkeoppskrifter på babytøy i stede ;) Skrive bare type "Vi kunne trenge noe ulltøy til september. Kan du hjelpe oss med litt strikking?"

Hørtes det koslig ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter og lurer på hvordan vi skal fortelle det til svigermødrene mine. Det er jo snart morsdag og da pleier vi å sende blomter. Lurte på om vi skulle sende et hefte med strikkeoppskrifter på babytøy i stede ;) Skrive bare type "Vi kunne trenge noe ulltøy til september. Kan du hjelpe oss med litt strikking?"

Hørtes det koslig ut?

Ja, det hørtes kjempefint ut!! Synd dere ikke får vært der og sett reaksjonen deres da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og lurer på hvordan vi skal fortelle det til svigermødrene mine. Det er jo snart morsdag og da pleier vi å sende blomter. Lurte på om vi skulle sende et hefte med strikkeoppskrifter på babytøy i stede ;) Skrive bare type "Vi kunne trenge noe ulltøy til september. Kan du hjelpe oss med litt strikking?"

Hørtes det koslig ut?

Høres ut som en skikkelig flott ide. Og magen har jo blitt litt forandra da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg tror ikke jeg har spist siden pizzaen i halv-femtiden i går jeg. Og ikke er jeg sulten nå heller. Må vel trykke ned et par brødskiver med leverpostei vel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen og jeg spiste delig kina-mat i syvtiden men i ni tiden kom alt i retur. Er egentlig ikke kvalm men plutselig må jeg bare spy. Har skjedd to ganger tidligere og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da fikk jeg oppdatert meg på lille-liv...

Leit å høre at du kaster opp da! Håper ikke det skjer flere ganger, men du må huske på å spise!!

Jeg synes magen din er nyyyyydelig!!! Ser forskjell ja!! :hoppe: morro morro!!

og ja, vi håper på mindre snø ved neste EL :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spennende med legetime! :) Da følte i hvertfall jeg at jeg var litt mer "ordentlig gravid"... :sjenert: Håper du slipper å kaste opp så mye mer. Veldig bra at du ikke er kvalm da!

Endret av søndagsengel?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...