Gå til innhold

Livs liv som mamma


liv

Anbefalte innlegg

Selve fødselen går nok greit både for din og min Kverula.

Jeg ringte på jobb og sa jeg ikke kom i dag, har en fryktelig hodepine. Dunker ordentlig hardt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hodepinen er ikke så ille nå, men det har dunket gjevnt i hele dag, slitsomt. glad jeg ikke overså det og dro på jobb i morges for å si det sånn.

Jeg må vel snart si noe til sjefen og. Utsetter det så lenge jeg kan for jeg vet ikke helt hva jeg skal si....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg satser på at den forsvinner fort. Skal sitte barnevakt i morgen. Trenger de ekstra pengene til London-turen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle inn å bestille billett til london nå, og selvfølgelig har prisen hoppet siden fredag. Så da er det mye dyrere å reise med ryanair enn norwegian. Prøver å få tak i reisefølget mitt for å si at det blir litt dyrere men tror hun er på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker men det er vel litt tidlig, ikke mamma enda ;)

Når er farsdagen? Er ikke det på høsten?

Da har vi bestilt London tur, reiser morgenen torsd.16 og hjem på dagen mandag 20. mars. Skal sove ganske billig og betaler 1042kr for fly, tur/retur så det hele kommer på va 2150kr. Fornøyd med fly og opphold med frokost for den prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte å hoppe for 9+0 i dag

:hoppe:

Det ble en laaang uke 8 ettersom jeg ble satt noen dager tilbake.

Tror i allefall det blir det. Jeg var 8+2 på tirdag i følge UL.. og da må det jo bli 9+0 i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siss; jeg ønsker meg en sånn ! Sånn hadde foreldrene til fadderbarnet mitt og den er veldig grei å lage babymat med! Får din kjære noe rabatt på den? Sånn før han slutter....

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

siss; jeg ønsker meg en sånn ! Sånn hadde foreldrene til fadderbarnet mitt og den er veldig grei å lage babymat med! Får din kjære noe rabatt på den? Sånn før han slutter....

det skal vi nok få sjekket opp se!

:hoppe: for 9+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei til jobb i morges var jeg ordentlig kvalm, måtte gå innom narvesen å kjøpe en pose "just in case" og i det jeg går av t-banen så bare måtte jeg spy, rakk å trekke meg litt unna folk altså. Men det var ordentlig ekkelt. Tidligere har jeg kunne kontrollere det mer, altså utsatt selve spyingen men denne gangen hadde jeg ikke sjans. Spydde to ganger til på jobb og. Hater å spy! Og jeg som har vært så lite kvalm tidligere.

I ettermiddag/kveldinga har jeg vært hos siss og vasket tøy. Vi venter på deler til vaskemaskinen vår og var helt tom for bl.a sokker så da ble det nødløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...