Gå til innhold

Livs liv som mamma


liv

Anbefalte innlegg

Var bare litt kvalm på vei til jobb i dag men ble værre ut over dagen. Kastet opp tre ganger..

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Liv! Har ikke vært innom deg tidligere, så nå har jeg prøvd å oppdatere meg :) Vi er jo nesten like langt på vei. Blir spennende å følge med videre.

Håper formen din blir bedre og at du skal slippe å kaste opp i tide og utide. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Leit å høre at du har vært så kvalm.. Jeg også hater å kaste opp.. Og har så lett for å bli kvalm, så jeg lurer på hvordan dette blir når jeg blir gravid...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke vært merkverdig kvalm i dag :hoppe:

Nå skal jeg spise og så slappe litt av. Skal møte ei venninne som er på bytur i syvtiden. Har ikke sett hene siden oktober så det blir nok koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var ei fra borg. K ser jeg nok ikke før jeg skal til London!

Var veldig koselig, skravlet og skravlet i to og en halv time. Tiden går fort i godt selskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja sikkert hormonene.

Fins ikke sulten. Ikke spist enda i dag så jeg bør vel få i meg noe men det eneste som frister er potetgull!

Jeg er dog i litt bedre humør i dag og nå har jeg tenkt å ringe Tante R og fortelle at jeg er gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si at jeg var kvalm i går kveld så mannen gikk for å kjøpe elpejuce for det hadde jeg lest skulle hjelpe. Men det hjalp ikke og jeg fikk skikkelig halsbrann. Kjempe ekkelt. Har ikke hatt så ille før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...