Gå til innhold

Anser det som trussel fra KID interiør


Eva-Lena

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette må da være svindel!

Anonymkode: e3347...c82

NÅ MÅ DU GI DEG!! Har du ikke lest tråden????? Jeg har GJENTATTE GANGER sagt at det IKKE er svindel! Jeg får slike eposter hele tiden. Det er normalt. PUNKTUM. 

Anonymkode: a8be9...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts..du er klart over alt tilogmed Skatteetaten får folk som utgir seg for å være de..og gir ut svindel mail...jeg fikk svindel mail fra "tusenfryd" for noen uker siden . Det er kjempe lett å gi falsk mail fra falske steder 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (1 minutt siden):

Ts..du er klart over alt tilogmed Skatteetaten får folk som utgir seg for å være de..og gir ut svindel mail...jeg fikk svindel mail fra "tusenfryd" for noen uker siden . Det er kjempe lett å gi falsk mail fra falske steder 

 

NOK EN GANG BARE MASSE RYKTER! dETTE beviser ingenting! Epostene fra KID er ikke svindel -- bare ryktesprederne her inne som påstår det! Normale eposter, så slapp av. 

Anonymkode: a8be9...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

NOK EN GANG BARE MASSE RYKTER! dETTE beviser ingenting! Epostene fra KID er ikke svindel -- bare ryktesprederne her inne som påstår det! Normale eposter, så slapp av. 

Anonymkode: a8be9...f40

Vis oss mail adressen fra Kid 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

NÅ MÅ DU GI DEG!! Har du ikke lest tråden????? Jeg har GJENTATTE GANGER sagt at det IKKE er svindel! Jeg får slike eposter hele tiden. Det er normalt. PUNKTUM. 

Anonymkode: a8be9...f40

Slapp litt av nå. Vi ser du har sagt at sånne mailer er helt normalt. Noe jeg er helt enig i og jeg har kommentert det utfyllende tidligere i tråden siden jeg jobber med markedsføring som dette.

MEN det betyr ikke at KID som alle andre firma kan bli utsatt for svindelmailer.

Med andre ord: jeg tror de fleste har fått med seg at det er vanlig å få denne type mailer, men samtidig skader det aldri å ha litt sunn fornuft og ikke klikke på linker i mailer som kan være suspekte (ref. språk, avsenderadresse etc.).

Om jeg hadde vært deg ville jeg vært forsiktig med å rope ut at mailer ikke kan være svindel. Jeg synes også språket i TS sin mail var dårlig og ikke likt det dette firmaet vanligvis sender. Så muligheten er selvfølgelig til stede for at nettopp denne mailen kan være svindel.

Anonymkode: 35f2c...09a

  • Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sofakona skrev (3 minutter siden):

Ts.

Her ser du mail fra Kid 

Screenshot_20230318-162128.jpg

HVa slags rykter mot KID er det du prøver å starte her! DETTE ER JO EN HELT NORMAL MAIL FRA KID!

Anonymkode: a8be9...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

HVa slags rykter mot KID er det du prøver å starte her! DETTE ER JO EN HELT NORMAL MAIL FRA KID!

Anonymkode: a8be9...f40

Ja nettopp...har du samme mail adresse?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

HVA I ALL VERDEN!! Har du ikke fulgt med i tråden?? Her har jeg gjentatte -- på tydelig vis -- forsøkt å forklare for dere at dette ikke er svindel, men HELT NORMALT! jEG synes ærlig talt dere burde sende en unnskyldning til KID! 

Anonymkode: a8be9...f40

Hvordan vet du at det ikke er svindel? Jeg har aldri fått sånne e-poster. Vis oss avsender, sånn at vi kan se det selv. Og er det ekte, så må det jo klages inn til Kid! 

Anonymkode: 35b51...d83

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Slapp litt av nå. Vi ser du har sagt at sånne mailer er helt normalt. Noe jeg er helt enig i og jeg har kommentert det utfyllende tidligere i tråden siden jeg jobber med markedsføring som dette.

MEN det betyr ikke at KID som alle andre firma kan bli utsatt for svindelmailer.

Med andre ord: jeg tror de fleste har fått med seg at det er vanlig å få denne type mailer, men samtidig skader det aldri å ha litt sunn fornuft og ikke klikke på linker i mailer som kan være suspekte (ref. språk, avsenderadresse etc.).

