Gå til innhold

Anser det som trussel fra KID interiør


Eva-Lena

Anbefalte innlegg

Ts.... hvorfor skriker du at dette ikke er svindel..men du skriver at dette er trussel...trussel er vel verre ..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg gir opp. Jeg tror du må logge av PC'en din en liten stund og puste med magen. Så kan du lese tråden igjen senere.

Jeg sier dette i beste mening og det er ingen som latterliggjør deg her. Det klarer du fint å gjøre selv dessverre.

Anonymkode: 35f2c...09a

Nok en gang forsøker du deg på latterliggjøring. Du har ingen argumenter, så da kan du ikke annet. Å framstille meg som tilnærmet gal løser ingen ting! 

Anonymkode: a8be9...f40

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævlig frekt. Men det verste er at det funker jo. 

Barn skulle fått kurs i de psykologiske måtene butikker bruker for å lokke deg inne, sånn at man har motstandskraft. 

Jeg blir stort sett aldri medlem i noe nettopp fordi jeg ikke ønsker den aggressive reklameringen. Jeg er også minimalist da og har aktivt tatt oppgjør meg forbruket mitt. Men denne reklamen og lignende tar nettopp utbytte av at folk lever i tidsklemma og ikke har tid til å ha et bevisst forhold til eget forbruk. 

Anonymkode: 2f42d...b3a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg har fått den samme. (Så dere som sier det er spam, det er det ikke)

Anonymkode: 417f4...7bc

Hvordan vet du at det ikke er spam? Det er det vi lurer på? :) 

Anonymkode: 35b51...d83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

DET ER EN NORMAL EPOSTADRESSE! IKKE SVINDEL! DER SER DERE!

Anonymkode: a8be9...f40

Hææ? 

Anonymkode: 35b51...d83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ro deg ned, sier du! Makan til frekkhet! Ro deg ned selv, sier nå jeg! Det er ikke svindel. Punktum. Jeg får slike hele tiden. Punktum. SLUTT Å SPRE HAT MOT KID!!

Anonymkode: a8be9...f40

Men altså de som sier det er svindel mener jo da at KID ikke kan være så dumme at de sender en sånn Mail så

det må være noe andre som sender. Du derimot som sier at KID gjør dette regelmessig snakker jo direkte stygt om KID for det var en veldig rar Mail å sende ut av et profesjonelt firma

Anonymkode: 0582b...260

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det er kjempefint at flere kan si sannheten. Vi må stå sammen mot KID-haterne og ryktesprederne. Helt normale eposter. Får dem hele tida!

Anonymkode: a8be9...f40

Du snakker helt mot deg selv! Er vi KID-hatere fordi vi tror denne e-posten er svindel? Denne e-posten, hvis den er ekte, er jo absolutt ikke til fordel for Kid…. Jeg forsvarer Kid og håper og tror denne e-posten er svindel fordi Kid taper på å sende ut slikt! Jeg liker Kid og handler mye der. Jeg har aldri fått slike e-poster. Herlighet! 

Anonymkode: 35b51...d83

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nok en gang forsøker du deg på latterliggjøring. Du har ingen argumenter, så da kan du ikke annet. Å framstille meg som tilnærmet gal løser ingen ting! 

Anonymkode: a8be9...f40

Se på AB nummeret mitt. Så går du på side 2 i denne diskusjonen og ser at jeg har MANGE argumenter. Og igjen, det er du selv som finner på beskrivelser av personligheten din. Ikke noen av oss andre.

Anonymkode: 35f2c...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men altså de som sier det er svindel mener jo da at KID ikke kan være så dumme at de sender en sånn Mail så

det må være noe andre som sender. Du derimot som sier at KID gjør dette regelmessig snakker jo direkte stygt om KID for det var en veldig rar Mail å sende ut av et profesjonelt firma

Anonymkode: 0582b...260

Enig! Her har vedkommende hyler og skriker misforstått helt! 

Anonymkode: 35b51...d83

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal nå følge debatten fra sidelinjen en stund. KOMMER TILBAKE MED MER I KVELD!

Anonymkode: a8be9...f40

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg skal nå følge debatten fra sidelinjen en stund. KOMMER TILBAKE MED MER I KVELD!

Anonymkode: a8be9...f40

Jeg gleder meg.

Anonymkode: 5db4f...1e6

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Slapp av, du! Du trenger ikke bli helt DESPERAT! Pust rolig!

Anonymkode: a8be9...f40

er jo du som  er helt desp her da 😛 tror du har for mye fritid i dag... 

Anonymkode: 8b9c2...da9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg skal nå følge debatten fra sidelinjen en stund. KOMMER TILBAKE MED MER I KVELD!

Anonymkode: a8be9...f40

Tror det er lurt. Og et tips er å velge kursiv, bold eller understrek når du skal poengtere noe viktig. Det er litt slitsomt å lese "skriking" som caps locks er 😊. Ønsker deg en fin og litt roligere lørdagskveld 😊.

Anonymkode: 35f2c...09a

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hvordan vet du at det ikke er spam? Det er det vi lurer på? :) 

Anonymkode: 35b51...d83

Fordi det er fra Kid Interiør, samme utseende på nyhetsbrev og samme epostadresse som de alltid sender fra. 

Anonymkode: 417f4...7bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så flott! Da er det jo oppklart alt sammen! Og hvorfor ulike firma sender ut slike mailer står forklart på side 2 av diskusjonen 😁

Anonymkode: 35f2c...09a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Fordi det er fra Kid Interiør, samme utseende på nyhetsbrev og samme epostadresse som de alltid sender fra. 

Anonymkode: 417f4...7bc

Hvis det da? Hva er problemer med det?? 

Anonymkode: 35b51...d83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis det da? Hva er problemer med det?? 

Anonymkode: 35b51...d83

Har jeg sagt det er et problem? 🤔 Jeg sa bare det ikke var spam som noen mente det var….

Anonymkode: 417f4...7bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje svindel.

Ellers er det jo digg å ikke være medlem lenger, så får du 40% på en vare når du melder deg inn igjen. 😅

Eller, de har sikkert et system som stopper det. Hvis denne mailen er legit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orket ikke lese hele tråden, men den veldig sinna personen misforstod rimelig grovt her ...

Trodde at alle dere andre som tenkte det kanske var svindel, mente at det i såfall var KID som sendte ut svindel-epost, mens virkeligheten jo var at dere stilte spørsmål ved om det faktisk var fra KID eller om det kanskje var fra svindlere 😄

Du sinte person: Ingen mente at KID svindler kundene sine, så du trenger ikke være så sint! 🙂

Anonymkode: fa827...5d8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...