Gå til innhold

Anser det som trussel fra KID interiør


Eva-Lena

Anbefalte innlegg

Sofakona skrev (14 minutter siden):

Her kjenner jeg at jeg blot svimmel...en ts som mener de gir trussel..en som forsvarer Kid med nebb og klør 🤣🤣

Jeg føler meg ikke truet, men ordlyden i mailen var som at de truer meg med å miste medlemskapet. Jeg gir blanke i om de kutter meg ut. Jeg synes bare ikke en så stor bedrift skal ordlegge seg sånn til kundene.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Dette har bare utviklet og utviklet seg i hele dag. Masse løgner hele tiden. Det påstås at KID sender ut svindel til sine medlemmer. Jeg har tilbakebevist dette hele dagen -- ingen vil høre på meg! Så ønsket flere at jeg skulle dele personlige eposter og legge ut mitt privatliv -- det er ikke greit! OG NÅ DEN NYE STORE LØGNEN: AT JEG ER TRÅDSTARTER! Folk burde skamme seg. Tenk at jeg må bruke hele lørdagen min på dette! Det er mye annet jeg heller skulle gjort. NOK EN GANG: Flere av dere burde virkelig sende en unnskyldning til KID! 

Anonymkode: a8be9...f40

Hva gjør deg så engasjert i dette? Eier du KID eller har du mange aksjer i firmaet?

Det er første gang jeg ser noen som er så oppslukt av å forsvare en butikk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for å være sikker, så tror jeg at vi alle bør gå over til Princess. Man vet jo aldri hva slags fanterier Kid holder på med. 

Anonymkode: 75018...50d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Nei, for å være sikker, så tror jeg at vi alle bør gå over til Princess. Man vet jo aldri hva slags fanterier Kid holder på med. 

Anonymkode: 75018...50d

Antar du med dette at KID er en kriminell organisasjon? 

Anonymkode: a8be9...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (26 minutter siden):

Hva gjør deg så engasjert i dette? Eier du KID eller har du mange aksjer i firmaet?

Det er første gang jeg ser noen som er så oppslukt av å forsvare en butikk.

DET ENESTE JEG HAR VÆRT OPPTATT AV ER AT DETTE IKKE ER SVINDEL!

Anonymkode: a8be9...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (32 minutter siden):

Istedenfor å trolle gjennom 8 sider og klage over at du har måtte bruke lørdagen din på dette, så kunne du heller valgt å ignorere tråden og ikke svart i det hele tatt..... 

OG SLUTT MED DEN SKRIKINGEN!!! 😂 Du framstår ikke særlig seriøs på den måten 😂 Kanskje på tide å logge av Kvinneguiden for i kveld 🤔

Alltid skal de som snakker sannheten snakkes ned! Makan! Klarer du ikke innse at dere har tatt feil i hele kveld! KID svindler ikke sine medlemmer -- hvorfor i all verden skulle de det!!?? Hvorfor ønsker dere å gi KID et dårlig rykte. Jeg syns du skal sende en epost til KID hvor du beklager din oppførsel her på forumet i dag. 

Anonymkode: a8be9...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig er det ikke en mail fra KID. Jeg er selv medlem av KID interiørklubb, selv om jeg handler der svært sjeldent. De eneste mailene jeg får, er reklame med medlemstilbud. 

Anonymkode: 121fc...d8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VIKTIG MELDING TIL ALLE DERE SOM SPRER RYKTER OM AT KID DRIVER MED SVINDEL AV SINE MEDLEMMER! Dere burde sende denne meldingen til KID i kveld som en unnskyldning for deres oppførsel:

"Jeg beklager med dette at jeg XXX har svertet KID sitt rykte ved å spre løgner på Kvinneguiden den 18. mars 2023. Jeg velger med dette å trekke tilbake alt jeg har sagt og beklager med dette min oppførsel."

Send det!

Anonymkode: a8be9...f40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Så frekt av dem! Takk for at du la ut! 

