Gå til innhold

Livs liv som mamma


liv

Anbefalte innlegg

Jeg er født 6 uker for tidlig tror jeg det var. Alle jentene (bortsett fra siss) på mammas side er født fortidlig. Mormor ble tilogmed døpt på sykehuset for de trodde hun skulle dø. Da fikk de med dåpsfatet hjem og jeg håper på å få lov til å bruke det til vårt barn når den tid kommer. Litt morsomt med et privat dåpsfat!

Ja, det høres kjempefint og spesielt ut med eget dåpsfat! Er du og baby-E døpt i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja jeg har et lite magebilde fra 4+2 liggende for sammenligningsgrunnlag senere.

Og ja den lille kulen der har alltid vært der, mangel på magemuskler ;)

post-2920-1137332568_thumb.jpg

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er småstøk i magen om dagen, greit nok det. Men så nevnte jeg det til mannen og han bare lo og sa (med glimt i øyet) at han kunne ikke skjønne hvorfor jeg var støl, for jeg hadde jo ikke noen magemuskler i det hele tatt ;)

Han har lenge prøvd å få meg til å være med å trene, og min unnskyldning har vært at jeg ikke har noen magemuskler å trene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg har et lite magebilde fra 4+2 liggende for sammenligningsgrunnlag senere.

Og ja den lille kulen der har alltid vært der, mangel på magemuskler ;)

post-2920-1137332568_thumb.jpg

Så søt! :)

Jeg er småstøk i magen om dagen, greit nok det. Men så nevnte jeg det til mannen og han bare lo og sa (med glimt i øyet) at han kunne ikke skjønne hvorfor jeg var støl, for jeg hadde jo ikke noen magemuskler i det hele tatt ;)

Han har lenge prøvd å få meg til å være med å trene, og min unnskyldning har vært at jeg ikke har noen magemuskler å trene..

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg bare sovet to timer på dagen! Men jeg har nå bare tuslet rundt her da, ikke kommet meg ut av morgenkåpen en gang!

Nuh skal jeg tusle i seng. Jobb i morgen og så er jeg vel tilbake her i 6tiden ;) Liker ikke seinvakter, vel det er ganske greit å begynne så sent, trenger ikke reise herfra før et på ni, på tidligvakter må jeg ta bussen 05:54! Problemet er at jeg ikke kommer hjem før i seks tiden og da er jo dagen nesten over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg har et lite magebilde fra 4+2 liggende for sammenligningsgrunnlag senere.

Og ja den lille kulen der har alltid vært der, mangel på magemuskler ;)

post-2920-1137332568_thumb.jpg

:hoho: av mannen og deg... Men jeg har nok en større kul en deg, for jeg har like lite magemuskler som deg.. Ser jo ut som jeg er gravid

Men nå har jeg startet trene!!! Men ser ikke ut som om den strammer seg opp :overrasket:

Endret av iss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke helt om jeg tør å ta et før bilde jeg... Slutta jo å røke for et år siden, og hmmm har jo lagt på meg 5 kilo. Så i profil ser jeg gravid ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

omega3 og folinsyre er viktig for utviklingen av hjernen, så hvis du ikke allerede har begynt å ta det kan det være lurt å begynne nå

*ivrig tante* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...