Om jeg hadde vært deg ville jeg vært forsiktig med å rope ut at mailer ikke kan være svindel. Jeg synes også språket i TS sin mail var dårlig og ikke likt det dette firmaet vanligvis sender. Så muligheten er selvfølgelig til stede for at nettopp denne mailen kan være svindel.

Anonymkode: 35f2c...09a

dU prøver bare å snakke deg rundt. Det er ikke svindel. Kid sender sånne eposter hele tida. DU trenger ikke gå rundt grøten! 

Anonymkode: a8be9...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

dU prøver bare å snakke deg rundt. Det er ikke svindel. Kid sender sånne eposter hele tida. DU trenger ikke gå rundt grøten! 

Anonymkode: a8be9...f40

Hvorfor får ikke alle slike e-poster «hele tiden»? 

Anonymkode: 35b51...d83

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

dU prøver bare å snakke deg rundt. Det er ikke svindel. Kid sender sånne eposter hele tida. DU trenger ikke gå rundt grøten! 

Anonymkode: a8be9...f40

Har du lest mitt tidligere innlegg? Tror det er noe du misforstår fundamentalt i denne tråden.

Anonymkode: 35f2c...09a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan vet du at det ikke er svindel? Jeg har aldri fått sånne e-poster. Vis oss avsender, sånn at vi kan se det selv. Og er det ekte, så må det jo klages inn til Kid! 

Anonymkode: 35b51...d83

Vis oss ditt og vis og datt!!! Dere prøver bare å snoke i mine personlige eposter. Jeg sier at det ikke er svindel. Noe mer trenger dere ikke vite. 

Anonymkode: a8be9...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

HVA ER DET DU SIER??! Jeg får slike meldinger hele tida! Ikke prat tull. Helt normalt å få slike meldinger. 

Anonymkode: a8be9...f40

Hvor er det du får disse e-postene? I [Sendt]-boksen?

Anonymkode: e3347...c82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er ikke "Medlem" i noen butikker jeg. Så da får jeg ikke noe mail.

Håper at kunder i fremtiden slutter med denne saueflokk mentaliteten og bli "medlem" for "tilbud". Tidlbud kan da gis til alle bør ikke trenge å være "medlem".

"Medlem" er samme som kredittkort, en kan kanskje tjene ørlite selv, men kundemassen totalt sett taper. Er derfor jeg har snakket ut mot kredittkort-bruk på divserse forum som KG men aldri fått særlig respons. "Jeg sparer penger" er responsen. Kredittkort-selskaper er veldedige organsiasjoner som hjelper oss og gir oss gratis ting, var det folk mener om saken. Og da er det lite jeg får gjort.

Om alle sluttet å bli "medlem" ville du spart enda mer, enn det du gjør ved å bli "medlem". Men er vanskelig å koordinere når alle bare tenker på seg selv.

Anonymkode: 47ddf...65e

Taper da ingenting på å melde meg inn å få 25 prosent rabatt som jeg ikke hadde fått hvis jeg ikke var medlem. Kan ikke sammenliknes med kredittkort inder hele tatt! På kredittkort må man betale renter hvis man har gjeld, noe man ikke har som medlem i Kid….. 

Anonymkode: 35b51...d83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vis oss ditt og vis og datt!!! Dere prøver bare å snoke i mine personlige eposter. Jeg sier at det ikke er svindel. Noe mer trenger dere ikke vite. 

Anonymkode: a8be9...f40

Snoke...det er bare skrive ned Kid sin e Mail adresse...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vis oss ditt og vis og datt!!! Dere prøver bare å snoke i mine personlige eposter. Jeg sier at det ikke er svindel. Noe mer trenger dere ikke vite. 

Anonymkode: a8be9...f40

Haha, snoke i dine e-poster?? Herlighet! Dette må være tull! 😅

Anonymkode: 35b51...d83

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva jeg skal tro om dere! Dere vil bare ikke høre på hva jeg sier. DET ER IKKE SVIDEL! Får sånne eposter hele tiden! Og nei! Dere får ikke se epostene mine! dere ønsker bare å spre rykter og snoke i andres eposter

Anonymkode: a8be9...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vis oss ditt og vis og datt!!! Dere prøver bare å snoke i mine personlige eposter. Jeg sier at det ikke er svindel. Noe mer trenger dere ikke vite. 

Anonymkode: a8be9...f40

Noe de fleste vet, er jo at man aldri skal stole på en anonym på nett som sier "dette er ikke svindel" 🤣.

Anonymkode: 35f2c...09a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...