Anonymkode: fc09d...07d

Dette er ikke fra Kid, men enig at det er en frekk mail fra svindlerne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

VIKTIG MELDING TIL ALLE DERE SOM SPRER RYKTER OM AT KID DRIVER MED SVINDEL AV SINE MEDLEMMER! Dere burde sende denne meldingen til KID i kveld som en unnskyldning for deres oppførsel:

"Jeg beklager med dette at jeg XXX har svertet KID sitt rykte ved å spre løgner på Kvinneguiden den 18. mars 2023. Jeg velger med dette å trekke tilbake alt jeg har sagt og beklager med dette min oppførsel."

Send det!

Anonymkode: a8be9...f40

Haha 😅😅😅😅 dette reddet lørdagskvelden..denne var god. Du får kjøpe blomster og levere de personlige til Kid på mandag og so at du prøvde at du kunne...men dessverre at det for mange dumme mennesker på kg o helgen 🤣🤣🤣

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Antar du med dette at KID er en kriminell organisasjon? 

Anonymkode: a8be9...f40

Det var nok heller en ironisk kommentar, som mange av oss andre synes var morsom.

Anonymkode: 35f2c...09a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi anser ditt medlemskap som aktivt dersom du har åpnet en e-post fra oss, eller gjort et kjøp som kundeklubbmedlem de siste 30 månedene. Når du bruker våre tjenester og handler på kid.no inngår du en avtale med oss, som også inkluderer våre standard Kjøpsvilkår.  

 

Så...da er spørsmål...har du ikke handlet eller åpnet mail fra Kid i løpet av de siste 30 mnd? Om du har det...er dette svindel 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

VIKTIG MELDING TIL ALLE DERE SOM SPRER RYKTER OM AT KID DRIVER MED SVINDEL AV SINE MEDLEMMER! Dere burde sende denne meldingen til KID i kveld som en unnskyldning for deres oppførsel:

"Jeg beklager med dette at jeg XXX har svertet KID sitt rykte ved å spre løgner på Kvinneguiden den 18. mars 2023. Jeg velger med dette å trekke tilbake alt jeg har sagt og beklager med dette min oppførsel."

Send det!

Anonymkode: a8be9...f40

Har du veldig vondt for å forstå av ingen her mener at KID selv sender ut falsk Mail. Det vi lurer på er om noen utenfor KID kan sendt ut spam.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (1 minutt siden):

Har du veldig vondt for å forstå av ingen her mener at KID selv sender ut falsk Mail. Det vi lurer på er om noen utenfor KID kan sendt ut spam.

 

Dessverre. Som du ser er det brukt 9 sider på å prøve å forklare AB f40 om dette. Og jeg mistenker at ingen av oss vil lykkes med det. 😇

Anonymkode: 35f2c...09a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten1 skrev (3 minutter siden):

Å kalle dette for trussel blir for dumt

Jeg anser ikke de som trussel, men virker jo som de med ordlyden «truer» meg til å handle der ellers blir jeg utestengt av gruppa. Det er ikke noe tap for meg de ekskluderer meg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eva-Lena skrev (Akkurat nå):

Jeg anser ikke de som trussel, men virker jo som de med ordlyden «truer» meg til å handle der ellers blir jeg utestengt av gruppa. Det er ikke noe tap for meg de ekskluderer meg.

 

Se hva jeg skrev lenger opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dessverre. Som du ser er det brukt 9 sider på å prøve å forklare AB f40 om dette. Og jeg mistenker at ingen av oss vil lykkes med det. 😇

Anonymkode: 35f2c...09a

Helt enig i at vi ikke kan få vedkommende til å forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Antar du med dette at KID er en kriminell organisasjon? 

Anonymkode: a8be9...f40

Det kan godt hende. Kanskje de hacker oss, for stoppe all reklame fra andre sengetøy- firmaer. Når jeg tenker meg om er det lenge siden jeg har fått reklame fra Princess.

Anonymkode: 75018...50d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Selvfølgelig er det ikke en mail fra KID. Jeg er selv medlem av KID interiørklubb, selv om jeg handler der svært sjeldent. De eneste mailene jeg får, er reklame med medlemstilbud. 

Anonymkode: 121fc...d8d

Du tuller, ikke sant? Eller ser du virkelig ikke at dette er en Mail fra kid?  
 

https://kidno.customer.voyado.com/open/email/online/qHwbKsa9C0C116_JAKvsQw/l4PAkRkVmEuM-6l9AKmghw/wPE72SDWME69hK_JAKvsSA

Anonymkode: 417f4...7bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...